Ervaringen met Stilnoct

zolpidem

11-07-2019 | Vrouw | 51
zolpidem (10mg)
Ik neem Stilnoct nu al een aantal jaar maar alleen na een lange periode slecht slapen. Door een rugprobleem heb ik periodes waarin ik slecht slaap, 6 a 7 x wakker in een nacht. Daardoor krijg ik teveel last van vermoeidheidsklachten en neem ik 1x in de 2 a 3 maanden 1 tabletje in om even een nacht goed te kunnen slapen. Vaak helpt dit om het slaapritme weer op te pakken e[lees meer...]n door te kunnen slapen voor een x aantal tijd.

04-06-2014 | Man | 39
zolpidem (10mg)
Half tabletje genomen gisteravond (slaap al 3 maanden niet meer dan 2 à 3 uur per nacht), maar gelijk een hele kon niet vanwege gezondheidsklachten. Echter die halve heeft wel geholpen! Binnen een half uurtje slaperig, wel ff vreemde gedachtes en beelden op het netvlies vlak voor het inslapen dat was ietwat irritant maar wel spoedig in slaap gevallen eindelijk eens een kee[lees meer...]r. Na 2 uur even wakker geworden, tot mijn verbazing normaal kan ik dan niet meer in slaap komen nu wel weer en tot half 05:30, dus dat is een hele vooruitgang, ben ook niet suf ervan zoals je wel hebt met benzo´s. Kortom wel voor herhaling vatbaar :)

19-04-2019 | Man | 66
zolpidem (10mg)
Regelmatig gebruikt. Ik viel er redelijk snel van in slaap, maar ging er ook van "spoken" en wist de volgende ochtend hier niets meer van. Mee gestopt. Dan maar iets later slapen.

16-03-2016 | Vrouw | 21
zolpidem (10mg)
ik neem nu ongeveer een half jaar stilnoct, en kan vaak nog niet slapen, het is wel heel gebruiksvriendelijk en niet al te veel bijwerkingen, toch hoop ik beter te kunnen slapen en snel van de pijn en zorgen af te zijn

14-08-2022 | Man | 66
zolpidem (10mg)
Wakker worden in een vreemd depressief en agressieve persoon. Wakker worden in een andee persoon. .

25-02-2017 | Man | 41
zolpidem (10mg)
Ik meld dit heel laat. Maar in 1996 nam ik dit medicament, toen als jonge gast woonde ik in een Tehuis. Toen ik dat middel nam zag ik dubbel en kreeg ik kriebels in mijn buik zoals je verliefd bent. Ik liep blijkbaar in de gangen rond en praatte toen heel raar, met dubbele tong. Enige nadeel is na het kriebelen in de buik is het voor mij een black out, dus in de gangen[lees meer...] wandelen heel de nacht bijna wakker zijn wist ik niets van, tot dan de begeleiders dit zeiden tegen me. Maar vond dit gevoel toen zo geweldig dat ik het bleef pakken, tot ik vele verhalen hoorden van mijn medebewoners ben ik dan maar gestopt. Want die black outs vond ik dan maar ook niets. Maar het eerste uur dubbel zien en verliefdheid gevoel vond ik zo machtig. Daarom bleef ik ze toen nemen. Ik was toen 21 jaar.

04-01-2012 | Man | 62
zolpidem
ik neem stilnoct al bijna 2 jaar (1 of 1/2 per nacht) tot voor 3 maanden probleemloos. Dan zijn plotseling een hoop bijwerkingen gekomen: duizeligheid de ganse dag, echt onaangenaam, neusbloedingen, waanzinnige spierpijnen over het ganse lichaam. Na zo lange tijd heb ik dieze bijwerkingen niet meer verwacht. Dus liever niet slapen....

17-01-2023 | Vrouw | 26
zolpidem (10mg)
1 pilletje bracht me in een roes, ik noem t high, waardoor ik dingen deed die ik me achteraf niet meer kon herinneren gevolgd door black out.

22-01-2022 | Vrouw | 65
zolpidem (10mg)
Wanneer ik af en toe te moe ben en toch niet slaap, neem ik een halfje.slaap vlug in en slaap diep. Volgende morgen ben ik dan vaak erg kribbig en depri en huilerig.ook spierpijn. Her heeft wel eventjes geduurd voor ik het verband zag. Zal het niet meer gebruiken.

11-08-2018 | Vrouw | 53
zolpidem (10mg)
Slapeloze nachten... huisarts geeft me stilnoct. Begonnen met halfje van 10mg. Na eerste nacht wist ik ni hoe ik in bed was geraakt. Blijkbaar gedragen. Snel ging het naar 10mg. Ik droomde niet meer. Echt een zwart gat. Na een tijdje wilde ik stoppen maar kreeg de eerste 2-3 nachten zware nachtmerries. Dus nam ik het terug in. Na een tijdje bleek ik overdag geheugen v[lees meer...]erlies op te merken. Wat niet kon voor mijn werk. Toen ben ik overgestapt naar lexotan. Geheugen was geen probleem meer. Laatst ging ik naar andere dokter die mij vertelde dat dit ook verslavend werkt. Nu ben ik met Trazolan begonnen... afwachten nu...