bromazepam

bromazepam (1,5)
beste medicatie die ik ken,na 40 jaar inname

20-05-2020 | Vrouw | 66
Stress
Werkt prima en geeft bij mij geen bijwerkingen

27-03-2020 | Man | 58

02-03-2020 | Vrouw | 60
bromazepam (12)
Ik wou gewoon even weten als je plots stopt na 1 week inname van 12mg voor het slapen gaan of je dan al afkickverschijnselen kan hebben???

28-11-2019 | Vrouw | 59
Sociale fobie
Ik lees hier dat sommige al genoeg aan een halfje hebben. Ik heb trauma(ptss) en CA 35 jaar gegeneraliseerde angststoornis. Alle pammetjes gehad. C 25 jaar 20 mg diazepam toen overgestapt naar lorezepam. 4 mg per dag (staat gelijk aan 20 mg diazepam) echter het deed niets. Door de reacties op deze site bij huisarts naar bromazepam, gevraagd. Echter ipv 20 mg (diazepam s[lees meer...]taat gelijk aan bromazepam) kreeg ik max 15 mg. Na 10 jaar Ggz ellende is mijn angst alleen maar erger geworden. Ik heb zoveel psychiaters gezien maar niemand kon mij helpen. Vroegkinderlijk trauma/narcistische moeder......... Ze snappen hier niets van. Ik denk regelmatig aan uit het leven te stappen. Ik leef in de hel. Sociale angst heeft ervoor gezorgd dat ik totaal geïsoleerd leedf. Ik had gehoopt dat bromazepam me zou helpen. Heb 2 x dubbele dosis genomen en dat werkte wel. Maar ik hoef daar echt niet bij huis dokter aan te komen. Verslaving??! Ik ben 59.ik ben liever verslaafd dan constant in de hel van angst en paniek te leven. Ik hoop van iemand te horen ofzijn/haar situatie vergelijkbaar is en of iemand ook hogere dosis en zoja welke? Verder slik ik NIETS.ALLE AD middelen geprobeerd, elke keer hopen maar tevergeefs. Hoop op jullie tips! hulp, advies. Ben het zo zat Alvast dank Gr Mariah

15-10-2019 | Man | 32
bromazepam (12)
Onrust
Ben uit Belgie en heb Bromazepam 12MG EG helpt niet echt heb meer aan de Xanax 2mg Pfizer en om te slapen mij flunitrazepam. Als chronisch pijn patient krijg ik 100UG/48u Durogesic fentanyl maar arts gaat niet hoger :(, terwijl 150UG de goede dosis is voor mij.

14-10-2019 | Vrouw | 52
ADHD
Ik slik dit al wat jaar soms 1 soms 3 pd panoek inme hoofd helpt het te sussen slaap er zeer goed op ik weer een tijd niet verkrijgbaar alleen 6 mg die je dan moet breken Werkt prima bij mij Gr cora

08-09-2019 | Man | 64
bromazepam (6mg)
Dit zijn de beste medicijnen tegen angst en paniekaanvallen gebruik deze ca. 40 jaar nu niet meer in Nederland verkrijgbaar, ben met een recept van mijn eigen huisarts naar Duitsland gegaan en ze meegekregen.

05-09-2019 | Vrouw | 61
bromazepam (6mg)
Bromazepam al 4 weken niet meer leverbaar. Gebruik dit middel ruim 30 jaar. Ernstige problemen ondervind ik. Lorazepam, oxazepam en diazepam gebruikt ter vervanging, niets helpt, alleen ernstige bijwerkingen. Nu las ik bij iemand dat het weer verkrijgbaar is. Maar waar dan? Bij mijn apotheker pas eind Oktober. Ik deed het er zo goed op,.

01-09-2019 | Vrouw | 73
bromazepam (3mg)
Ik gebruik het al bijna 40 jaar en de kwaliteit van mijn leven is er zeer stabiel door geworden. Ik gebruik een half tabletje van 3mg per dag, maar bij het invullen lukt dat niet . Als ik onverwachts behoorlijk ziek wordt , wat ik niet onder controle heb of iets dergelijks gebruik ik tijdelijk een halfje meer, maar kan dat snel weer afbouwen tot een half per dag . Ande[lees meer...]re middelen zoals oxazepam etc werken niet. Deze angstremmer is voor mij zeer geschikt . Waarom is het verslavende effect zo erg? Ik rook niet en gebruik geen alcohol en dat lijkt me veel erger dan zo'n tabletje. Waarom het nu niet leverbaar is begrijp ik niet. Het is een eenvoudig medicijn en zou er graag meer voor betalen indien dat nodig blijkt. De kwaliteit van mijn leven mij boven alles gaat

27-08-2019 | Vrouw | 59
bromazepam (3mg)
Even informatie voor iedereen. Bel naar je apotheek bromazepam 6mg is weer verkrijgbaar. Ik gebruikte de 3 mg maar mag het tabletje door midden doen. Hoop weer van mijn klachten af te zijn van de diazepam.

25-08-2019 | Vrouw | 59
bromazepam (6mg)
Ik heb ernstige paniekaanvallen en een sociale fobie. Na ongeveer 30 jaar dit gebruikt te hebben, is het niet meer verkrijgbaar. Volgens de apotheek willen de zorgverzekeraars (de nederlandse) niet genoeg betalen. De overheid moet zich schamen, wanneer gaan ze eens beseffen dat depressies en paniekaanvallen ook een ziekte is !

24-08-2019 | Vrouw | 75
Stress
Mijn moeder gebruikte ze al jaren. Sinds 3 week zijn ze niet leverbaar. Helaas werk huisarts en apotheek niet mee. Mijn moeder heeft geen vervanger gekregen. We moeten wachten tot week 38 dan zijn ze weer leverbaar. Dus mijn moeder moet nog week week zonder medicijnen tot deze er weer zijn. Ik vind dit onmenselijke en hartverscheurend voor iedereen die dit medic[lees meer...]ijn niet kunnen krijgen.

24-08-2019 | Vrouw | 61
Hyperventilatie
Ik gebruikte bromazepam 3 mg driemaal daags al meer dan 25 jaar zonder klachten . nu is dit niet meer te krijgen en ineens zeggen de huisartsen dat je het allang niet meer had mogen gebruiken dit zijn dezelfde die al jaren de herhalings recepten gegeven hebben voor 270 stuks nu gebruik ik oxazepam 10mg 4x daags het is een grote ellende ik heb allerlei klachten en p[lees meer...]aniek . Huisartsen zijn op vakantie iedere vervanger zegt wat anders hoe is het mogelijk dat een middel dat zo verslavend is niet meer te verkrijgen is maar wel in België maar niet overdraag baar vanwege een opium wet het zou toch zo moeten zijn dat het belang van de patiënten voor op staat in de zorg ! Wie heeft er enig idee hoelang het duurt dat de klachten afnemen van de bromazepam bij gebruik van 3 x daags 3 mg ik ben nu 4 weken op de oxazepam met veel klachten .

22-08-2019 | Vrouw | 59
bromazepam (3mg)
Sandoz prima , hooguit soms in slaap vallen achter Ipad of voor tv.

22-08-2019 | Vrouw | 59
bromazepam (3mg)
Heb momenteel een ander merk, zeer vervelend dat Sandoz niet kan leveren tot oktober. Het nieuwe merk bevalt me niet, ik zweer bij Sandoz. Maar nieuwe merk ook niet meer leverbaar. Het is toch te gek voor alle mensen die dit eerstgenoemde merk gebruiken. Moest nu aan Alpprazolam. tweede merk Bromazepam en deze werken niet voor mij. diarree, zeer veel buikpijn en heel erge [lees meer...]buikkramp of maag?! Heb dit al dagen 8, dokter spoedhulp en huisarts zeggen virus , geloof echt dat het veranderen de oorzaak is. Vreselijk dat dit kan want had totaal geen bijwerkingen van 1e merk . Soms wat slaperig,verder niets, verander nu in een wrak.

Thyrax Duotab (849) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (545) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum