dexamfetamine

ADD (147 meningen)
Narcolepsie (1 mening)

08-11-2020 | Vrouw | 42
ADHD
Ik kreeg de diagnose adhd pas op me 42e. Ik kreeg de Dex van de magistrale bereider. Toen moest ik noodgedwongen over op Amfexa nou daar kreeg ik alle bijwerkingen die je maar kunt bedenken. Dus toen heeft de specialist medische noodzaak voorgeschreven dus kreeg ik weer de Dex terug dit keer van de ACE merk,was hier minder blij mee maar het kon ermee door. Nu kreeg 10[lees meer...] dagen geleden te horen dat Dex. Niet meer gemaakt wordt. TENTIN heeft nu overal patent opgezet. En aangezien TENTIN exact hetzelfde is als Amfexa ga ik hier niet eens aan beginnen. En toen kreeg ik doodleuk te horen het is dat of niks mevrouw.............ik mocht ook de elvanse proberen hier starte ik mee op 70 mg nou dat ging redelijk alleen na 5.5 uur kwam de rebound . Dus nu heb ik sinds afgelopen vrijdag nog eens 30 mg erbij gekregen. Maar daar merk ik totaal geen verschil mee. Dus tja wat nu ??

16-10-2020 | Vrouw | 42
ADHD
Wat misselijk geweest in de eerste week. dosering niet aanpas baar was natuurlijk 2.5mg tabletten

28-09-2020 | Man | 25
ADHD
Helpt mij erg goed met het onder controle houden van mijn impulsiviteit. Daarnaast kan ik me nu veel projecten maken / teksten schrijven. Voorheen was dit een enorme strijd. Nu gaat het veel soepeler. Jammer dat het niet veel doet aan drukte in je hoofd. Bij een hogere dosis word de drukte aanzienlijk erger.

27-07-2020 | Man | 43
ADHD
Ik Gebruikte dexamfetamine 2,5 mg, magistraal bereid. ( 10-10-7,5-7,5mg) en had weer focus en rust. Concentratie veel beter en goeie energie balans over de dag. Mijn ‘ouwe ik’ kwam weer tevoorschijn en Ik zat weer super in mijn vel.

24-07-2020 | Vrouw | 28
ADHD
Werkt goed voor mijn concentratie en mijn stemming. Ik word er vrolijk van. Bijwerkingen zijn er, maar de voordelen zijn vele malen groter. De verplichte overstap op Amfexa (binnenkort Tentin) was rampzalig, maar gelukkig heb ik nu weer een medische indicatie voor magistraal bereide dexamfetamine. Ik hoop dat Amfexa / Tentin aangepakt gaat worden en de andere varianten bes[lees meer...]chikbaar blijven. Ik spreek namens een grote patientengroep als ik zeg dat dure Amfexa / Tentin ziekmakende rommel is. Haal die isomalt uit je product Eurocept / Medice!

16-07-2020 | Man | 30
ADHD
De dexamfetamine van de magistrale bereider was ik zeer tevreden over. Vrolijker gevoel, concentratie, goede nachtrust. De amfexa lijdt tot hoofdpijn, slechte nachtrust, prikkelbaar.

26-06-2020 | Vrouw | 40
ADHD
Medicijn van de Magistrale Bereider, werkte prima. weinig bij werkingen.

15-06-2020 | Vrouw | 35
dexamfetamine (2,5)
ADHD
Ik ben zeer gebaat bij dexamfetamine ik krijg meer rust door en voel mij beter

02-06-2020 | Vrouw | 33
ADHD
Ik heb een heel dubbele ervaring met dit medicijn (ruim 8 jaar geslikt). De eerste paar jaar (3 á 4 jaar) vloog ik echt op dit middel. Cijfers op de universiteit gingen van worstelen voor een 6 je naar dikke 8 en. Ook baat bij met werken, in de horeca was ik degene die het beste werkte van iedereen. Daarna (laatste 4 á 5 jaar) steeds meer last van de bijwerkingen, het [lees meer...]was echt een glijdende schaal. Voortdurend zin om meer te slikken vanwege euforie en als ik dat deed werd ik alleen maar angstiger. Aan het einde was ik de hele dag bang durfde aan het einde van de dag amper meer de deur uit en ging ik veel drinken om dit tot rust te laten komen. Vond aan het einde niets meer leuk en had alleen nog maar stress over niets. Ik heb mij nu eindelijk los geworsteld van dit middel (verslaafd!) en ben inmiddels ruim twee maanden gestopt. Ik merk nu wel weer wat het middel mij wel gaf, ik ben weer aan het uitstellen, heb een super kort lontje en emoties vliegen alle kanten op de pan uit (positief en negatief). Wees ajb voorzichtig met dit middel als je verslavingsproblematiek kent.

09-04-2020 | Vrouw | 26

dexamfetamine (2,5MG)
Beter dan de amfexa

16-01-2020 | Man | 21
ADHD
Het helpt voor de rust in je hoofd, het laat je vlotter praten en beter nadenken over je woordkeuze in plaats van het impulsieve wat je gewend bent van ADHD. Het geeft je meer energie voor de dingen die je moet doen en het werkt motiverend en verbeterend voor je stemming!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (509) - Antibiotica - penicillines breedspectrum