Ervaringen met Bromazepam

bromazepam

Nervositeit (5 meningen)
Sociale fobie (4 meningen)
Overspannen/burn-out (2 meningen)

21-10-2023 | Man | 52
Overspannen/burn-out
Is Sandoz volledig uit de markt genomen? Hier in België alvast wel sinds 2021. Deze was superieur aan andere merken voor mij. Heb nu lexotan maar niet echt tevreden over.

16-06-2023 | Man | 51
bromazepam (3mg)
Ik ben na de dood van mijn oma icm 6 dagen in de week hard werken, zo'n 16 jaar geleden ingestort. Kreeg van mijn toenmalige huisarts bromazepam voorgeschreven om net even dat randje onrust, opvliegerigheid eraf te halen. Sindsdien kon ik daar helemaal op functioneren. Dus top ! Tot vorig jaar waarvan velen spreken hier toen het niet meer te leveren was. Eerst een andere[lees meer...] pam gekregen maar daar ging ik niet goed op. Toen Diazepam gekregen en in het begin ging dat goed. Om het kort te houden, sinds een week of 2 steeds weer de gedachte "terug naar broma"! Ook door ervaringen hier die ik las. Sinds gisteren weer omgeschakeld en dat had ik nou maanden eerder moeten doen ! Rust, schouders weer omlaag en vrolijk zoals ik altijd ben geweest. Dus slik je iets anders dan voorheen waar je het gevoel van "uh nee" hebt, terug naar Bromazepam. Happy 51er hier. 😁

15-04-2023 | Vrouw | 64
Nervositeit
Dit medicijn gaan gebruiken toen ik 30 jaar was, inmiddels ben ik 64 en ik gebruik het nog tot volle tevredenheid. Het geeft me rust. Het werkt ook bij angst als ik bv naar de tandarts moet en ik zie er tegen op, dan neem ik iets extra, wat echt werkt. Soms is dit middel niet te krijgen en dan geven ze me wat anders, met alle gevolgen van dien, want ik kan niet zonder[lees meer...] dit medicijn. Echter artsen vergeten er bij te zeggen als ze dit voorschrijven hoe verslaafd je er aan kunt raken.

13-04-2023 | Man | 23
bromazepam (3mg)
Is het zo dat je deze medicijnen na langere termijn gebruik het effecf afneemt of kun je ze jarenlang gebruiken?

25-02-2023 | Vrouw | 67
bromazepam (6mg)
Ik slik al jaren bromazepam 6 mg. Kreeg ze altijd voor geschreven en hielpen goed. Ineens wou mijn huisarts de medicijnen bromazepam niet meer voorscrijven. Ik ben echt heel ziek geweest. Schandalig gewoon..... Me zoon zei dat je ze ook online kunt bestellen. Ik had zo last dat ik daar nu maar online mijn bromazepam bestel. Helaas dat het in Nederland zo moet. Geluk[lees meer...]kig levert die site wel snel

26-01-2023 | Man | 66
bromazepam (3mg)
15 jaar oud kettingbotsing-wervel verdraaid zenuw en slagader bekneld, daarna 5 jaar later overspannen burnout ongeveer 45 lichamelijke en psychische klachten, daarna een vreselijk leven gehad ontelbare dokters alternatieve genezers de bromazepam maakte het draaglijker. op mijn 55ste kreeg ik een tip atlascorrectie daarmee was het lichamelijke probleem verholpen maar het[lees meer...] psychische niet.ik stop hier want hier kan ik een boek over schrijven.

18-12-2022 | Vrouw | 39
bromazepam (3mg)
Ik slik nu 3 maanden Bromazepam voor het slapen gaan. Ik ben met 1,5 mg begonnen, maar ik zal snel weer op 3 mg per nacht omdat ik niet het effect kreeg die ik wil. Alleen ik merk nu weer op nieuw begint dat ik toch niet fijn van slaap en steeds wakker word met en continue pieker enz voor het slapen gaan en heel levendig droom. Het liefste wil afbouwen, heeft iemand hier [lees meer...]ervaring mee?

22-10-2022 | Vrouw | 68
bromazepam (3mg)
Ik was zeer tevreden over dit middel maar het was ineens niet meer leverbaar vandaar dat ik ben overgestapt op een ander medicijn.

31-07-2022 | Man | 72
bromazepam (3mg)
Het stopt de grammofoon in mijn hoofd en zorgt voor een goede ontspannen nachtrust waardoor ik de volgende dag weer fris en monter de dag aankan . Ik gebruik dit middel al 30 jaar 1 tablet van 3 mg alleen voor het slapen gaan .

28-07-2022 | Vrouw | 34
bromazepam (3mg)
Ik gebruik 15 mg per dag. Ineens niet meer leverbaar. Voor iedereen hier.... Rijd naar België. Net over de grens. De regels daar zijn anders. Hier staat er 30 stuks op recept. Of 90 stuks. In België gaat het per doosje. Per doosje is 1 recept nodig. Met een echte handtekening en stempel. Huisarts heeft recepten meegegeven voor 6 maanden. In België hebben ze a[lees meer...]lleen 6.mg. geen 3 mg. Van te voren gebeld en laten bestellen daar in apotheek. Paar dagen later naar België gereden om op te halen. Zelf betalen. Dan declareren. Ik kreeg het vergoed via vgz. Sterkte allemaal.

28-07-2022 | Man | 43
bromazepam (6mg)
Ik heb in mijn leven zoveel slechte tijden meegemaakt die andere zich niet kunnen voorstellen, echt waar... daarom krijg ik angsten als ik buiten moet gaan en dingen moet gaan regelen enzo dat het ondragelijk werd en ik ben huisarts gegaan en schrijf dit voor en het helpt ook daadwerkelijk goed.

20-07-2022 | Man | 71

03-07-2022 | Man | 79
Nervositeit

03-07-2022 | Man | 71
bromazepam (3mg)
Niet leverbaar door een voor mij onbekende oorzaak. Ik weet wel van mijn Apotheker dat Bromazepam in de ons omringende landen gewoon voorradig is en dat het leveringsprobleem in Nederland ligt door geneuzel bij de Medicijnwaakhond in Nederland. Ja niet geheel onbegrijpelijk want wat gaat er nou nog goed in Nederland met alles waar de Overheid zich mee bemoeid. Garantie [lees meer...]voor een puinhoop. Sterkte Fred

28-06-2022 | Man | 64
bromazepam (3mg)
Praat me er niet van, nu diazepam maar dat is een ramp om ipv. Bromazepam ineens overstappen. Paniek, angst en onaangenaam gevoel. Moet extra veel sporten om enigszins de aanvallen op te vangen.. Ik was in balans maar nu helemaal van de kaart door deze wijziging.

23-06-2022 | Vrouw | 62
Sociale fobie
Ooit aan begonnen wegens straatangst en andere fobieën . Heb 2019 over moeten stappen op oxazepam voelde mij afschuwelijk weken lang. Blij dat het weer leverbaar was binnen een dag weer de oude. Nu weer geen levering diazepam gekregen wat een drama. Gebeld met apotheek in België en recept bij huisarts gehaald en ruim een week later geleverd per post. Wel wat breekwerk ze [lees meer...]kennen daar alleen 6 Mg . Voel mij zo opgelucht.