Ervaringen met Naltrexon

Naltrexon

28-09-2014 | Man | 63
naltrexon
Psoriasis
Ik hoorde over LDN (low dosis Naltrexon) Ik heb een hardnekkige psoriasis en het enige middel om verlichting te krijgen was lichttherapie. Toen ik folders mee kreeg om medicijnen te gaan proberen omdat de lichttherapie slechts tijdelijk verlichting geeft, zag ik alle bijwerkingen en besloot in plaats daarvan, dan maar die LDN te proberen. Praten met de dermatoloog was onb[lees meer...]egonnen werk en bij mij huisarts hoef ik het ook niet te proberen, want LDN staat gewoon niet op het menu. Uit mijn contacten met de huisarts maak ik op dat zij mij maar een hypochonder vinden met "vage kwaaltjes" maar als ik niet zelf had gezorgd voor foto's ban mij buikholte was ik dood geweest aan een aneurisma, die op springen stond. Mijn huisarts verwees me slechts naar een psychiater, waar ik eigenlijk ook wel veel baat bij heb gehad, maar dood zou dood zijn geweest. Deze psychiater bezoek ik 6 keer per jaar en hij kon op mijn verzoek Naltrexon voorschrijven en hoe ik dat wilde gebruiken vond hij wel OK. Tabletten van 50 mg los je op in water zodat je met eenspuitje de juist hoeveelheid kunt aanmaken, in mijn geval iets meer dan 4 mg., in te nemen vlak voor het slapen. Zoek op Google maar naar LDN voor meer informatie. Opmerkelijk vond ik het, dat op de sites die ik vond geen enkele reclame stond, waardoor ik al meteen meer aandacht had voor de werking. Ik zelf had de indruk dat ik het medicijn gewoon kon gaan gebruiken zo ook mij psych zag geen probleem. Ik gebruik het nu twee maanden en kan verklaren dat mijn hoofdhuid SCHOON is. Geen jeuk meer en geen schilfers. De huidplekken , onderrug en zijkant benen zijn WEG met het gevoel dat dit van binnenuit is gebeurd. Mijn nagels die er erg slecht uitzagen groeien momenteel 'schoon' uit. Mijn voeten die er slecht uitzagen zijn weer toonbaar. Ik ben nog niet zeker van bijwerkingen omdat juist nu ik een onbekende rugpijn heb en anders ben gaan plassen. Daarvoor zal ik maar weer eens naar mijn huisarts gaan MAAR ik heb echt het idee dat de psoriasis onder controle is. Ik had hier nooit zoveel tijd aan besteed om u te informeren, maar ik heb zelf al ruim tien jaar last van die schilfers en jeuk. Ik zou het u willen besparen !!!