Drugsverslaving (11 meningen)
Zenuwpijn (1 mening)

Champix (1079 meningen)
Wellbutrin XR (462 meningen)
Methadon (88 meningen)
Zyban (50 meningen)
NiQuitin (49 meningen)

05-10-2014 | Man | 50
Drugsverslaving
na meer dan 30 jaar methadon gebruik nu op de suboxone functioneer er wel goed op werk etc. Maar het uiteindelijke doel is bij mij nog niet bereikt zonder bijgebruik.Denk dat dat tussen de oren zit en niet is op te lossen met wat voor medicatie ook!!!!!!!

30-01-2018 | Man | 54
buprenorfine / naloxon (8/2mg)
Drugsverslaving
Na 22 jaar clean 2jan weer begonnen met heroïne, mijn been amputatie van 2jaar geleden en de stress rond de aanpassing van de woning, hadden zijn tol geëist. Ik wilde alleen maar slapen. Nu vandaag na 24 uur niet gebruikt te hebben. Vanmorgen om 9 uur de eerste tabletten genomen tot 12mg. Ik denk dat dit de juiste dosering zal zijn. ben helder in mij hoofd en hoop dat ik m[lees meer...]et deze medicatie de rotzooi van 50 jaar optreden ruimen

25-06-2013 | Man | 56
buprenorfine / naloxon
Ik ben al naf de zeventiger jaren aan de heroine en was al hooked toen de methadon nog niet werd verstrekt.Dit laatste middel heb ik ook zoveel mogelijk proberen te vermijden.echter je moet op een bepaald moment wel wat als de fimancien je niet dde mogelijkheid geeft om te gebruiken . Ik ben toen voor de suboxone gegaan en het beviel mij in het begin uitstekends, maar dat [lees meer...]is de valkuil van alle drugs.Je komt niet toe aan je emoties want je bent vlak en biojvoorbeeld ook nooit depressief of alleen maar sjaggerijnig.je lijkt helder en het voelt ook zo , maar zoals er al is gemeld door mijn mede exsuboxonegebruiker , je lichaam geeft je geen signalen van vermoeidheid ,dronkenschap, sexuele prikkels enz.Ik ben toen gestopt op een dosis van 22mlg.na een week werd ik overmand dioor angsten en gevoielens die voor zeven maanden llang 9gebruik sub)waren uitgeschakerld.ik heb persoonlijk de vaste overtuiging dat drugs door de staat e officieel zijn te verkrijgen veel heftiger en schadelijker zijn dan bv heroine.Kijk naar alcohol,bartbituraten , Wat was ik blij weer mijzelf te zijn , ik was mijzelf echt eventjes kwijt.Dat wordt ook vermeld op de biojsluiter , de depersonalisatie. groeten van frieksos

20-11-2015 | Man | 57
buprenorfine / naloxon (8mg)
Drugsverslaving
Ik heb 10 tot 15 jaar methadon gebruikt (60mg). Nu gebruik ik 16mg suboxone per dag en voel me daar veel en veel beter bij. Het is net of ze een grote wattendeken uit mijn hoofd hebben gehaald. Ook de overgang van methadon naar suboxone viel erg mee, ik ben 1 nacht en 1 dag goed ziek geweest maar dat was alles.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum