Ervaringen met Minocycline

minocycline

Rosacea (22 meningen)
Ziekte van Lyme (1 mening)

Doxycycline (329 meningen)
Doxy Disp (12 meningen)
Tetracycline (9 meningen)
Efracea (6 meningen)
Minocin (2 meningen)

11-06-2019 | Vrouw | 20
Acne/puistjes
Had last van acne uitslag op mijn rug. Hiervoor kreeg ik dus dit medicijn en had beter niets gekregen... Bijwerkingen die ik heb gehad: duizeligheid, misselijkheid, ontstoken slijmvliezen, gezwollen keel, trillen. Ik heb mij nog nooit zo ellendig en ziek gevoeld!

14-05-2019 | Vrouw | 25
Acne/puistjes
In het begin van het gebruik van het medicijn is de acne toegenomen. Ik merkte op dit moment dat mijn lichaam van binnenuit alle afvalstoffen naar buiten werkte. Later werd mijn huid rustiger en verdween de acne.

22-02-2019 | Vrouw | 29
Zeer goede resultaten.

16-12-2018 | Vrouw | 28
Acne/puistjes
Zoals voorgeschreven genomen maar mijn puisten zijn vermeerd in plaats van te verdwijnen ze zijn meer geworden heel slechte medicijn. Ik heb enkel op mijn wang beetje puistjes en nu is het overal op mijn gezicht kleine scherpe puisten heel ontevreden over deze medicijn ik wil iedereen waarschuwen en op de hoogte brengen dat niemand het gebruikt. Mss is het van persoon tot [lees meer...]persoon verschillend maar zoals ik zie is bijna niem tevreden over dit spul.

04-09-2018 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
Ik geberuik het namelijk al 4,5 dagen en mijn acne is erger aan het worden! Blijkbaar lees ik dat veel mensen zeggen dat als je stopt dat het acne weer begint.Hier snap ik het punt niet warom slik ik medicatie in ik slik het in voor mijn acne te verminderen en niet dat als ik met de cure ga stopen dat ik mijn acne terug krijg! Pfff Ik hoop dat het bij mij niet zoo zal[lees meer...] zijn!

06-08-2018 | Vrouw | 24
Acne/puistjes
Ik slik sinds 8 dagen minocycline. Ik heb het gevoel dat de ontstekingen wat erger worden en prikken/branden. Bepaalde plekken drogen uit maar sommige ook niet. Ook krijg ik soms wat nieuwe plekjes. Ik heb een inderm lotion voor de nieuwe plekjes. Mijn vraag aan jullie is: Na hoelang ervaarde jullie resultaat? En merkte jullie ook dat het de eerste week wat slechter w[lees meer...]erd/ nog niet veel deed? Probeer geduld te hebben maar vind het erg lastig.

23-05-2018 | Vrouw | 28
Acne/puistjes
Resultaat al na 10 dagen. Ik heb erg getwijfeld omwille van de reacties hier maar ik had sneller moeten starten met de kuur. Ik heb namelijk geen last van bijwerkingen en ben dus zeer tevreden.

15-04-2018 | Man | 24
Acne/puistjes
Acne op mijn rug en voorhoofd is minder geworden maar na 3 weken gebruik van dit medicijn, kreeg ik overal huiduitslag en veel jeuk, daarnaast ook pijn aan mijn polsen. De bijwerkingen zijn dus niet zo prettig.