Ervaringen met Loratadine Stroop/Tabletten

Jeuk (1 mening)
Huisstofallergie (0 meningen)

15-06-2018 | Vrouw | 69
Hooikoorts
Met twee maal een half tablet per dag hield ik het net uit Moest op tijd innemen om jeukende ogen te voorkomen, de voornaamste klacht bij hooikoorts

15-04-2016 | Vrouw | 68
Hooikoorts
Elk jaar in de maand april heb ik gedurende 3 -4 weken last van hooikoorts, veroorzaakt door de berk. 1 tablet van de Etos hooikoortstabletten, werkt prima gedurende vele uren. 's Avonds een beetje last van prikkende ogen.

18-05-2013 | Man | 45
Hooikoorts
Helpt wel maar wordt er wel erg suf van. En in de nacht bijna niet in slaap kunnen komen. En als ik dan slaap lig ik behoorlijk te dromen. Slaap in korte stukjes. Oog klachten zijn iets verbeterd maar mijn benen zijn als van lood en voel me zeer vermoeid. Buik voelt pijnlijk en rommelig aan. Dus de ene klacht verminderd en de andere komen er voor terug. Is een afwe[lees meer...]ging om het zo nu en dan in te nemen waneer de klachten het ergst zijn.

16-03-2015 | Vrouw | 43
opgeblazen gevoel

03-06-2012 | Vrouw | 42
Hooikoorts
Afgelopen 15 jaar nooit het juiste medicijn kunnen vinden tegen mijn hooikoorts die eind mei meestal de kop op steekt en voor ca. 4 weken duurt. Sprays hielpen noch allerlei commercieel op de markt gezette pillen. Nu het tweede jaar ingegaan met loratadine hetgeen heel goed werkt. Heerlijk om niet meer de hele dag bezig te zijn met mij lopende neus, tranende ogen en een al[lees meer...]geheel verstopt hoofd. Bijwerkingen: volgens mij wordt ik er een iets blijer en gezelliger, makkelijker mens van!!

09-05-2023 | Man | 41
Hooikoorts
Elk jaar in de lente krijg ik last van hooikoortsklachten en netelroos op mijn voeten. De pillen werken prima tegen deze klachten. Ik krijg er helaas wel hoofdpijn van. Als ik de pil voor het slapen inneem heb ik uiteindelijk het minste last van de bijwerkingen, maar neem regelmatig een pijnstiller voor de hoofdpijn.

22-04-2022 | Man | 38
Hooikoorts
Dit medicijn neem ik nooit weer. Het werkt zeer matig tegen hooikoortsklachten. Zeer moeilijk inslapen en zeer intens dromen, vaak wakker worden. De dromen staan 3 dagen later nog op m'n netvlies, vreselijk. Zwaar vermoeid door slaaptekort.

01-07-2015 | Vrouw | 32

21-04-2023 | Vrouw | 31
Hooikoorts
Het middel werkte vorig jaar prima en snel tegen jeukende ogen en snotneus. Helaas kreeg ik er nu een opgejaagd gevoel en hartkloppingen van. Heel akelig. Dus meteen gestopt en overgestapt op Cetirizine wat helaas wel minder werkt dan Loratadine.

20-03-2012 | Vrouw | 31
Hooikoorts
Word vooral erg slaperig en futloos van de medicijnen. Helpt naar mijn idee ook nit echt voor de klachten van mijn hooikoorts. Vandaag niet genomen en meteen al wel zin om iets te gaan doen. Nu werkt het medicijn 24 uur. Maar nu zit ik om 11:20 ook weer op de bank en niet zin om iets te doen. Wil eigenlijk gewoon even naar bed