Bij  BeenkrampenX

11-08-2012 | Vrouw | 52
Beenkrampen
Ik ben nu via de huisarts bezig aan dag 8 van de 14 daagse kuur. Ik heb het idee dat ik veel rustiger slaap en veel minder met gespannen spieren in bed lig. Maar ik word echt kotsmisselijk van die bittere smaak in mijn mond, vooral als ik door mijn mond adem. Die vieze smaak blijft tot zeker halverwege de volgende middag hangen en gaat helaas niet weg als je een pepermu[lees meer...]ntje of zo eet. Ook mijn mond, ogen en neusslijmvlies zijn droger dan ik gewend ben. Verder heb ik erg veel last van oorsuizen. Tijdens het eten neem ik 2 tabletten en 1 uur voor het slapen gaan nog 1 tablet. Ik ben geen pillenslikker, dus ik moet mezelf echt dwingen om ze te slikken, ook vanwege de bijwerkingen. (2 weken geleden heb ik een ander medicijn geprobeerd, maar daar ben ik na 1 dag al mee gestopt vanwege de enorme sufheid)

30-06-2020 | Vrouw | 51
hydrokinine (100mg)
Beenkrampen
Fantastisch!! Sinds de overgang elke nacht vreselijke krampen in schenen, kuiten en voeten. Alles geprobeerd: warme baden, magnesium citaat, extra drinken, geen alcohol etc... niets hielp. Vanaf dag 1 gebruik Inhibin geen kramp meer gehad!! Ik slaap weer, sport weer ben alleen wel bang als de kuur afloopt..... ik 90 tabletten meegekregen voor 45 dagen, daarnaast slik ik m[lees meer...]agnesium citraat. Geen bijwerkingen tot nu toe ( na 1 week)

10-09-2013 | Vrouw | 50
Beenkrampen
Op aanraden van apotheek inhibin gaan gebruiken tegen kramp in benen en voeten s'nachts. Kramp is wel wat minder maar de bijwerkingen vind ik heel vervelend. Bittere smaak en ik word steeds duizeliger. Overweeg toch om te stoppen.

28-05-2013 | Man | 30
Beenkrampen
Magnesium werkt net zo goed, zonder bijwerkingen. Daarmee was mijn (en van mensen uit mijn vriendenkring) beenkramp meteen voorbij. Komt omdat er weinig magnesium meer in voeding zit tegenwoordig, als je dan veel bewerkt voedsel eet (koek, bruin/witbrood, kant-en-klaarmaaltijden etc) krijg je snel spierkramp; magnesium is de natuurlijke manier voor spierontspanning (tegenh[lees meer...]anger van calcium, die voor de aanspanning is). Goedkoop kun je magnesiumoxide halen (bij een drogist), werkt vaak al, al neem je daar slechts 20% van op, teveel tabletten geeft dunnere ontlasting. Bij natuurwinkels of supplementenwinkels hebben ze magnesiumcitraat, magnesiummalaat, magnesiumglycinaat etc, hiervan neem je 70+% op. De citraat-vorm werkte bij mij direct, nooit last meer gehad van kramp (ik sport 6 dagen per week). Plus je slaapt er heerlijk ontspannen van! Voel ik me een stuk prettiger bij dan bij een medicijn met z'n bijwerkingen..

Amoxicilline (549) - Antibiotica - penicillines breedspectrum