metronidazol

Tandvleesontsteking (18 meningen)
Darmontsteking (7 meningen)
Kaakontsteking (5 meningen)
Infectie (wond) (3 meningen)
Blaasontsteking (2 meningen)
Bacteriële parotitis (2 meningen)
Maagzweer (1 mening)
Ontsteking (mond) (1 mening)

27-09-2021 | Vrouw | 23
Bacteriële infectie
Ik heb dit medicijn gebruikt omdat ik last had van bacteriële vaginose. 2x per dag 500mg. 7 dagen. Ik had een van de eerste dagen last van buikpijn en misselijkheid. Later kreeg ik al meer last van mijn emoties. Prikkelbaar en steeds maar huilen zonder reden. Ik voelde me er wel depri door.

17-06-2021 | Vrouw | 23
Bacteriële infectie
Ik heb het gekregen voor bacteriële vaginose. Ik moest 2 x 2 tabletten innemen. Ik heb eerst 2 voor het slapengaan genomen om 20.00 uur en 12 uur later om 08.00 uur de volgende dag. Dit hebben ze geadviseerd om bijwerkingen te verminderen. Ik was erg bang door alle horrorverhalen, maar uiteindelijk viel het erg mee. Ik had wel erge spierpijn in mijn benen en een beetje ver[lees meer...]moeid. Na 2e en laatste dosis had ik last van mijn darmflora… maar goed dat zijn dingen die niet beangstigend zijn. Drink vooral geen alcohol en dan komt het goed! Ik ben van mijn probleem nu af.

08-05-2021 | Vrouw | 23
Bacteriële infectie
Ik ben zeer te spreken over dit medicijn. Ik was op dag 2 al van mijn klachten af. Natuurlijk heb ik de kuur gewoon netjes afgemaakt. De enige bijwerking die ik had was een andere smaak in mijn mond. Maar dit stond al in de bijsluiter dat dit kon gebeuren. Ik vond dit totaal niet hinderlijk. Erg blij dat ik nu van mijn klachten af ben!

31-01-2020 | Vrouw | 23
Bacteriële infectie
Na dag één gelijk geen last meer van vieze geurtjes. Ik heb geen last gehad van bijwerkingen. Super tevreden dus in tegenstelling tot alle andere meningen.

08-03-2022 | Vrouw | 22
Bacteriële infectie
4x 500 mg moeten slikken in een keer.. voor bacteriële vaginose, (met zwangerschap) verschrikkelijk!!! Nooit meer. Last van misselijkheid 10x erger met de antibioticum, rillingen, braken, vieze smaak in de mond.. buikpijn. Noem het maar op, nou nooit meer! Heb alles eruit moeten kotsen en de hele dag door!

21-02-2021 | Vrouw | 22
Bacteriële infectie
Veel gelezen over het medicijn, daardoor een beetje bang om het te nemen. Na het nemen een beetje last van brandend maagzuur en een aantal dagen wat vermoeid. Verder geen problemen.

04-03-2020 | Vrouw | 17

21-04-2018 | Vrouw | 15
Bacteriële infectie
Ben hier zeer ontevreden over. Ben op vakantie en er is mij niks verteld over dat ik niet in de zon mocht terwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik op vakantie ging.. Ik wilde een restaurant inlopen en opeens kreeg ik een soort aanval. Ik had het gevoel dat ik moest braken, kon niet meer op mijn benen staan, kreeg gekleurde vlekken in mijn ogen en een piep in mijn oren. Ben e[lees meer...]r erg van geschrokken.. Er was een betere uitleg voor nodig. Zeker geen aanrader!!!