Ervaringen met Desloratadine

Hooikoorts (32 meningen)
Huisstofallergie (1 mening)

Aerius (179 meningen)
Levocetirizine (168 meningen)
Cetirizine Tabletten (147 meningen)
Tavegil (78 meningen)
Xyzal (77 meningen)

26-06-2020 | Vrouw | 49
Netelroos
Desloratadine gehad van de huisarts voor mijn netelroos die al weken aanhoudt. Heel vervelend, die jeuk en die rode gloeiende bulten en plekken. Het middel helpt totaal niet. Geen enkele verbetering. Nu ik eerdere reacties lees waarin onder meer een vervelende hoofdpijn wordt genoemd vraag ik me af of mijn hoofdpijn ook niet daarvan komt. Ook lees ik dat de Aurobindo ver[lees meer...]sie minder lijkt te werken? Ik stop met dit middel.

01-08-2023 | Vrouw | 33
Netelroos
Heftige netelroos , deze pillen helpen nauwelijks. Ik ben op vakantie en ik dacht dat ik depressief aan het worden was of niet goed ben in het hoofd. Ik voel Me heel naar, neerslachtig, duizelig vooral na het eten savonds als ik net die pil heb ingenomen. Ik dacht dat ik te weinig water dronk, maar 2,5/3 liter lijkt me voldoende. Ik stop er gelijk mee .. wist niet dat [lees meer...]het een bijwerking van de pillen kon zijn! Maar wat ik hier lees

05-08-2020 | Vrouw | 58
Netelroos
Ik heb sinds vorig jaar netelroos, ook testen gehad waar eigenlijk niks uit kwam voedselmix was t enige vindt dat dan maares uit te zoeken. Heb geen bijwerkingen van dit medicijn maar denk dat ik ze nu dagelijks in ga nemen, Zodra ik een tijdje niks gebruik zit ik er weer onder pfffff niet leuk meer, zou verder niet weten wat ik verder moet doen aan deze vreselijke k[lees meer...]waal.

18-10-2017 | Vrouw | 15
Netelroos
Gebruik dit medicijn nu een tijdje, ik heb last van chronische angio oedeem, maar heb het gevoel dat dit niet helpt. Ik word er heel erg moe van en heb alleen nog maar meer jeuk gekregen.

23-05-2022 | Vrouw | 42
Netelroos
Werkte onvoldoende bij netelroos, ook na hoge dosering niet het gewenste resultaat

30-06-2020 | Man | 64
Netelroos
Ik heb inmiddels 2 jaar last van netelroos en het is geleidelijk verergerd. Ik gebruik dit middel nu 2mnd 1x per dag en het helpt een beetje. Ik slaap nu redelijk door s nachts. Tich houd ik last van bijwerkingen. Oprispingen en een vervelend gevoel in de maagstreek. Ik neem het nu voor het avondeten en dan voelt het beter. Toch niet echt tevreden dus ga weer contact opne[lees meer...]men met de arts.

23-06-2017 | Vrouw | 26
Netelroos
Gebruik de maximale dosis voor Chronische Spontane Urticaria met angio-oedeem (Netelroos). Voor mij was deze medicatie niet afdoende. Slik er nu nog Montelukast naast en krijg 1x per maand 2x150mg omalizumab (xolair). Moet hier echter de Desloratadine naast blijven slikken. Eerste dagen behoorlijk moe en concentratie problemen. Heb het idee dat ik er nu ook nog wel extra [lees meer...]moe door ben.

06-04-2020 | Vrouw | 29
desloratadine (100mg)
Netelroos
Als ik 2 pillen slik, lijk ik last te krijgen van (slijmbeurs?)ontstekingen in mijn schouders.

02-01-2024 | Vrouw | 64
Netelroos
In een woord GEWELDIG geholpen bij heftige netelroos, die na allerlei medicatie maar niet over ging. Voorgeschreven door dermatoloog.

16-03-2015 | Vrouw | 49
Netelroos
Ik heb regelmatig ernstige netelroos aanvallen waarbij mijn huid heel veel kringvormige vlekken krijgt die uitgroeien tot grote plakkaten die enorm jeuken. Deze antihistamine is zo'n beetje de enige die wel helpt om dit te onderdrukken. Ik moet de dosering wel ophogen naar 3 tot 4 per dag maar tot nog toe heeft het al een goed effect en zonder bijwerkingen. Vooral dat laa[lees meer...]tste vind ik erg belangrijk want ik heb makkelijk last van bijwerkingen. Zeker in hoge doseringen.