Ervaringen met Gynomyk

12-01-2023 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Jeetje, normaal gezien ben ik niet het type persoon die een review over medicijnen schrijft, maar wat is me dit. Ik ben dinsdag naar de dokter geweest omdat ik voelde dat ik weer met een schimmelinfectie zit. Dit is inmiddels de tweede keer op een half jaar tijd. Wanneer de dokter mij eigenlijk zalf voor 5 dagen had voorgeschreven, was die er niet meer toen ik bij de apoth[lees meer...]eek aankwam. Ze zeiden dat het geen probleem was, en gaven me GYNO MYK capsules voor 3 dagen. Ik stak het op zonder probleem en ging slapen. Vreselijke nacht achter de rug met jeuk en pijn (symptomen die ik niet had, maar toen zijn ontwikkelt), maar ik wou het een kans geven dus ik liet het zitten. De tweede nacht nog een poging gegeven, zelfde verhaal. Om half 4 van pijn en jeuk naar de badkamer gelopen en een poging tot afspoelen. Ik heb in mijn leven al veel medicijnen genomen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Slechtste medicijn dat er op de markt ligt!

03-01-2023 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Ik schrijf nooit wat over een medicijn, maar ik wil jullie waarschuwen. Wat een drama. Dat is een understatement. Altijd gyno daktarin gekregen, uit de handel krijg ik dit onbenullig medicijn. 2 dagen gebruikt, klachten worden 10x erger. doe het niet!!! Nu fluconazol gekregen. Hopelijk helpt het. Schande dat dit middel nog wordt voorgeschreven

04-06-2022 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb nog nóóit een review over een medicijn geschreven omdat dit gewoon voor iedereen anders is maar wat is dit.. Begin deze week kreeg ik last van een schimmelinfectie. Normaal gebruik ik hiervoor gyno daktarin en neem ik een pilletje diflucan. Toen het vrijdag nog niet echt beter was, belde ik trg naar de gyn. Ik vermelde dat gyno daktarin een beetje prikte bij het inb[lees meer...]rengen waarop hij me dit voorschreef. Ik had dit nog nooit gebruikt. Rond middernacht ingebracht en gaan slapen. Om 2h30 wakker geworden van de pijn. ONMOGELIJK uit te houden, dit jeukt en brandt. Probeerde het nog even te relativeren dat dit wel normaal was maar na 15min en na het lezen van deze gelijklopende verhalen ben ik het zo goed en kwaad ik kon gaan uitspoelen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Mijn pijn en ongemak was en is gewoon terug maal 10. Lig nu terug in bed met een handdoek tussen mijn benen en durf er gewoon niks meer opsmeren.

15-10-2021 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb helaas al vaker met deze aandoening te maken gehad en heb inmiddels al van alles geprobeerd; miconazol (ovule Gynodaktarin en creme), Clotrimazol (canesten tablet en creme ). Omdat ik van alle cremes een brandend gevoel na aanbrengen krijg, nu eens gynomyk geprobeerd. Zodra ik merkte dat de infectie weer eens de kop op stak, s avonds een gyno daktarin ovule inge[lees meer...]bracht. Gelukkig hier niet echt heftige bijwerkingen op gehad terwijl ik al wel vaker vd creme een brandend gevoel kreeg. Ik had het idee dat ik dat met name kreeg als de slijmvliezen nog heftig geirriteerd waren en dat dan de creme brandt. En als op den duur als de boel wat rustiger is, ook het branden minder is vd creme. Na de ovule waren de klachten aan de buitenkant nog niet helemaal over. Ik heb pas vandaag gelezen dat dit idd wel even kan duren, en dat je eigenlijk gewoon wat meer geduld zou moeten hebben. Terwijl de vorige keren na een ovule of tablet de klachten al snel weg gingen. Maar omdat de buitenkant dus nog irriteerde, had ik hier nu gynomyk voor gebruikt Eerste dag niets aan de hand, 2e dag (vandaag) zó enorm veel jeuk en branden dat ik me afvroeg of die infectie aan het terugkomen was. Dit had ik nog nooit zo ervaren. Wat een hel. Ik ging daarom googlen en kwam inderdaad tegen dat héél veel vrouwen na gebruik van zowel ovule als cremes het jeuken en branden 10x zo heftig is als bij de infectie zelf... Na het lezen (een uur later) de boel er toch maar zo goed mogelijk geprobeerd af te halen met een washand. Een uur daarna werd het eindelijk minder. Pff wat een ramp. Geen idee hoe ik t nu de volgende keer moet aanpakken. Misschien alleen iets inwendigs en dan meer geduld.

05-10-2020 | Vrouw | 54
Vaginale schimmelinfectie
Na antibiotica weer eens schimmelinfectie. Eerst Canestan gyno gebruikt zowel zalf als capsule. Het werd alleen veel erger. Vervolgens Gyno myk van de huisarts gekregen. 24 uur na de laatste pil nog steeds last van jeuk en branderige ongemak. Niet mijn middel!

08-05-2020 | Vrouw | 39
Vaginale schimmelinfectie
Wat een troep, inbrengen al onduidelijk omdat ik op de huls niet kon zien of er genoeg crème in zat. Branden, jeuken begon al gelijk, in de ochtend zwaar verergerd en bloederige afscheiding, crème vermengd met bloed, pijn in mijn onderbuik. Ik gebruik dit middel niet nog een keer. En hoezo zijn bijwerkingen jeuk en branden, dat probeer je juist met dit middel te bestrijde[lees meer...]n

01-03-2020 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
Werkt prima. Ook wel eens bij leveringsproblemen van die capsules/eitjes gehad, maar daar kreeg alleen nog meer jeuk van. De tube crème met kartonnen inbrenghulsjes van gyno myk werken perfect.

14-03-2018 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Ik gebruik dit product nooit weer, wat een pijn! Ik bracht (op advies van de dokter) het ‘s avonds voor het slapen gaan uitwendig aan. Na enkele secondes begon het ontzettend te branden en te jeuken! Het werd nog 20 keer zo erg na een tijdje, ik lag te huilen van de pijn. Dit product zouden ze niet meer mogen verkopen. Zelfs de assistente van de dokter raadde het af!!

12-11-2017 | Vrouw | 43
Vaginale schimmelinfectie
Dit jeukt 's nachts en overdag veel te hard naar mijn zin. Ik zie er tegenop naar buiten te gaan zelfs. Benieuwd of er middelen bestaan die niet dit effect hebben. Gynodaktarin doet geloof ik hetzelfde met me. Heel vervelend.

17-09-2017 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb nu al een week last van een schimmelinfectie, na 3 dagen toch maar naar de huisarts gegaan. Hij had me GynoMyk voorgeschreven. 4 tabletten en een créme. Die tabletten zijn moeilijk erin te doen, willen maar niet diep blijven zitten. De créme is verschrikkelijk, na het aanbrengen hele erge jeuk, branderig gevoel en irritatie. Dit na 3 dagen gebruik nog steeds! Als he[lees meer...]t morgen niet verminderd, toch maar weer langs de huisarts voor een nieuw middel, dit is niet meer vol te houden...

28-08-2017 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
In één woord, verschrikkelijk. Ongelooflijk erge irritatie. Jeuk en branden, niet om uit te houden. Kon er niet van slapen zo erg het irriteerde. Heb het proberen vol te houden maar uiteindelijk er af gewassen. Alles was nog meer rood en opgezet. Hoe kan dit spul nog verkocht worden op de markt!

09-03-2017 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Ik gebruik deze crème omwille van een schimmelinfectie in en aan de vagina. Op zich niet zo ernstig, maar wel heel vervelend. Ik heb van mijn gyneacoloog deze crème voorgeschreven gekregen. Het inbrengen is niet moeilijk, maar de dag na het inbrengen kwam het er alweer uit. Is dit normaal? En zijn er nog mensen die dit hebben gehad?

02-11-2016 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Wat een drama! Omdat ik toch al ruim een week klachten had van een vaginale schimmelinfectie huisarts gebeld met het verzoek om gyno daktarin. Helaas was deze niet leverbaar dus ik kreeg Gyno-Myk applicators. Gisteravond 22.00u ingebracht en gaan slapen. 2.00u weer wakker geworden van extreem branderig gevoel in mijn vagina, steken in de onderbuik en bloedverlies. Ik hoop [lees meer...]dat dit snel minder wordt want dit is een drama, dit gebruik ik nooit meer.

01-07-2014 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Als je de medicijnen inneemt brandt het een tijdje, maar hier moet je even doorheen want deze medicijnen helpen echt goed(bij mij in ieder geval).

12-01-2014 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Had een schimmelinfectie waar ik zelf eigenlijk minder last van had dan eerdere schimmelinfecties, maar vanwege zwangerschap toch maar naar de arts. Kreeg normaal altijd Canestentabletten en Miconazolnitraat mee, maar nu naar huis gestuurd met Gynomyk en Gynodaktarin tabletten. Na behandeling van 3 dagen wil ik nu (notabene zondag) het huis niet meer uit omdat het zo brand[lees meer...], jeukt en mijn vaginale afscheiding verveelvoudigd is. Wat een rotzooi en kwaad op de huisarts. Morgen meteen bellen en oude behandeling terug en hopen dat dat de (verergerde) symptomen verhelpt.

13-12-2020 | Man | 23
Vaginale schimmelinfectie
Mijn huisarts schreef mij dit product voor omdat ik een schimmel had aan mijn voorhuid penis. Ik vond dat wel vreemd want dit is een product voor vaginale schimmel. Ik gebruikte dit voor het eerst in de ochtend en 's avonds was de schimmel al volledig verdwenen!! Ik heb het nog 3 dagen verder blijven nemen en zit nu wel met heel veel jeuk. De schimmel blijft nog steeds weg[lees meer...] dus ik ben wel tevreden. Nog even doorzetten met de jeuk helaas.