Ervaringen met Chloordiazepoxide

Alcoholverslaving (6 meningen)
Depressie (1 mening)

05-11-2022 | Vrouw | 56
chloordiazepoxide (25mg)
Helpt idd super. Ben heel tevreden. Kocht het in Duitsland op recept sinds 2018 omdat Sandoz en PCH en Teva niet meer konden leveren. Nu heeft Meda problemen om aan de grondstof te komen. Zoek nu een legale apotheek die naar NL leverd. Wie weet een internet opotheek waar deze medicatie besteld kan worden. Geen ander middel helpt bij mij. Ik wil geen medicatie die suf maakt[lees meer...]. Moet wel normaal kunnen functioneren. Wie heeft voor mij advies aub

08-04-2020 | Vrouw | 74
chloordiazepoxide (10mg)
Angst
Gebruik chloordiazepoxyde ook al 40 jaar tegen angst en met goed resultaat en kan er goed mee functioneren 3 x daags 10 mg. Nu uit de handel genomen en hadden een loco in Spanje gevonden Huberplex van Teofarma. Werkt identiek en was blij met dit middel om de 2 maanden nieuwe halen bij apotheek met recept van arts uit Spanje. De laatste keer hadden ze alleen nog 5 mg tablet[lees meer...]jes en nu met de Covid-19 kunnen we niet naar Spanje. Nu heb ik al een maand 15 mg ingenomen en geen 30 dus inname gehalveerd en geen bijwerkingen. Hen nu nog voor ongeveer een maand maar ga toch proberen te minderen ben wel iets emotioneler maar geen angstgevoelens. Hoop dat ik me zo goed blijf voelen en een steentje heb kunnen bijdragen succes !!

23-11-2018 | Man | 66
chloordiazepoxide (25mg)
Angst
HELP HELP HELP me de weg vinden. Gebruik al 30 jaar dit medicijn. Op nederlandse markt niet voorradig . Wel in duitsland aan de balie, maar woon in de randstad. Wie kent een apotheek in Duitsland die dit kan verzenden. Specialist recept aanwezig. Elke aanwijzing welkom Librium (merknaam) Chloordiazepoxide (stofnaam) Dank

01-02-2012 | Man | 69
Angst
wat ik over dat medicijn zerf dat klop niet wand deze zijn juist heel goed.

01-02-2012 | Man | 69
Angst
45 jaar geleden werd ik over spannen,dat kwam door de werk druk,ik wilde toen geen mediecijnen gebruiken maar je kon toen niet weigeren ,ik werd helemaal plat gespoten .ik begon met trilafon 8mg erst nog even bij het begin.ik kwam in de jelgermakleniek in oegstgeest maar ik kon nergens rust vinden ik liep elkekeer weg, toen moest ik naar de ramakleniek in den haag daar[lees meer...]liep ik ook weg toen moest ik naar rosenburg dat is op het zelf terein het was alleen voor zwadere patienten maar de medicijnen was ik toen aan gewendt. toe heb ik drie keer zelf moord willen plegen, van af die tijd kan ik wat meer over mijn medicijnen 3xpd 25mg libruim 3xpd nozinan 3xpd 25mg venegan s avonds om slapen 2x30mg dalmadorm,ik kreeg 14 jaar geleden medicijn vergiftiging en longenvizeem . als ik eerlijk moet wezen was het beter geweest dat ik het nietgehaald had,ik heb bijna geen leuke of gezelligedag gehad,het leven heeft voor mij geen waarde meer. ik gebruikt nu 3xpd 25mg chloordiazepoxide 3xpd 25mg venegan 1xpd20mg serosat 1xpd natrezipam .(ik ben heel wat keren opgenomen geweest.) toen ik 9 jaar was ben ik ook overspannen geweest dat heeft toen 5maanden geduurd ik zat toen in een kinder te huis er kwam toen elke ochtend een vrouw endie ging de hele dag met me wandelen er kwam om 14 dagen zenuwarts.ik heb bijna heel mijn jeugt in kinder tehuizen door gebracht me moeder had tbc ik hed daar ik een broetje aan dood hij is 2 jaar geworden. schrijven kan ik niet erg ik verteld het liever. ik vraag me af waarom ze zo met medicijnen moeten rotzooien zo moet het maar over de medicijnen is van de af gelopen 14 jeer de bslaap pillen zijn ze ook weer van een andere fabrikant.geschat