Ervaringen met Bromazepam

bromazepam

Nervositeit (5 meningen)
Sociale fobie (4 meningen)
Overspannen/burn-out (2 meningen)

13-04-2023 | Man | 23
bromazepam (3mg)
Is het zo dat je deze medicijnen na langere termijn gebruik het effecf afneemt of kun je ze jarenlang gebruiken?

25-02-2023 | Vrouw | 67
bromazepam (6mg)
Ik slik al jaren bromazepam 6 mg. Kreeg ze altijd voor geschreven en hielpen goed. Ineens wou mijn huisarts de medicijnen bromazepam niet meer voorscrijven. Ik ben echt heel ziek geweest. Schandalig gewoon..... Me zoon zei dat je ze ook online kunt bestellen. Ik had zo last dat ik daar nu maar online mijn bromazepam bestel. Helaas dat het in Nederland zo moet. Geluk[lees meer...]kig levert die site wel snel

26-01-2023 | Man | 66
bromazepam (3mg)
15 jaar oud kettingbotsing-wervel verdraaid zenuw en slagader bekneld, daarna 5 jaar later overspannen burnout ongeveer 45 lichamelijke en psychische klachten, daarna een vreselijk leven gehad ontelbare dokters alternatieve genezers de bromazepam maakte het draaglijker. op mijn 55ste kreeg ik een tip atlascorrectie daarmee was het lichamelijke probleem verholpen maar het[lees meer...] psychische niet.ik stop hier want hier kan ik een boek over schrijven.

18-12-2022 | Vrouw | 39
bromazepam (3mg)
Ik slik nu 3 maanden Bromazepam voor het slapen gaan. Ik ben met 1,5 mg begonnen, maar ik zal snel weer op 3 mg per nacht omdat ik niet het effect kreeg die ik wil. Alleen ik merk nu weer op nieuw begint dat ik toch niet fijn van slaap en steeds wakker word met en continue pieker enz voor het slapen gaan en heel levendig droom. Het liefste wil afbouwen, heeft iemand hier [lees meer...]ervaring mee?

31-07-2022 | Man | 72
bromazepam (3mg)
Het stopt de grammofoon in mijn hoofd en zorgt voor een goede ontspannen nachtrust waardoor ik de volgende dag weer fris en monter de dag aankan . Ik gebruik dit middel al 30 jaar 1 tablet van 3 mg alleen voor het slapen gaan .

28-07-2022 | Man | 43
bromazepam (6mg)
Ik heb in mijn leven zoveel slechte tijden meegemaakt die andere zich niet kunnen voorstellen, echt waar... daarom krijg ik angsten als ik buiten moet gaan en dingen moet gaan regelen enzo dat het ondragelijk werd en ik ben huisarts gegaan en schrijf dit voor en het helpt ook daadwerkelijk goed.

20-07-2022 | Man | 71

03-07-2022 | Man | 71
bromazepam (3mg)
Niet leverbaar door een voor mij onbekende oorzaak. Ik weet wel van mijn Apotheker dat Bromazepam in de ons omringende landen gewoon voorradig is en dat het leveringsprobleem in Nederland ligt door geneuzel bij de Medicijnwaakhond in Nederland. Ja niet geheel onbegrijpelijk want wat gaat er nou nog goed in Nederland met alles waar de Overheid zich mee bemoeid. Garantie [lees meer...]voor een puinhoop. Sterkte Fred

15-06-2022 | Vrouw | 65
bromazepam (4,5)
20 jaar zonder problemen 4,5 mg bromazepam gebruikt. Echter niet meer leverbaar vanaf April 2022. Overgestapt op Lorazepam 1 mg en langzamerhand glij ik weer af. Voor mij persoonlijk een ramp dat Bromazepam niet meer geleverd kan worden in een land als Nederland. Iedereen zal begrijpen dat je niet zonder meer over kan stappen op Lorazepam 1mg. Ben 20 jaar terug in de tijd [lees meer...]gesleurd, ben al die jaren stabiel geweest en nu zit ik in een hel. Mijn huisarts en psych. om raad gevraagd. Nu over op 5 mg diazepam. Zal mij benieuwen, maar evengoed heel erg naar dat er ineens geen Bromnazepam meer is

10-06-2022 | Man | 46
bromazepam (3mg)
Werkt prima. Nu weer niet te verkrijgen. Had een herhaalrecept. Daarmee naar de Duitse apotheek gegaan. Daar gewoon verkrijgbaar. Het heet daar echter Bromazanil. De werkzame stof is echter gewoon 3mg Bromazepam. Hoe de Duitse versie bevalt ga ik meemaken. In Nederland krijg je lorazepam, oxasepam of diazepam als vervanging. Dat zijn hele andere werkzame stoffen. Het is[lees meer...] te belachelijk voor woorden dat in een land als Nederland het voor kan komen dat een medicijn niet meer te krijgen is. Er zou van alles een soort van Noodvoorraad moeten zijn. De hele farmaceutische industrie is ook 1 grote geldbusiness. Door dit tekort komen velen in de problemen er is geen instantie waar je je klacht neer kunt leggen

03-06-2022 | Vrouw | 72
bromazepam (3mg)
Sinds ik deze medicijnen gebruik geen klachten meer, dus het middel helpt bij mij uitstekend. Alleen nu is er weer geen Bromazepam te krijgen bij de apotheek die zegt dat de fabriek ze niet meer maakt . Dit is vreselijk want dan moet je naar een ander middel overstappen.

31-05-2022 | Vrouw | 72
bromazepam (3mg)
nu blijkt het niet leverbaar hoe is dat nou mogelijk ,in dit land ,ja je kunt het online kopen, een mooie melkkoe hoor ,een schande je betaald je krom aan ziektekostenverzekeringen

24-02-2022 | Man | 71
bromazepam (3mg)
Ptss vanaf 1978. Werkgerelateerd.

15-03-2021 | Man | 26
bromazepam (6mg)
Psychiater heeft bromazepam 6 mg voorgeschreven 60 stuks na 1 pil te hebben ingenomen ben ik in de hel beland. Bij iname voelde ik geen effect. Dag er na misselijk hoofdpijn en draaierig dag later nog dwangedachten bij gekregen. Nu 4 dagen later ben ik nog aan het hyperventileren . Terwijl ik hiervoor geen last van had! Grote vuiligheid!! Vodl mij echt niet goed en blijven[lees meer...]de schade en dit na 1 tablet bromazepam 6mg. Lijkt er niet op dat ik snel weer de oude zal zijn mits we 4 dagen later zijn en ik nog steeds ernstige klachten overhou na het gebruik van 1 tablet

02-03-2020 | Vrouw | 60
bromazepam (12)
Ik wou gewoon even weten als je plots stopt na 1 week inname van 12mg voor het slapen gaan of je dan al afkickverschijnselen kan hebben???

08-09-2019 | Man | 64
bromazepam (6mg)
Dit zijn de beste medicijnen tegen angst en paniekaanvallen gebruik deze ca. 40 jaar nu niet meer in Nederland verkrijgbaar, ben met een recept van mijn eigen huisarts naar Duitsland gegaan en ze meegekregen.