Ervaringen met Kestine

Astma (0 meningen)
Netelroos (0 meningen)

07-08-2020 | Vrouw | 50
ebastine (10mg)
Ik heb een ernstige vorm van allergie voor huisstofmijt. Kestine verminderd dusdanig mijn klachten dat ik normaal kan functioneren. Af en toe breekt toch mijn allergie door maar dat is goed op te vangen. Omdat het wel vermoeidheid geeft neem ik mijn Kestine in de avond in.

16-12-2015 | Vrouw | 40
ebastine (10mg)
Van dit antihistaminicum krijg ik over vrijwel mijn hele huid rode vlekken met een witte kern, en jeuk. Ik mag het absoluut niet meer gebruiken.

16-08-2015 | Vrouw | 18
Allergische reactie
Heb erg veel allergieën, zonder Kestine heb ik daar heel veel last van. Heb het afgelopen week niet geslikt, gelijk weer overal eczeem. Helpt ook tegen hooikoorts, al is het daarvoor bij mij net wat minder effectief.

14-03-2014 | Vrouw | 51
ebastine (10mg)
KESTINE geeft ZEER VEEL enZEER ERNSTIGE BIJWERKINGEN Aangezien mebhydroline na 47 jaar gebruik niet meer geleverd wordt in NL ben ik zoekende naar vervanging. Kestine doet redelijk zijn werk, maar helaas heb ik heel veel bijwerkingen. Erg droge mond, waar geen oplossing voor is. Gevoel van een verbrande tong, waardoor smaakverlies. Jeuk waarbij krabben niet helpt. Ja[lees meer...]mmer hoor, mebhydroline gaf geen bijwerkingen...

06-03-2012 | Vrouw | 31
ebastine
Sinds ik kestine neem, gaat het veel beter met mijn allergieën. Wanneer ik verkouden ben, neem ik actifed en ik vind dat het super goed werkt. Het stopt mijn loopneus volledig en bovendien adem ik beter. Het is belangrijk voor personen met een allergie, dat ze een behandeling hebben die past bij hun type allergie en de periode wanneer deze opspeelt, om te voorkomen dat men[lees meer...] niet die hele periode ziek is....

11-03-2011 | Vrouw | 58
ebastine
na verloop van tijd is de werking minder. ik weet niet of ik last van bijwerkingen heb.

23-01-2011 | Vrouw | 26

20-10-2008 | Vrouw
ebastine
gebruik dit samen met singulair(schijnt werking te versterken) deze medicijnen zorgen ervoor dat er redelijk te leven valt met mijn allergieen, ben blij dat ze bestaan....

29-05-2017 | Man | 34
Hooikoorts
Ik gebruik Kestine preventief. Dus als het hooikoortsseizoen is en het zit in de lucht dan slik ik 's ochtends voor het douchen een tablet en heb de hele dag geen last. Is het extreem droog en 'pluizig' in de lucht, dan slik ik er 2. Ik gebruik Kestine 2 jaar en nog nooit bijwerkingen gehad.

19-09-2010 | Man
Pinda en noten allergie
mijn zoontje heeft er al vanaf zijn 2de jaar baat bij nadat wij bij een goede allergoloog zijn geweest. Het werkt als een natuurlijke afweerschild en is zo kwadaardig als het drinken van een glas water.

16-03-2010 | Man
Huisstofmijt allergie
Na het innemen van het medicijn moet ik even twee keer niezen, maar daarna heb ik nergens last van.

21-04-2009 | Man
Hooikoorts
Kestine doet wat het zou moeten doen, nl. de hooikoortsklachten verminderen. Ik heb er echter wel maag- en darmklachten doorgekregen en ik werd er duf van, zodat ik na 1 week het gebruik van Kestine heb moeten staken.