Ervaringen met Strattera

atomoxetine (100mg)

19-09-2015 | Vrouw | 53
atomoxetine (60mg)
ADD
Na Ritalin, Dexamfetamine bij Strattera uitgekomen. Grote winst voor mij was dat ik wel meer rust in mijn hoofd kreeg, zonder fysieke onrust te krijgen. Ik heb geen bijwerkingen van Strattera. Ik heb het idee dat ik meer in balans ben. Er zijn nog wel stemmingswisselingen, maar ik kan er rustiger mee omgaan. En zorgen niet overprikkeld te raken. De impulsiviteit of emotion[lees meer...]ele overreactie kan ik beter beteugelen, zodat ik meer tijd en ruimte heb om mezelf met gedachten bij te sturen. En eerst diep adem te halen, haha. Belachelijk dat het medicijn niet wordt vergoed. Ik heb nu een dure aanvullende verzekering, waardoor het een paar tientjes scheelt. Maar het is nu een elite-medicijn. Te gek voor woorden.

14-03-2018 | Vrouw | 55
atomoxetine (10mg)
ADD
Inmiddels de hele rij gehad, methylfenidaat, dexamfetamine, ook originel Amfexa, strattera. maar ik heb een gigantische allergische reactie en mag voorlopig niets gebruiken, tot mijn grote spijt want zeker de methylfenidaat werkte bij mij zo goed, sloeg direct aan. Maar de huiduitslag is niet te doen. Nu dus kruisallergische reactie, wat betekent iedere medicatie in deze [lees meer...]groep wordt direct aangevallen door mijn lichaam. Nu is advies voorlopig rust daarna maar weer kijken Onder de huiduitslag, brandende zweren en plekken van top tot teen, ernstige allergische reactie. Heel spijtig want het medicijn is perfect, alleen de bijwerkingen bij mij niet.

23-05-2017 | Man | 56
atomoxetine (40mg)
ADD
Methylfenidaat en dexamfetamine bleken niet effectief. Vooral bij methylfenidaat (ritalin) had ik veel last van forse rebound. Bij dexamfetamine ook, maar in iets mindere mate. Bovendien bij beide slaapproblemen. Ben nu atomoxetine aan het uitproberen. Iets mindere mate slaapproblemen, maar bij 80 mg heb ik nu behoorlijke stemmingswisselingen. Wordt vervolgd.

06-06-2015 | Vrouw | 64
atomoxetine (10mg)
ADD
De eerste weken ging het goed maar na 8 weken suïcidaal. Heb een leverenzym probleem dus het middel is gaan stapelen.

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum