Ervaringen met Staurodorm

flurazepam

27-11-2023 | Man | 62
flurazepam (30mg)
Ik ben uitermate verheugd dat Staurodorm terug in de handel is. Ik slaap wederom als een roos en heb dankzij 1 pil Stauro per dag probleemloos het dagelijks gebruik van maar liefst 3x alprozalem 1mg en Lendormin in ongeveer een maand kunnen afbouwen zonder noemenswaardige bijwerkingen. Hopelijk wordt dit slaapmiddel nooit meer van de markt gehaald!

15-01-2023 | Vrouw | 72
flurazepam (30mg)
ik heb jaren staurodorm gebruikt met een goed resultaat,toen het niet meer te verkrijgen was heb ik wel 6 andere middelen gebruikt zonder resultaat,ik was in de 7de hemel dat staurodorm terug verkrijgbaar was maar al na enkele nachten wist ik dat de tabletten niet werkten,ik kwam tot de conclusie dat ze nu van Mylan zijn en origineel van een ander merk,ik neem nu dormonoct[lees meer...] met een wisselend effect

19-09-2021 | Vrouw | 64
flurazepam (15mg)
Na jaren Staurodorm gebruikt te hebben zonder bijwerkingen wordt het uit de handel genomen,reeds meerdere andere pillen geprobeerd,maar deze geven vele bijwerkingen. Waarom hebben ze in Godsnaam een medecijn uit de handel gehaald waar de mensen echt beter van waren,zonder die vervelende bijwerkingen van de andere medicijnen.

12-09-2021 | Vrouw | 74
flurazepam (30mg)
Ik leed aan tinnitus en werd daar depressief van ,ik heb aan de dokter gezegd dat hij mij iets moest geven want dat ik mezelf iets zou aandoen, ik kreeg eerst zolpidem voorgeschreven zonder resultaat en daarna kreeg ik staurodorm en na 1 pilletje werd ik de volgende morgen wakker zonder tinnitus,nu zou ik graag weten waar en hoe je in Duitsland staurodorm kan kopen en onde[lees meer...]r welke naam

08-08-2021 | Man | 41
flurazepam (30mg)
Staurodorm is niet meer bedchikbaar in belgië daarom flurazepam 27.4mg bestellen via Nederland maastricht ziekenhuis. Kan je gaan ophalen met voorschrift van de huisdokter. Best eerst bestellen via mail, maar dagen later aanwezig daar. Flurazepam is actieve bestanddeel en is praktisch zelfde als staurodorm maar generische versie.

27-01-2021 | Vrouw | 56
flurazepam (30mg)
ik nam sinds jaren 1/2 staurodorm en bij het wakker komen midden in de nacht nog 1/2... nu sinds maanden uit de handel en kreeg ik van de huisarts dormonoct voorgeschreven... wat mij niet liet slapen.... daarna doorverwezen naar een psychiater die mij op 1 trazodone en 1/2 zolpidem gezet heeft... na 9 dagen : duizelig, wazig, quasi NIET slapen, zweten, geen appetijt en moe[lees meer...]lijk kunnen eten... maar mijn vraag blijft : wanneer ga ik kunnen slapen... dat is alles wat ik nu wil... iemand enige ervaring?

26-01-2021 | Vrouw | 56
flurazepam (30mg)
Ik nam sinds jaren 1/2 Staurodorm bij het slapengaan... en meestal nam ik er midden in de nacht 1/2 bij. Van Staurodorm zelf heb ik nooit bijwerkingen gehad... maar is nu uit de handel waardoor ik Dormonoct voorgeschreven kreeg maar die hielp bij mij niet... uiteindelijk bij een neuroloog en psychiater terecht gekomen die mij beide op 1 Trazodone van 100 mg gezet hebben sa[lees meer...]men met 1/2 Zolpidem : ik neem die nu 8 dagen en slaap er quasi niet mee... ik heb alle neveneffecten : waarschijnlijk door de afbouw van de Staurodorm en Dormonoct en het opstarten van Trazodone en Zolpidem : zweten, niet slapen, duizelig en ijl in het hoofd, jeuk, tintelingen in de vingers, vermageren, geluiden veel sterker horen,...ik ben gelukkig thuis van het werk want zo kan ik onmogelijk werken, kan zelfs heel moeilijk koken en smaken doet het mij zeker niet... Wie heeft hier nog ervaringen mee... ik hoop dat ik weldra kan slapen en van die akelige bijwerkingen af ben

29-11-2020 | Vrouw | 45
flurazepam (15mg)
Heb 8 jaar lang stauradorm gebruikt, nu uit de handel. Heb met laatste doosje proberen af te bouwen, maar na 2 weken zonder kreeg ik hevige paniekaanvallen, spanningshoofdpijn, oorsuizingen, maagzuur, .. Ik heb al van alles geprobeerd ter vervanging, andere benzo's om van daaruit te kunnen afbouwen, maar daar werd ik ijl van in mijn hoofd, dan anti-depressiva, maar heb mee[lees meer...]r last van de bijwerkingen dan dat het werkt. Temesta werkt bij mij wel tegen de paniekaanvallen, maar is niet voor langdurig gebruik.

28-11-2020 | Vrouw | 17
flurazepam (30mg)
Ik nam trazodone 100 mg, maar dat hielp me niet meer. Dan overgestapt op Staurodorm, het werkte goed. Ik sliep beter in, kon doorslapen en langer slapen. Ik was niet moe overdag. Jammer genoeg niet meer verkrijgbaar..

11-04-2017 | Vrouw | 55
flurazepam (30mg)
Mijn advies: begin er niet mee! Ik vind het vergif! Bij ontwenning héél veel bijwerkingen. Algemeen slecht gevoel, licht in hoofd, maagpijn, angst enz. Zelfs na inname dikwijls nog slecht slapen. Ben het aan't afbouwen. Voel me enorm slecht maar ik zet door!

01-06-2016 | Vrouw | 54
flurazepam (30mg)
24 jaar genomen na acute slaapproblemen. Sinds 27/05/2016 stopte ik ermee. Ging 2 dagen goed. 3 de dag afkickverschijnselen: zweten bibberen, niet meer kunnen slapen, algemeen slecht gevoel, angst, rusteloos. Sinds eergisteren moest ik terug een halfje nemen, omdat ik langzaamaan moet afbouwen. Zelfs nu, met dat halfje slaap ik maar machtig en heb nog steeds afkickverschij[lees meer...]nselen. Deze morgen was het heel erg: heel misselijk en algemeen slecht. Had ook maagpijn. Raar gevoel in mijn hoofd. Ik volg nu, onder doktersbegeleiding, een stappenplan om er van af te geraken. Per week wordt de situatie herzien. Uiteindelijk zal ik "staurodormvrij" zijn maar het heeft tijd nodig, langzaam maar zeker. Het kan maanden duren voor alles uit je lichaam is. Waarschuwing: begin er niet mee! Er zijn andere middelen om te slapen (wat gaan wandelen, tv 1 uur voor slapen afzetten, niet meer eten 3 u voor slapengaan, hou je stress onder controle (doe iets leuks!). Ik heb de eerste stap al gezet en ben er zeker van dat ik mijn doel zal halen. Nooit meer slaapmiddelen. Aangezien de afkickverschijnselen zo hevig zijn, ben ik er me nu van bewust dat dit een gevaarlijk pilletje is!