Stress (4 meningen)

Melatonine (151 meningen)
Dormicum (44 meningen)

07-10-2020 | Vrouw | 61
valeriaan (125mg)
al vanaf mijn 30e levensjaar (ik bn nu 61 jaar) moest ik veeeeel te veel denken over alles, negatieve en positieve dingen, het hield nooit op. kreeg er soms ook angst en paniekgevoelens bij. ik probeerde veel om van al die drukte af te komen, doch was huiverig voor de echte geneesmiddelen. 2 jaar geleden ben ik met zelf dokteren met valdispert begonnen. jee dat had ik[lees meer...] veel eerder moeten doen, dat had mijn leven echt veel meer kwaliteit van leven gegeven. enfin ik gebruik het ongeveer om de 4 a 5 uur. ik merk echt weer wanneer het uit begint te werken., dan begint het vele malen en denken me weer te overvallen. ik neem overdag om de 4 a 5 uur 3 tabletjes van valdispert extra sterk ‘Rust”. 1 uur voor het slapen gaan 1 tablet van de Valdispert “Nacht” extra sterk ook met valeriaan en o.a. met 1 mg melatonine en passiebloemextract. deze combinatie heb ik zelf een beetje uitgezocht, werkt uitstekend , werkelijk heel fijn! en ik heb geen bijwerkingen! tenzij je wat minder gestresst en minder snel geïrriteerd een bijwerking kunt noemen. ik zie minder beren op de weg, maak me minder zorgen en ga heerlijk makkelijker door het leven! het heeft mijn leven echt makkelijker gemaakt!

07-09-2020 | Vrouw | 33
valeriaan (450mg)
In het begin werkte het maar zodra je het langer als 3 dagen gebruikt en stopt krijg je nare bijwerkingen. De paniekaanvallen worden erger, zelfs tot trillen aan toe en zweten, lijkt net op afkicken. Dit is de 2de keer dat ik deze bijwerkingen heb gekregen dat ik zelfs op de huisartsenpost ben beland. De bijwerkingen of na werking als je stopt waren o.a. Niet kunnen[lees meer...] slapen hoofdpijn Trillen Nog meer paniek ervaren Totaal ontregeld zijn Ik raad het af dit te gebruiken!

02-02-2020 | Vrouw | 54
Stress
Ik heb zowel de Valdispert Rust extra sterk, als de Valdispert Nacht extra sterk. Het werkt bij mij maar een dag of 3, maar dan wel heel goed. Daarna helpt het helemaal niet meer. Ook een hogere dosis pakken dan aangegeven, bv 2 slaaptabletten, helpt dan niet meer, eerder het tegenovergestelde. Maar voor mij is het heerlijk om tenminste af en toe wat rust in mijn hoofd te [lees meer...]hebben, en af en toe een keer echt goed te slapen. Ik knap daar weer een stuk van op, en kan dan weer even verder met mijn leven.

11-08-2019 | Man | 28
valeriaan (45mg)
Werkt niet. Ik val er niet van in slaap. Dan maar overgestapt naar zolpidem. Met voorschrift van dokter.

26-06-2019 | Vrouw | 17

17-06-2019 | Man | 16

28-07-2018 | Vrouw | 37
valeriaan (450mg)
Ik heb sinds een jaar een burn-out. Heb vaak last van spanningsklachten. Ik heb vandaag voor het eerst dit middel gebruikt. Voelde me al de hele dag gespannen, nerveus en zenuwachtig en was veel aan het piekeren. Binnen een half uur merkte ik al dat ik iets lichter in mijn hoofd werd. Dit was zeker niet storend want je kan gewoon nog normaal functioneren. Het piekeren werd[lees meer...] minder. Ook mijn spanningsklachten werden stukken minder. Ik was blij verrast. Ik heb wel vaker andere middeltjes gebruikt maar voelde me dan heel zwaar worden en kon dan alleen maar op bed liggen. Dit is precies wat ik zocht. Ik ga het zeker vaker gebruiken op dagen dat het minder gaat met mij.

10-07-2018 | Vrouw | 43
valeriaan (45mg)
geweldig spul! het geeft me een rustig en zelfverzekerd gevoel, wanneer ik het gebruik als ik ergens maar toe moet waar ik tegen op zie. heb dan geen last van de zenuwen. en geeft rust in mijn hoofd.

15-11-2017 | Vrouw | 29

07-10-2015 | Vrouw | 42
geeft hoop rust

14-01-2013 | Vrouw | 63
valeriaan
Ik gebruik valdispert rust als ik me onrustig voel en loop te piekeren. Het bevalt me door de rust die het geeft zonder dat ik me suf voel!

17-11-2011 | Vrouw | 18
valeriaan
Binnen enkele maanden geen effect meer op mij.

30-06-2010 | Man
Zenuwen en piekeren
Valeriaan helpt mij enorm goed tegen nervositeit en piekeren. Als de nervositeit al in je lijf zit ga je vanzelf ook eerder piekeren. Door de valeriaan word ik rustig en blijft het piekeren ook achterwege. En je kunt verder gewoon alles doen! Dus prima middel!

21-04-2010 | Vrouw
Overspannen / paniekaanvallen
Gebruik het soms nog steeds als ik mezelf te druk maak, helpt echt geweldig! :)

28-01-2010 | Man
Doorslapen
Ik slaap langer door, en als ik wakker wordt zijn mijn gedachten afgetopt, waardoor ik redelijk doezelig ben, en weer sneller inslaap. Het voelt goed.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (508) - Antibiotica - penicillines breedspectrum