categorie

Aambeien en vaatscheurtjes

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Aambeien en vaatscheurtjes

23-09-2020 | Man | 50
Rectale / anale fissuur
Heb deze crème via een vriendin uit Nederland gekregen en erop gedaan. Werkt echt super goed en ik wil graag de behandeling verlengen, maar het is niet in Spanje te koop (ik woon in Spanje) Heeft iemand een idee hoe ik deze crème toch kan kopen? Wie kan mij helpen??

Hirudoid

02-09-2020 | Man | 48
heparinoiden
Ik had redelijk veel blauwe plekken door een klein ongeval. Ik heb de blauwe plekken dagelijks ingesmeerd met de zalf. Ik kreeg knarsende gewrichten omdat er in hirudoid ook alcohol in zit wat bij de behandeling veel grote blauwe plekken ook een oorzaak kan zijn van stramme of knarsende gewrichten door reuma. Dit is maar tijdelijk totdat de blauwe plekken weg zijn [lees meer...]. Ik moet zeggen de eerste keer dat ik hirudoid gebruikte haat ik geen stramme gewrichten. Ik ben wel tevreden over hirudoid omdat het goed blauwe plekken geneest.

31-08-2020 | Vrouw | 38
Rectale / anale fissuur
Na een jaar zoveel helse pijn te hebben gehad tijdens en uren na de ontlasting eindelijk geen pijn meer sinds ik 2 weken nu deze crème gebruik . Echt geweldig . Hiervoor andere crème gehad , 6 weken gebruikt maar geen verschil . Ik ben dus super tevreden met deze crème . Om de 3 uur smeren vind ik geen probleem . Beetje hoofdpijn in de eerste dagen , maar die pijn was niet[lees meer...] te vergelijken met de pijn waarvoor ik de crème kreeg . Nog 4 weken smeren te gaan en hopelijk verlost van het probleem.

03-06-2020 | Vrouw | 56
isosorbidedinitraat / vaseline
Ik gebruik deze zalf ivm 2 anaalkloofjes. Vanaf het eerste gebruik, merkte ik al verlichting. De zalf is koel en voelt prettig aan. Ik moet elke 3 uur de zalf aanbrengen. Na de 3e keer smeren (dag 1)kreeg ik lichte hoofdpijn. De hoofdpijn begint direct na het aanbrengen. De hoofdpijn werd steeds erger en dag 3 was het een constante zware hoofdpijn. Ik heb eigenlijk nooit [lees meer...]hoofdpijn, vond het best vervelend. Heb wel doorgezet omdat het zou afnemen na 1 week. Eigenlijk op de 4e dag nam de hoofdpijn af en dag 5 was het verdwenen. Smeer nu 2 weken en geen hoofdpijn meer gehad of andere bijwerkingen. Ik heb geen pijn of jeuk meer maar de kloofjes zijn nog niet genezen. Dat duurt dus nog wel even. Ik vind het lastig dat je elke 3 uur de zalf moet smeren, onhandig dus. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom zoveel mensen deze zalf krijgen. Diltiazem is nl het eerste keuze middel voor dit soort klachten. Deze zalf smeer je maar 2x per dag en heeft nagenoeg geen bijwerkingen. Als het lang duurt, ga ik Diltiazem vragen bij de huisarts.

18-03-2020 | Man | 56
droge handen

02-03-2020 | Vrouw | 70
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb deze creme paar dagen gebruikt helpt wel Maar ik heb 1 nare bijwerking het brandt heel erg met aanbrengen

13-01-2020 | Man | 60
enzymrijke honing
GEPLAATST DOOR DE FABRIKANT: Ik vind het heel vervelend voor u dat u last had van de klachten die u beschreef. Te meer omdat het de eerste week blijkbaar geen problemen gaf. Juist vanwege werkzaamheid én omdat AnaMel zo goed wordt verdragen is het een gewaardeerd product bij klachten rondom de anus. Maar een allergie of huidirritatie kun je niet altijd voor zijn, tenzij [lees meer...]je het weet dat je voor één van de ingrediënten overgevoelig bent. Dat wordt ook als zodanig in de bijsluiter vermeld. Nogmaals voor deze mevrouw heel vervelend, maar gelukkig leidt het gebruik van AnaMel zeer zelden tot bijwerkingen. Dat kunnen we wel concluderen omdat het al 10 jaar op de markt is. De fabrikant van AnaMel.

17-12-2019 | Vrouw | 49
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb de zalf ongeveer 8 dagen gebruikt wegens kloofje en jeuk anus. Na 8 dagen kreeg ik erge jeuk en een ontzettend brand gevoel bij anus en bil. Het was er roodgloeiend. Ik ben er voor naar de huisartsenpost gegaan en de volgende ochtend de huisarts. Heb een ernstige huidirritatie, allergische reactie, eczeem. Dat had ik voor gebruik van Anamel zalf niet. Dus ik zou z[lees meer...]eggen niet gebruiken, ook al is het wat ze claimen 100% natuurlijk. Het zalfje geeft ernstige bijwerkingen. Nu moet ik een hormoon zalf gebruiken tegen deze vervelende bijwerkingen. Gebruik dus niet zomaar dit zalfje. Ga naar de huisarts.

26-10-2019 | Vrouw | 24
Aambeien en vaatscheurtjes
Enkele uren na de eerste keer smeren al knallende hoofdpijn en ook zeer duizelig de rest van de dag. Aangezien het de bloedvaten verwijd had ik er als migraine patiënt al geen vertrouwen in... en ik was juist. Direct mee gestopt en hopen dat het morgen beter gaat.

10-05-2019 | Man | 48
Aambeien en vaatscheurtjes
om bloedverlies te voorkomen bij het naar het toilet gaan. zoalng er gesmeerd wordt is het ok, maar bij stoppen, is er na 2 weken weer bloedverlies

03-05-2019 | Man | 70
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik had branderig/pijnlijk gevoel en kon bijna niet meer op mijn billen zitten. Ik bleef maar smeren met aambeienzalf maar geen verbetering. Gaan Googlen en kwam deze zalf tegen. Na ontvangst, gisteren, aangebracht en na elke stoelgang met lauw water schoongemaakt, Anamel aangebracht, wat een verlichting. Ik heb geen pijn meer. Dus de reden was niet de aambei maar vaatsc[lees meer...]heurtjes want de prijs is weg. Ik beveel het aan, voor die kleine prijs geen ellende!

04-11-2018 | Vrouw | 35
Rectale / anale fissuur
Door de crème veel meer pijn. Meer last van het gebied dan voor het gebruik. Kan het niet blijven gebruiken.

20-09-2018 | Vrouw | 47
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik gebruik Anamel regelmatig. Omdat ik door Gluten Intoleratie aambeien heb (door slechte stoelgang) heb ik vaak last van pijn en jeuk, vooral net na ontlasting. De zalf verzacht enorm. Ik ben dan ook erg blij met deze zalf.

Lidocaine Vaselinecreme

16-07-2018 | Vrouw | 58
lidocaine
Aambeien en vaatscheurtjes
deze creme verdoofd in hoofdzaak omdat het aangedane gebied koud wordt

Proctosedyl

16-07-2018 | Vrouw | 58
hydrocortison / cinchocaine / framycetine
Aambeien en vaatscheurtjes
de zalf smeert wel wat moeilijk maar de pijn is na een half uurtje minder ..en de volgende dag zelfs niet meer aanwezig het geneest ook

Contralum Ultra

05-07-2018 | Vrouw | 53
avobenzon/kamfer/novantisol
Zonneallergie
Helaas is dit uit de handel gehaald. Gebruik nu korrels van utrazon, en elke dag 1 hooikoorts tablet ( begin hier 1 week voordat uk op vakantie ga) en smeer met eucerin allergie zonnebrand factor 20. Tot op heden geen last.

01-05-2018 | Vrouw | 33
hydroxyethylrutosiden
Ik ben 33 jaar en heb vorig jaar een pittige tromboflebitis (aderontsteking) gehad. Sindsdien ging het bergafwaarts met mijn benen. Elke dag zware, vermoeide benen en ook vele kleine spatadertjes. Ik kon niet langdurig zitten, maar ook lopen en sporten werd steeds lastiger. Door de internist werd chronische veneuze insufficiëntie vastgesteld en ik kreeg twee steunkousen vo[lees meer...]orgeschreven. Ik heb deze 10 maanden lang trouw iedere dag gedragen, maar de klachten werden eigenlijk niet echt beter. Met de zomer in aantocht ben ik gaan zoeken op internet of er echt geen andere oplossingen bestaan. Zo kwam ik via de recensies op deze site op het medicijn Venoruton. Ik heb de apotheek het laten bestellen. Ik slik nu al een aantal maanden 3 tabletten per dag en de resultaten zijn verbluffend! De steunkousen zijn niet meer nodig, de pijnlijke benen zijn verdwenen en ik kan mijn leven gewoon weer oppakken zoals voorheen. Voor mij is Venoruton een cadeautje, alleen jammer dat het niet wordt vergoed door de verzekering.

30-03-2018 | Man | 60
ureum
Deze zalf gebruik ik al ongeveer 40 jaar, omdat ik een erg droge huid heb . Werkt in de winter niet zo goed als in de zomer. Zonder deze zalf is geen optie. Huid droogt snel uit en word hard, waardoor er kenen ontstaan. Moet nu alleen oppassen met de zalf op de onderbenen en de handen, omdat de huid er erg dun wordt. Oplossing gevonden door vitamine E zalf te gebruiken. i[lees meer...]s ook niet vet en werkt goed.

Lidocaine Vaselinecreme

19-01-2018 | Man | 68
lidocaine
Aambeien en vaatscheurtjes
Uitstekende creme bij behandeling aambeien, prijs op 19-01-2018 bij apotheek Euro 23,35, erg duur.

Sperti Preparation H

08-01-2018 | Vrouw | 40
biergist / haaienlevertraan
Rectale / anale fissuur
werkt heel snel om pijn, jeuk en roodheid te verminderen. Binnen een dag, had ik veel minder last van pijn.

11-12-2017 | Man | 43
Aambeien en vaatscheurtjes
het is nu langer dan 6 weken die ik last van pijn en branderig gevoel diarree en slaaploosheid heb. slapeloosheid is natuurlijk door alle zorgen en pijn en piekeren er over, men denk wanneer zou het genezen en hoe lang zal nog dueren? bij het gebruik van dit zalf je merk wel beetje hoofdpijn maar het is niet echt veel hoor.. ik gebruik vanaf vandaag. van ochtend na[lees meer...] huisartsbezoek en net even geleden vanavond. ik ben benieuwd of dat het werkt ...

05-12-2017 | Man | 39
isosorbidedinitraat / vaseline
Afgelopen donderdag er mee begonnen. Verbazend hoe sterkt de bijwerkingen zijn. Bij opsmeren bijna gelijk hoofdpijn. Huisarts gaf aan dat ik er aan moet wennen en dat t beter zou gaan. Gebruik het nu 5 dagen, ik merk wel dat het beneden beter gaat...Huisarts gaf aan dat het even duurde voordat het genezen was.

TriAnal

18-11-2017 | Vrouw | 71
triamcinolon / lidocaine
Aambeien en vaatscheurtjes
neemt goed de pijn en jeuk weg

13-11-2017 | Man | 21
Rectale / anale fissuur
Bijna twee maanden rondgelopen met een anaal fissuur; begin september had ik al het gevoel dat er iets niet klopte: enorm veel pijn tijdens stoelgang, hield wel 3-4 uur aan, zéér veel jeuk en angstaanjagend veel bloed. Heb er nog wel ervaring mee gehad, maar ging toen vanzelf weer over dus besloot ik er weer mee te wachten; maar ging niet over en emotioneel was het niet vo[lees meer...]l te houden (geen seksleven). Huisdokter schreef twee zalven voor: een merkmiddel, en nog een goedkopere die de apotheker zelf moest klaarmaken. Kostte ook al meer dan 40 euro, was dus een zware hap uit mijn studentenbudget. Iets meer dan een week gebruikt, dagelijks 5 keer aanbrengen, zeer lichte hoofdpijn maar viel heel goed mee. Tien dagen na gebruik voelde ik me weer klaar voor seks, en had totaal geen pijn. Stoelgang gaat ook weer vlot en pijnloos. Wondermiddel !

06-11-2017 | Vrouw | 28
Eczeem
Ik gebruik deze crème voor mijn eczeem. Het prikt eventjes maar dat trekt snel weer weg. Ik ben er heel erg tevreden over! Omdat ik niet bij elk rood plekje hormoonzalf wil opsmeren en geen vaseline wil gebruiken aangezien dit met aardolie is gemaakt en het je natuurlijke vetlaag verstoord. Deze crème trekt snel in. Erg jammer dat hij niet meer vergoed word!

05-11-2017 | Man | 59
Jeuk
Mij hielp Anamel niet afdoende. Ik heb de inwerking 2 weken gegeven, in de derde week heb ik de behandeling gestaakt. Het leek verzachting te geven, maar deze suggestie was snel over.. Ik heb nu veel baat bij Nestosyl. Dit hielp mij eigenlijk direct goed. Ik voelde meteen voor langere tijd de werking ervan. Gebruik het nu met steeds ruimere tussenpozen.

05-11-2017 | Vrouw | 65
Etalagebenen
Het zwellen van enkels en benen en pijnlijke benen. Diepe veneuze insufficientie. Ondanks mijn steunkousen die ik draag. En ressent lek er ader die dicht gemaakt wordt binnenkort. Is het vocht toch weer wat afgenomen. Soms heb ik bij extra vocht meer tabletten gebruikt.

03-11-2017 | Vrouw | 33
Eczeem
Werkt fantastisch! heb geen eczeem meer sinds ik dagelijks smeer!

08-08-2017 | Man | 65
Beenkrampen

13-02-2017 | Man | 59
Rectale / anale fissuur
Goed aan te brengen, helpt ook wel wat maar de jeuk in mijn hele lijf neemt steeds meer toe.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (5160)
Anticonceptie - overig (3768)
Cholesterol (2900)
Depressie - antidepressiva overig (2730)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2356)
Pijn - morfine-achtigen (2209)
ADHD - psychostimulantia (2071)
Pijn (1996)
Verslavingsziekten (1953)
Bloeddruk - betablokkers (1683)
Maagzuur - protonpompremmers (1565)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1526)
Anticonceptie - eenfase (1392)
Angststoornissen (1215)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1160)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1137)
Depressie - antidepressiva TCA (1042)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (964)