Bij  AllergieX

Jeuk (4 meningen)
Huisstofallergie (3 meningen)

11-08-2021 | Vrouw | 48
Allergie
Dit is een heel effectief middel tegen allergie en met name de extreme vermoeidheid die je vaak van pollen ervaart alleen. Alleen jammer van de bijwerkingen.

21-02-2021 | Man | 44
hooikoorts

12-10-2020 | Vrouw | 28
Allergie
Ik heb dit middel lange tijd geslikt voor allergische klachten (hooikoorts, katten, huisstofmijt). Ik werd er elke keer heel erg moe van. Daarnaast ook hoofdpijn. Maar t ergste was denk ik mijn stemming, die was echt niet geweldig, ik werd er enorm chagrijnig van. Ook niet zo fijn voor mijn omgeving.. ik ben t blijven slikken omdat het wel 'iets' deed. Nu ga ik een ander m[lees meer...]iddel proberen genaamd levocetirizine. Ik ben benieuwd.

10-07-2019 | Vrouw | 57
Allergie
Helpt bij inname eerste verschijnselen of elke dag in het hooikoortsseizoen. Is de hooikoortsaanval actief, dan helpt inname bij mij niet meer (1xdaags 180mg).

21-03-2019 | Vrouw | 54
Allergie
Ik ben de hele dag een beetje moe en heb zware oogleden met een klein zeurend zeer licht hoofdpijntje maar toch net negatief aanwezig! Vooralsnog altijd weer beter dan de bomenkoorts!

14-03-2019 | Vrouw | 66
Allergie
Koop deze film omhulde tabletten in Oostenrijk-Tirol. Veel mensen gebruiken dit daar in het voorjaar als de berghellingen gaan bloeien. Wordt veel an toeristen direct verkocht door de Apotheken. Fexofenadine is een relatief nieuwe moderne stof met een hogere werkzaanheid. Het merk is Allegra en de fabrikant is sanovi-aventis GmbH, Wenen. Tolatings nr 1-22153

02-01-2019 | Vrouw | 44
Allergische reactie
Diverse allergische reacties, exceem, jeuk huid, ogen en oren Gebruik nog andere middelen hiertegen en vaker die in apotheek bereid moeten worden tegen oa schimmels Is bijkomstigheid van luchtvervuiling, huisvervuiling en omgeving door anderen. Natuur die in januari in bloei staat, in combinatie met lichte huid, rood haar en chronische auto immuumziekte Sinds da[lees meer...]gelijks toevoeging dit mddel gaat het iets beter en kan ik nog omhoog naar 260mg

18-12-2017 | Vrouw | 17
Allergische reactie
ik heb ze ingenomen en galbulten werden minder maar jeuk bleef maaar hoorde van alles in mijn hoofd nooit meer !!! Werd er helemaal gek van.

28-11-2017 | Vrouw | 49
Allergie
Allergisch voor honden en katten. Nam 1 pil per dag, bleek het in het weekend op te zijn, ik dacht maandag even bestellen. Was ik toch zo'n stuk minder benauwd als normaal, echt ongelofelijk. Bleek benauwdheid in zeldzame gevallen voor te komen. Ik gebruik het niet meer en ik ben van 8-10 puffen per dag naar 2 gegaan. En ik heb het niet benauwd meer. De honden en katten zi[lees meer...]jn er nog, neem een andere pil als ik echt last krijg, maar Fexofenadine nooit meer!! En ik kwam er er toeval achter, wist ik dit maar eerder, was de hele dag benauwd door 1 pil~! Mijn kwaliteit van leven is er een stuk op vooruit gegaan.

22-05-2017 | Vrouw | 49
Allergie
Ik gebruikte voorheen cetrizine. Dit hielp totaal niet en mijn allergie werd ondertussen ernstiger. Ik kreeg in anderhalf jaar tijd 3 anafylactische shocken, alle drie zeer levensbedreigend. Daaropvolgend ben ik wat zwaarder onder controle gekomen van longarts en allergoloog. De allergoloog heeft alle onderzoeken gedaan, maar immuuntherapie was voor mij geen optie. Sinds i[lees meer...]k dit medicijn krijg, heb ik de helft minder last van de gewone allergische klachten zoals loopneus, tranende ogen, jeuk en huiduitslag. Wat niet verbeterd is, eerder erger zelfs is de benauwdheid wanneer ik in stoffige omgevingen kom. Maar sinds ik dit medicijn gebruik heb ik geen anafylactische shocken meer gehad.

03-04-2017 | Man | 20
Allergie
Jeuk in mijn ogen, jeuk in mijn neus, het is allemaal niks nieuws. Maar met deze medicatie, die ik dagelijks inneem zijn deze klachten verleden tijd!

16-04-2015 | Vrouw | 28
Allergie
Ik slik dit tegen allergie van huisstofmijt etc en hooikoorts in de lente. Eerst had ik fexofenadine van Pharmachemie en die werkte erg goed. Sinds kort is deze niet meer verkrijgbaar en heb ik dus "hetzelfde" middel van Mylan. Deze werkt zeer slecht! Bijholtes zijn continue verstopt en opgezwollen, veel last van mijn keel en een hese stem. Ik ben zeer ontevreden over dit [lees meer...]product! Nu met de hooikoorts werkt het totaal niet. In tegenstelling tot de vorige jaren heb ik erg veel last, niezen, hoesten, tranende en jeukende ogen en ga zo maar door! Ik hoop dat Pharmachemie snel weer terug komt met "zijn" versie van dit medicijn!

10-04-2015 | Man | 52
Allergie
Na hartstilstand medicatie waarbij extreme moeheid. Na 4 a 6 uur geen energie meer. Ga stoppen om te kijken of het dan beter gaat. Had de verzameld al van 120 naar 40 mg. verlaagd.

04-03-2014 | Man | 43
Allergie
Tijdje terug een zeer jeukende vinger , leek wel een muggenbeet, (in de avond telkens) niet bij stil gestaan, maar na een week later begon het op mijn handen , bovenarmen, voeten ook te jeuken, na beetje onderzoek, dacht ik dat het netelroos was. Uiteindelijk zo erge jeuk en veel bultjes, toch maar de huisarts gebeld, zonder gezien te hebben, gelijk deze medicijn voorges[lees meer...]chreven, gelukkig maar,, want het hielp gelijk. na 2 weken, paar dagen gestopt, maar de bultjes en de jeuk gelijk weer terug. Toch maar bij de huisarts geweest en bloed afgegeven , en gelijk een pakje Fexofenadine opgehaald bij de apotheek. Kwa bijwerkingen, kan ik alleen zeggen dat het mij is opgevallen dat ik er erg lang van kan slapen,, extreem lang (als mijn vrouw mij niet wakker maakt slaap ik gewoon door ,, heel raar )

10-01-2013 | Vrouw | 17
Allergie
Ik heb last van Netelroos / Galbulten al sinds men 12e . Eerst had ik er nog niet zo'n last van maar op den duur werd het steeds erger en erger. Ik heb veel medicijnen gebruikt ervoor , dit is nog de beste medicijn die ik heb gekregen , ik wil niet zeggen dat deze echt helpt bij mij maar beter dan die anderen .. Waarschijnlijk volgende week met een prikmedicatie begi[lees meer...]nnen , als dat werkt dan ben ik er in ieder geval echt bijna van af , van de rode huid jeuk/branding en de bultjes .. Maar gelukkig , gaat het ooit vanzelf weer over !! Hopen dat dat niet meer zo lang duurd haha .

25-10-2012 | Vrouw | 55
Allergie
Wij waren op vakantie en daar ben ik op de ic beland waar ik behandeld werd voor anafylactisch shock . Daarna heb ik mijn fexofenadine een paar weken niet ingenomen en ging ik best wel de goede kant op tot dat ik 2 weken geleden weer ben begonnen met inname. Binnen een paar dagen begonnen alle klachten weer. Op advies van de arts ben ik nu gestopt en ga ik langzaam weer vo[lees meer...]oruit. De duizeligheid en de hoofdpijn worden al iets minder. Wel een zeer angstige ervaring