Ervaringen met Zoledroninezuur

zoledroninezuur

acute pijn droge keel rugspierpijn

Alendroninezuur (116 meningen)
Aclasta (54 meningen)
Prolia (53 meningen)
Fosavance (29 meningen)
Actonel (23 meningen)

08-03-2024 | Vrouw | 74
Osteoporose/botontkalking

droge keel rugspierpijn acute pijn

Osteoporose na borstkanker: Had eerst alendroninezuur maar kon ik niet verdragen. Toestemming gekregen voor 1x per jaar infuus met zolendroninezuur. Kreeg ik op 27 febr. Infuus prima, eerste dag prima maar daarna begon de ellende. Pijn in spieren en botten, pijn in de nek, hoofdpijn en zo vreselijk moe. Mijn. Keel is droog en mijn stem is hees. Ik ben zangeres dus dubbel v[lees meer...]reselijk! Incontinentie erger geworden. Binnenkort weer een MRI van de lendenwervels. Ik hoop dat het na twee weken over is.

21-05-2023 | Vrouw | 75
Osteoporose/botontkalking
Na het toedienen van het infuus, heb ik nergens last van gehad. Maar een aantal weken later begon ik pijn te krijgen in de botten van mijn bovenarmen. Ik kan nu mijn armen moeilijk omhoog krijgen.Vooral het omdraaien in bed is een ramp. Inmiddels beginnen de ellebogen ook pijn te doen. Als ik dit geweten had, was ik er nooit aan begonnen.

24-04-2023 | Vrouw | 75
Osteoporose/botontkalking
Verpleegkundige bracht infuus thuis aan. Was de eerste keer en alle horror verhalen op internet schrokken me wel af. Was binnen een uur klaar. Infuus zelf 15 minuten. Rest voorbereidingen en infuus spoelen. Geen centje pijn gehad. Ook geen griepachtige verschijnselen!

05-06-2022 | Vrouw | 61
Osteoporose/botontkalking
In april 2022 zoledroninezuur gekregen ivm osteoporose en 4 wervelinzakkingen.Had wel pijn maar meestal in avonduren.Kon hier goed mee omgaan en kon alles doen.Op advies van ha na laatste breuk infuus genomen.Na 1 dag leek het wel of ik overreden was zo'n pijn had ik en kon heel moeilijk ademhalen.Dag 2 kreeg ik ontzettend pijn aan slokdarm en hoofdpijn.Daarna kwamen er s[lees meer...]teeds meer klachten botpijn, tanden en kaak pijnlijk,droge ogen, duizelig opgezette benen, kramp in benen, heupen ontzettend pijn en stijf.Inmiddels 2 mnd verder en nog steeds alleen maar verslechtering.Lichaam is constant stijf bij lopen en op staan.Voorheen was ik mobiel.Elke dag is een strijd aan het worden.Voel me gevangen in mn eigen lichaam.Elke nacht nu ineens super droge mond.Mijn ogen zijn achteruit gegaan.Wordt er moedeloos van.Was tegen de pijn en breuken.Dat kan ik inmiddels ontkrachten je krijgt er juist meer pijn van.Heel mn leven staat op zn kop. Ik wil ook geen infuus meer.Er zijn teveel bijwerkingen die je niet verteld worden.Maar kan je zomaar stoppen?

10-12-2018 | Vrouw | 56
Osteoporose/botontkalking
Ter preventie ivm borstkanker. Spijt als haren op mijn hoofd. Ik voelde me prima totdat ik dit middel heb gekregen. Heel erg ziek voor drie dagen. Ik kon gelijk al niet meer lopen. Spieruitval en gevoeluitval in benen. Ribbenpijn, misselijk, hoofdpijn, koorts. Noem maar op en ik had er last van. Na 10 dagen een ziekenhuisopname in verband met hevige pijn in mijn benen en k[lees meer...]ramp in tenen, voet en kuit. Blijkt uit het kleine bekken te komen. Ik gebruik het nooit meer. Het middel is erger dan de kwaal, en het is de vraag of ik de kwaal ooit zal krijgen.