Ervaringen met Broxil

feneticilline

Amandelontsteking (27 meningen)
Infectie (wond) (4 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Bronchitis (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)

10-10-2021 | Vrouw | 20
Keelontsteking
ha vermoedt keelontsteking. Bloedonderzoek geeft geen Pfeiffer. Eerst amoxilline gekregen, maar klieren werden groter. Gestopt na 2 dagen. Na 1 week weer naar ha en zag ze vlekken in keel. toen Broxil gekregen. Na 4 pillen begon de uitslag en werd ik wakker met gezwollen en rood gezicht. In overleg met ha gestopt. Wat een paardenmiddel. Na weer 24 uur keel nog steeds ontst[lees meer...]oken en klieren gezwollen en uitslag over heel mijn romp!!

24-10-2023 | Man | 27
Keelontsteking
Sinds een week zware keelontsteking. 2 keer bij de huisarts geweest. Tijdens tweede bezoek deze medicatie gekregen. Heb een zware bacteriële infectie. Slikken voelt net alsof glas door mijn keel gaat, lichte koorts, bacterie heeft een gat in mijn wang gemaakt aan de binnenkant. Heel sceptisch geweest over deze medicatie door alle reviews maar het valt heel erg mee. Last va[lees meer...]n maagkrampen en wat wc bezoekjes in het begin en heel erg vermoeid (wss omdat de lichaam aan het tegenvechten is) maar de pijn is aanzienlijk minder. We zijn pas dag 2. Moet het voor een week gebruiken en 3x op een dag. Tot zover positief over dit medicijn.

12-08-2023 | Man | 82
Keelontsteking
Keelpijn wordt snel minder, maar onmiddelijk slokdarm pijn . Bijwerkingen in mijn geval erger dan de slikproblemen van de keelontsteking.

27-12-2022 | Man | 35

02-11-2022 | Man | 38
Keelontsteking
Het werkt goed tegen de infectie in mijn keel maar ik voel zo misselijk en ik moet echt sterk zijn om niet te gaan overgeven. Heel sterk effect op mijn maagd en darm en dat is helemaal niet leuk. Ik had bijna mijn keel infectie gehouden ipv dit medicijn te gebruiken. Ik had er geen last van met amoxicilline.

20-09-2022 | Man | 55
Keelontsteking
Sinds mijn 6e levensjaar schrijft mijn huisarts mij broxil voor. Dit is het enige middel dat mij snel en effectief van mijn amandelontsteking afhelpt. Doxicycline helpt dus absoluut niet. Ik heb wel eens een vervangende arts gehad die dit, ondanks mijn nee, toch voorschreef. Geen enkel resultaat. Vroeger als kind 2x per jaar, de laatste jaren vrijwel niet meer, ben 55 nu, [lees meer...]tot 1x per jaar. Het is voor mij nog steeds mijn redder in nood!

05-03-2022 | Man | 33
feneticilline (250mg)
Keelontsteking
Na 3 dagen is mijn keelontsteking weg. Alleen een naar gevoel in mijn buik en algehele sufheid. Maar qua effectiviteit geef ik het een 10.

31-10-2021 | Man | 38
Keelontsteking
Eerste dag een klein beetje misselijk en een rommelig gevoel in de maag, daarna geen last meer gehad van bijwerkingen. De capsules zijn groot van formaat en aangezien ik slikproblemen had was dit een probleem. Capsules breek ik daarom op 't advies van de apotheker doormidden en drink 't weg met een klein beetje ranja, vervolgens neem ik een groot glas water.