Ervaringen met Dexamfetamine

Narcolepsie (1 mening)

18-06-2020 | Man | 18
dexamfetamine (2,5)
Syndroom van Asperger
Dexamfetamine heeft mij fantastisch geholpen. Mijn leven was een puinhoop. Door Dex kon ik dingen helder zien en mijn doelen voor ogen houden. Het beste wat ooit op mijn pad is gekomen.

02-05-2015 | Man | 18
dexamfetamine (5mg)
Syndroom van Asperger
Ik kreeg dit medicijn om mijn concentratie te verhogen en alle prikkels om me heen weg te halen (die ik mogelijk heb i.v.m. een mogelijke persoonlijkheidsstoornis, maar dat is moeilijk te bepalen aangezien autisme veel punten van een persoonlijkheidsstoornis heeft) Ik heb het sinds midden maart ongeveer, tot nu net. Er zit voor mij een (in mijn ogen) zeer ernstige bijwe[lees meer...]rking aan; Ik merkte al dat ik de laatste tijd zelf wat moeite had om een erectie te krijgen, wat voor mij zeer ongewoon was, maar ik dacht dat het te maken had met moe zijn. Gister ben ik bij mijn vriendin geweest, en zelfs na een kwartier zoenen en friemelen bij mij, gebeurde er compleet niks. Dit is een van de mogelijke bijwerkingen van dexafetamine. Ik krijg hierdoor maar maximaal 1 keer per dag een halve erectie. Als 18 jarige is dit geen fijne bijwerking

15-10-2013 | Man | 29
dexamfetamine (5mg)
Syndroom van Asperger
Eerste maand veel last van bijwerkingen; plotselinge koorts, moeite met plassen (blaasontsteking gevoel). Daarna heel snel rust in me hoofd, helder kunnen denken en structuur aan kunnen brengen in mijn leven. Mijn kunnen is er 200% op vooruit gegaan. Ben beter (en gezonder) gaan eten op vaste tijden. Voel me fitter en ben meer gaan bewegen. Kan er meer zijn nu voor anderen[lees meer...] doordat ik meer overzicht heb over situaties. Echter, helpt het niet tegen overprikkeling en interne 'woede-buien.' Om die symptomen te bestrijden is- indien nodig- oxazepam een goede aanvulling.