Oorsuizen

Let op! Dit is slechts een deel van de meningen in deze groep.
Voor alle meningen ga naar: Tinnitus (43)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor oorsuizen

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Rivotril 2 3
2,5
Dymista 1 4
Fluticason neusspray 1 4
Xylometazoline Neusdruppels/Neusspray 1 1
Tavonin 1 1

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: oorsuizen

Fluticason neusspray

27-09-2023 | Vrouw | 64
fluticason
Oorsuizen
Sinds twee maanden oorsuizing, eerst otrivin neusspray nu sinds twee weken fluticason erbij heb het idee dat het geluid steeds scherper wordt in mijn hoofd. Heeft iemand hier ervaring mee?

Xylometazoline Neusdruppels/Neusspray

27-01-2022 | Vrouw | 39
xylometazoline
Oorsuizen
Voor mijn oorpijn met daarbij pulserende oorzuizen kreeg ik dit middel voorgeschreven. Er is niet bij verteld dat het mogelijk een probleem op zou leveren in combinatie met antidepressiva. Het lijkt erop dat het niet te combineren is. Ik heb een extreme hoofdpijn, bijna migraineachtig. Duizeligheid, niet kunnen functioneren. Ook een hele droge mond. Heeft ook niets geholp[lees meer...]en tegen de pulserende tinnitus. Ik stop hiermee.

Tavonin

27-09-2018 | Vrouw | 59
gingko biloba
Oorsuizen
wou graag even melden dat het in belgie wel nog te verkrijgen is, weet nog niet of het effectief is ben pas begonnen en moet het minimum 12 weken nemen

Dymista

10-04-2018 | Man | 54
azelastinehydrochloride/fluticasonpropionaat
Oorsuizen
Ik kreeg dit middel via de KNO-arts omdat mijn linkeroor vaak dicht zit. Daarnaast gebruikte ik als hooikoortspatiënt soms ook een neusspray van de dokter. Ik spray slechts een keer per dag in beide neusgaten 1x. Na enige weken gaf het linkeroor niet meer het verstopte gevoel. Dus het werkt wel en ook 's nachts geen last van een verstopte neus. Grootste nadeel is voor m[lees meer...]ij wel de nare lucht. Het lijkt een beetje op kunsthars, waarmee een auto wordt gerepareerd... Daardoor ruik je andere, veel lekkerder luchtjes helaas niet meer.

Rivotril

08-06-2015 | Man | 59
clonazepam
Oorsuizen
Ik heb dit middel gebruikt tegen oorsuizen na geluidstrauma.In het begin zeer ingrijpend dus je gaat allerlei kno artsen af om er vanaf te komen,Rotterdam,Gent,Antwerpen helaas zonder effect.Van al de pillen die ze voorschreven was dit nog wel de minst slechte,4 jaar geslikt voor het slapen gaan.ik viel wel snel in slaap maar het oorsuizen werd er niet minder van.Overdag s[lees meer...]uf loom en slaperig het ergste was dat ik na 4 jaar geen enkele seksuele prikkel meer had.Ben gestopt wat op zich al heftig was,trillen,dromen,angsten etc. ik ben er nu een jaar vanaf en voel me als herboren,ben weer mens in de beste zin van het woord,seksueel opzich alles weer perfect,voor mij nooit meer Rivotril.

Rivotril

14-07-2014 | Vrouw | 30
clonazepam
Oorsuizen
Al jaren last van oorsuizen en gevoelig voor geluiden. Door rivotril te slikken is het gevoelig zijn voor geluiden bijna helemaal weg. Het geluid is niet weg, maar er valt mee te leven.