lees de ervaringen

18 meningen
volgende > >>
Pagina 1 van 2

06-02-2014
Man (39) - Angst & panie...

Tevredenheid over:
Het is voor mij een enorme steun. Het is wel zo dat je er afhankelijk van wordt. Dit zul je af moeten zetten tegen de klachten. Die zijn bij mij persoonlijk zo erg, dat dit middel onmisbaar is. Af en toe een dagje niet innemen komt de werking ten goede. Gewenning is dus een feit. Dit betekent dat je dus steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te krijgen. Maar ik gebruik[lees meer...] dit middel vanaf 1999 en heb nog altijd effect. Zoals ik al zei, bijt af en toe even door als het gaat en neem een dag of paar dagen even niks in. De werking wordt dan bij de volgende inname sterker. Dat het helemaal niks doet al zou je het iedere dag innemen is regelrechte lariekoek. Bromazepam is een goed middel en geeft bij mij geen bijwerkingen. Ik heb ze van de fabrikant Sandoz.
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

11-06-2013
Man (69)

Tevredenheid over:
heb het middel gekregen tegen hyperventilatie geen last van bijwerkingen gehad maakte mij rustig en mijn hart sloeg minder vaak op hol in 2009 kreeg ik een hartinfarct en tesamen met selokeen helpt het prima tegen hartritme stoornissen

21-12-2011
Vrouw (52) - Angst & panie...

Tevredenheid over:
wij kwamen uit vakantie en mijn moeder moest naar ziekenhuis werd alsheimer vastgesteld , toen werd ik al een vervreemding in mijn hoofd gewaar ,ben naar de neuroloog geweest en het was stress ! 6 maand daarna kreeg mijn zus leukemie !dat was een atoombom die op mijn kop viel ze is na 4 maand gestorven en toen ben ik helemaal ingestort en ben bromazepan gaan nemen , het n[lees meer...]am de angsten weg maar ook mijn persoonlijkheid ,ik ben als een robot ,je doet alles maar hebt er geen besef van!ik wil er vanaf ik ben beginnen afbouwen na 3 jaar met 3mg en dan 1,5 mg ik voel me nu wel raar maar ik bijt door want ik wil terug mezelf worden ,heeft er nog iemand bijwerkingen gehad ?

05-06-2011
Man (74) - Sociale Fobi

Tevredenheid over:
Gebruik er ook nog 30 mgr mitazepine bij Heb jaren verschrikkelijk afgezien overal tegen op zien als ik naar verjaaardagen moest Dan dronk ik behoorlijk bier,en andere dag een kater. Sinds ik deze medischijnen gebruik zie ik er niet meer tegen op,drink niets meer Voel me prima sport keuring gehad alles goed Rij er prima auto mee Beter dan zonder nog nooit een aanrijding ge[lees meer...]had. Ik ben van de hel naar de hemel gegaan. En dat je van die pilletjes niet zou kunnen auto rijden gaat in mijn geval niet op Groet Jalko

17-12-2010
Vrouw - Angst

Tevredenheid over:
ik heb er zeer goeie ervaringen mee moet van de psychiater afbouwen: heb ik gedaan, maar voel me nu al 2 dagen niet goed. dus ik denk dat ik ze gewoon weer inneem loop al 2 dagen op en ben niet te genieten dit is niet goed. (Red: laat je door de arts tijdens een afbouwproces goed begeleiden om door moeilijke momenten heen te kunnen komen)

05-10-2010
Man - Gespannenheid

Tevredenheid over:
ik gbruik het nu 20 jaar 3 mg per dag werkt goed maar kom er nooit meer van af,ik ben ook nooit meer gaan gebruiken,het hoord gewoon bij me denk ik,afbouwen is een ramp

24-09-2010
Vrouw - Angststoornis...
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
bijwerking: depressieve gevoelens. Werkt echter goed tegen spierspannng en angst

17-08-2010
Man - Paniekaanvall...

Tevredenheid over:
Ik gebruik dit naast seroxat en voel me er erg goed bij. Ik neem dit meestal in halverwege de dag(3mg). Bij veel stress pak ik soms een 2e pil. Zou er wel moeite mee hebben te stoppen, maar dat wil in nu nog niet. Prima medicijn voor mij!

01-07-2010
Man - BMD-I, ADD

Tevredenheid over:
Dit middel werkt voor mij uitstekend. Ik heb bijna alle benzo's gehad/geprobeerd (n.a.v. verkeerde diagnostiek en spanning-, angst-, en hyperactieve klachten), maar Bromazepam helpt mij. Van andere middelen in dezelfde groep (bijv. diazepam, oxazepam, alprazolam, nitrazepam en lorazepam) werd ik door de korte werkingsduur of door de heftige 'inval' al heel erg snel afh[lees meer...]ankelijk. Mijn voorschrift is zo nodig 1,5 tot 12mg per dag, waarvan ik 5 van de 7 dagen zo'n 3 tot 6 mg per dag gebruik. Door chronische aandoening krijg ik Bromazepam volledig vergoed. Het neemt bij mij spanning, angst en agressie weg. Het enige nadeel is een toenemende impulsiviteit, gezien bij alle benzo's. Als je er mee weet om te gaan, dan is het een zeer goed middel in gebruik.

12-04-2010
Vrouw - Ik ben af en ...

Tevredenheid over:
ik gebreuk de medicijnen al meer dan 20jaar en ik zou er graag van af willen, ik heb ze gekregen omdat ik de dood van mijn buurvrouw heb mee gemaankt, en dat nu mijn ex toen nog mijn man mij voor gel wilde verklaren ik heb 2 keer op een paazafdeling gezeten 2x 3maanden was niet zo leuk maar ik moest als bescherming voor mij zelf en fam, ik was toen ter tijd zo agresief e[lees meer...]n ik heb ze voor geschreven gekregen door een spichater en ik wil er nu wel eeens er van af is en verslaving georden omdat ik ze al meer dan 20 jaar gebruik en ik heb er met de dokter overgesprokenen hij zegt jij moet ze blijven gebruiken.

06-04-2010
Man - Spanningen

22-01-2010
Vrouw - Om rust te kr...

Tevredenheid over:
Ik heb bromazepam 3 mg zonodig en mag er 2 per dag.Van 1 tablet voel ik echt niks.Dus neem er meestal 2 of 3 tegelijk in.Verder geen ernstige bijwerkingen ofzo.

15-12-2009
Vrouw - Borderlinetre...

Tevredenheid over:
Als de spanning te hoog wordt en ik veel stress ervaar gebruik ik 20 a 40 mg Bromazepam. Ik slaap dan goed en de spanning is weg. Vooral als ik van de spanning heel erg mijn kaken op elkaar ga klemmen, merk ik goed verschil. Na een paar dagen bromazepam is het dan weer over.

03-12-2009
Vrouw - Onrust

Tevredenheid over:
Op zich prima medicijn.Word er rustig van.Verder geen bijwerkingen

20-08-2009
Man - Slecht doorsl...

Tevredenheid over:
Mijn arts verzekerde mij dat dit slaapmiddel niet verslavend werkt! Gebruik meestal halve of kwart dosering, slik ik 3/4 tablet dan ben ik ook echt uitgeslapen, geen bijwerkingen ondervonden. (Red: bij alle middelen uit deze groep (Benzodiazepinen) kan afhankelijkheid in meer of mindere mate optreden)

22-06-2009
Man

volgende > >>
Pagina 1 van 2

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (347) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum