Ervaringen met Inhibin

Bij  BeenkrampenX

19-07-2016 | Vrouw | 56
hydrokinine (100mg)
Beenkrampen
Tijdens lijnen altijd enorme krampen. Na inname inhibin alle klachten over . Eerste dagen 2x daags gebruik daarna alleen voor t slapengaan. Enige vreemde bijwerking die ik heb zijn heel vreemde dromen over de meest rare onderwerpen .

01-11-2013 | Vrouw | 59
Beenkrampen
16 augustus 2013 begonnen met inhibin, na twee weken even gestopt, kramp kwam weer terug, daarna nog 2 weken ingenomen. Nog steeds krampen snachts. Toen magnesium geprobeert. Helpt niet. Op aanraden van de arts opnieuw met inhibin (29 oktober 2013) begonnen en moet het nu 2 maanden gebruiken. Nu af en toe nog kramp vooral in/onder mijn voet. Ik vraag me af of je inhibin e[lees meer...]en lange tijd mag gebruiken. Hoe krijg je zoiets. Voorheen sliep ik een hele nacht door. Nu ben ik heel veel wakker. Heb onderhand slaaptekort :(

10-09-2013 | Vrouw | 50
Beenkrampen
Op aanraden van apotheek inhibin gaan gebruiken tegen kramp in benen en voeten s'nachts. Kramp is wel wat minder maar de bijwerkingen vind ik heel vervelend. Bittere smaak en ik word steeds duizeliger. Overweeg toch om te stoppen.

10-06-2013 | Vrouw | 64
Beenkrampen
Gebruik nu geen inhibin meer, maar iedere avond voor het slapen één magnesium pil van het Kruidvat en heb sporadisch nog spierkrampen (2 x per jaar ongeveer) en helemaal geen bijwerkingen. Deze tip had ik van mijn vriendin gekregen.

15-05-2013 | Vrouw | 58
Beenkrampen
Voorheen zat ik iedere nacht op de rand van mijn bed omdat ik niet kon slapen door spierkrampen in mijn onderbenen, voeten en tenen. Sinds ik inhibin gebruik heb ik nergens geen last meer van en slaap ik iedere nacht door. Ik moet niet stoppen met inhibin want dan zit ik na een paar dagen weer op de rand van mijn bed. Voor mij is inhibin een wondermiddel!

22-12-2012 | Vrouw | 70
Beenkrampen
Heb naast veel andere chronische ziekten, veel last van spierkrampen bij rust en van restless legs (in gehele lichaam). Inhibin is specifiek voor kramp; doet niets voor restless legs. Daarvoor gebruik ik nu na veel experimenteren 1 dosis oramorf per 2 dagen. Is volledig afdoende. Gebruik inhibin (2 tabl./ddag) slechts een paar dagen. Dan weer flinke periode krampvrij.

11-08-2012 | Vrouw | 52
Beenkrampen
Ik ben nu via de huisarts bezig aan dag 8 van de 14 daagse kuur. Ik heb het idee dat ik veel rustiger slaap en veel minder met gespannen spieren in bed lig. Maar ik word echt kotsmisselijk van die bittere smaak in mijn mond, vooral als ik door mijn mond adem. Die vieze smaak blijft tot zeker halverwege de volgende middag hangen en gaat helaas niet weg als je een pepermu[lees meer...]ntje of zo eet. Ook mijn mond, ogen en neusslijmvlies zijn droger dan ik gewend ben. Verder heb ik erg veel last van oorsuizen. Tijdens het eten neem ik 2 tabletten en 1 uur voor het slapen gaan nog 1 tablet. Ik ben geen pillenslikker, dus ik moet mezelf echt dwingen om ze te slikken, ook vanwege de bijwerkingen. (2 weken geleden heb ik een ander medicijn geprobeerd, maar daar ben ik na 1 dag al mee gestopt vanwege de enorme sufheid)