Ervaringen met NiQuitin

jeuk aan arm of been

Stoppen met roken (59 meningen)

27-09-2011 | Vrouw | 58
Stoppen met roken
Wie heeft er ook last van nachtmerry,s en slecht slapen.

02-04-2010 | Vrouw
Stoppen met roken
Door lichamelijke achteruitgang en het feit dat ik geopereerd moest worden hiervoor, moest ik stoppen met roken [mede ook i.v.m.infectiegevaar]. Ik stond er wel voor 100% achter, maar het werd wel mijn 3-de stoppoging sinds 20 jaar. Uit ervaring wist ik dat het mij al eerder gelukt was met nicotinepleisters, ik heb na mijn 1-ste poging 7 jaar niet gerookt en ben weer beg[lees meer...]onnen door emotionele omstandigheden. De tweede keer stond ik er niet voor de volle 100% achter, dus ging dit na 4 weken al mis. Ik vroeg om af en toe een trekje ,terwijl ik ook nog pleisters plakte. Nu heb ik me heel goed voorbereid, sta er bovendien volledig achter en ben sinds 5 weken gestopt nu en voel me behoorlijk goed! Als mentale ondersteuning heb ik het boek 'Voorgoed stoppen met roken' besteld. Mede door dit boek ben ik erachter gekomen waardoor ik een paar keer terug ben gevallen en ik ken nu de valkuilen! Deze overkomen mij dus niet meer! Hij is niet voor nicotinevervangers, maar mij helpen ze en daarnaast helpt zijn boek mij als bevestiging. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen zijn eigen moment en motivatie heeft. Een hulpmiddel is belangrijk, motivatie is echter ALLES. Veel succes allemaal!

27-01-2010 | Man

08-01-2010 | Man
Stoppen met roken
Per 4-1-10 gestopt met roken, Ik rookte ongeveer 15 sigaretten per dag. Begonnen met stap 1, echter deze pleisters zijn heel zwaar, had veel last van speerpijn en droge mond, kon slecht in slaap komen, ben toen overgestapt naar stap 2, een ervaring! Weinig ontwenningsverschijnselen, absolute aanrader als hulpmiddel. Ben heel blij, dat ik gestopt ben!

09-11-2009 | Man
Stoppen met roken
Het gebruik van de patches heeft me effectief geholpen om te stoppen met roken. Ik heb 1 doosje met de hoogste dosis (voor 1 of meer pakjes sigaretten per dag) gebruikt. De eerste week ging het prima. Daarna kreeg ik last van maag en darmproblemen. Ik heb werkelijk een hele week ik de zetel gelegen. Nog nooit heb ik me zo ziek gevoeld. Ik heb daarvoor ook al geprobeerd om[lees meer...] te stoppen met roken (zonder hulpmiddelen) en toen had ik geen bijwerkingen. Echter, toen ben ik wel opnieuw begonnen...