08-05-2020 | Vrouw | 39
Vaginale schimmelinfectie
Wat een troep, inbrengen al onduidelijk omdat ik op de huls niet kon zien of er genoeg crème in zat. Branden, jeuken begon al gelijk, in de ochtend zwaar verergerd en bloederige afscheiding, crème vermengd met bloed, pijn in mijn onderbuik. Ik gebruik dit middel niet nog een keer. En hoezo zijn bijwerkingen jeuk en branden, dat probeer je juist met dit middel te bestrijde[lees meer...]n

01-03-2020 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
Werkt prima. Ook wel eens bij leveringsproblemen van die capsules/eitjes gehad, maar daar kreeg alleen nog meer jeuk van. De tube crème met kartonnen inbrenghulsjes van gyno myk werken perfect.

14-03-2018 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Ik gebruik dit product nooit weer, wat een pijn! Ik bracht (op advies van de dokter) het ‘s avonds voor het slapen gaan uitwendig aan. Na enkele secondes begon het ontzettend te branden en te jeuken! Het werd nog 20 keer zo erg na een tijdje, ik lag te huilen van de pijn. Dit product zouden ze niet meer mogen verkopen. Zelfs de assistente van de dokter raadde het af!!

12-11-2017 | Vrouw | 43
Vaginale schimmelinfectie
Dit jeukt 's nachts en overdag veel te hard naar mijn zin. Ik zie er tegenop naar buiten te gaan zelfs. Benieuwd of er middelen bestaan die niet dit effect hebben. Gynodaktarin doet geloof ik hetzelfde met me. Heel vervelend.

17-09-2017 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb nu al een week last van een schimmelinfectie, na 3 dagen toch maar naar de huisarts gegaan. Hij had me GynoMyk voorgeschreven. 4 tabletten en een créme. Die tabletten zijn moeilijk erin te doen, willen maar niet diep blijven zitten. De créme is verschrikkelijk, na het aanbrengen hele erge jeuk, branderig gevoel en irritatie. Dit na 3 dagen gebruik nog steeds! Als he[lees meer...]t morgen niet verminderd, toch maar weer langs de huisarts voor een nieuw middel, dit is niet meer vol te houden...

28-08-2017 | Vrouw | 30
butoconazol (100mg)
Vaginale schimmelinfectie
In één woord, verschrikkelijk. Ongelooflijk erge irritatie. Jeuk en branden, niet om uit te houden. Kon er niet van slapen zo erg het irriteerde. Heb het proberen vol te houden maar uiteindelijk er af gewassen. Alles was nog meer rood en opgezet. Hoe kan dit spul nog verkocht worden op de markt!

09-03-2017 | Vrouw | 23
butoconazol (100mg)
Vaginale schimmelinfectie
Ik gebruik deze crème omwille van een schimmelinfectie in en aan de vagina. Op zich niet zo ernstig, maar wel heel vervelend. Ik heb van mijn gyneacoloog deze crème voorgeschreven gekregen. Het inbrengen is niet moeilijk, maar de dag na het inbrengen kwam het er alweer uit. Is dit normaal? En zijn er nog mensen die dit hebben gehad?

02-11-2016 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Wat een drama! Omdat ik toch al ruim een week klachten had van een vaginale schimmelinfectie huisarts gebeld met het verzoek om gyno daktarin. Helaas was deze niet leverbaar dus ik kreeg Gyno-Myk applicators. Gisteravond 22.00u ingebracht en gaan slapen. 2.00u weer wakker geworden van extreem branderig gevoel in mijn vagina, steken in de onderbuik en bloedverlies. Ik hoop [lees meer...]dat dit snel minder wordt want dit is een drama, dit gebruik ik nooit meer.

01-07-2014 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Als je de medicijnen inneemt brandt het een tijdje, maar hier moet je even doorheen want deze medicijnen helpen echt goed(bij mij in ieder geval).

12-01-2014 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Had een schimmelinfectie waar ik zelf eigenlijk minder last van had dan eerdere schimmelinfecties, maar vanwege zwangerschap toch maar naar de arts. Kreeg normaal altijd Canestentabletten en Miconazolnitraat mee, maar nu naar huis gestuurd met Gynomyk en Gynodaktarin tabletten. Na behandeling van 3 dagen wil ik nu (notabene zondag) het huis niet meer uit omdat het zo brand[lees meer...], jeukt en mijn vaginale afscheiding verveelvoudigd is. Wat een rotzooi en kwaad op de huisarts. Morgen meteen bellen en oude behandeling terug en hopen dat dat de (verergerde) symptomen verhelpt.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum