Ervaringen met Azitromycine

azitromycine

Chlamydia (28 meningen)
Keelontsteking (23 meningen)
Longontsteking (22 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (15 meningen)
Bijholteontsteking (9 meningen)
Bacteriële infectie (6 meningen)
Luchtweginfectie (6 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (5 meningen)
Middenoorontsteking (5 meningen)
Bronchitis (5 meningen)
Ziekte van Lyme (3 meningen)
Oorontsteking (1 mening)

08-04-2020 | Man | 24
Amandelontsteking
De kuur is nu klaar de 3e dag bijna achter de rug veel makkelijker slikken nu! Koorts van 40,4 is inmiddels gezakt naar 37, dit is echt een aanrader voor de mensen die twijfelen om deze pil te nemen. Bedankt !

21-04-2023 | Man | 26
Amandelontsteking
Extreme keelamandelontsteking. Na inname van derde pil begon ik verschil te merken, pas op dag vier echt resultaat (weer kunnen slikken/eten/drinken zonder pijn). Bijwerkingen waren erg minimaal voor mij. Geef het een paar dagen, hoe vervelend dat ook is, maar dan slaat het wel aan.

11-06-2015 | Vrouw | 26
Amandelontsteking
Wegens een vervelende amandelontsteking dit medicijn voorgeschreven gekregen. Na het lezen van de recensies op deze site was ik behoorlijk bang gemaakt! Binnen 4 dagen was ik echter volledig genezen en ik heb geen enkele bijwerking gehad. Super pil!

25-08-2019 | Vrouw | 29
Amandelontsteking
Flinke keelontsteking incl. ontstoken amandelen. Witte vlekken op de amandelen, amper kunnen slikken of praten van de pijn. Toch maar een kuur. Beetje huiverig ivm genoemde bijwerkingen op oa deze site. Heel blij met deze pijn, na 2 dagen kon ik weer wat beter slikken en na de kuur afgemaakt te hebben vrijwel klachtenvrij! Kuur werkt nog door vertelde de apotheker. Enige b[lees meer...]ijwerking wat oorsuis (alleen tijdens kuur) en wat geborrel in de buik. Dat had ik er wel voor over!!!

10-12-2015 | Man | 29
Amandelontsteking
Paar uur na inname begonnen de klachten van de ontsteking af te nemen. Wel werd ik toen wat winderig, en lichte diarree. Nu vandaag dag 2, paar uur na inname steken in mijn buik en wederom diarree, maar de klachten zijn nog steeds aan het afnemen. Medicijn werkt gewoon agressief, maar wat wil je met zo een korte stootkuur? Beter even 3 dagen diarree en buikpijn, maar dan [lees meer...]wel van alle ontstekingen en bacteriën af!

01-02-2020 | Vrouw | 30
Amandelontsteking
Omdat er hier zoveel negatieve ervaringen staan wil ik graag een positieve plaatsen. Nadat ik hier had gelezen over de ernst van de bijwerkingen en de negatieve verhalen durfde ik de kuur bijna niet in te nemen. Uiteindelijk heb ik ze toch ingenomen en ik heb werkelijk bijna geen enkele bijwerking gehad. Ik ben alleen wat moe. Elke lichaam is anders maar mensen laat je ni[lees meer...]et bang maken door deze verhalen. Normaal kan ik veel medicijnen niet verdragen en reageer ik altijd raar op medicijnen. Bij dit medicijn is het 100% meegevallen.

05-10-2022 | Vrouw | 36
Amandelontsteking
Na dagenlang veel pijn bij het slikken, koorts en benauwdheid, waren deze tabletten een uitkomt. Nu dag twee en klieren in mijn hals zijn geslonken, slikken is bijna niet meer pijnlijk en de koorts is weg. Een uur na inname Ben ik wat misselijk in combinatie met stekende buikpijn en wat diaree. Maar dit gaat vrij snel weer over en het lost zoveel pijn en problemen op. Voo[lees meer...]r mij een wondermiddeltje deze dagen.

11-04-2019 | Vrouw | 51
Amandelontsteking
Ontzettende keelpijn en opgezette klieren. 39 koorts. Na de 2 e tablet merkte ik al veel verschil. Geen bijwerkingen gehad