Ervaringen met Minocycline

Minocycline

31-08-2014 | Vrouw | 59
minocycline
Ziekte van Lyme
2 1/2 jaar geleden werd ik gebeten door een nymf (teek). 10 weken later verscheen de EM maar tussendoor werd ik al een paar keer doodziek (niet wetend dat het door de teek kwam) en na het verschijnen nog veel erger tot en met verlammingsverschijnselen. Amerikaanse ILADS protocol, met AB, diverse soorten, om gewenning te voorkomen. Waarschijnlijk omdat ik pas na een we[lees meer...]ek of 11 (toen de EM steeds groter werd) behandeld werd met AB ben ik te laat geweest. Helaas werd ik weggestuurd door het ziekenhuis waar nu een lymecentrum gaat komen. (jaja) ....met verlammingsverschijnselen, tot 2x toe zelfs. 14 dagen Doxy was genoeg geweest zeiden ze en dat ik moest stoppen met AB terwijl ik dood- en doodziek was. Gelukkig luisterde mijn huisarts daar niet naar. Mijn eigen neurologe gelooft niet in Lyme, allemaal onzin.... Ik wordt nu behandeld door Duitse artsen in Maasstricht, opnieuw met nu Minocycline waar ik heel erg beroerd van wordt. Het kan echter een herxheimer reactie zijn dus ga ik nog even door. Sinds ene paar dagen gebruik ik er medicinale wiet bij.... Onbegrijpelijk dat niet meer mensen grijpen naar natuurlijke (van oudsher al zo lang bekend maar door de farmaceutenlobby weggedrukt) middelen...voor het eerst in en paar jaar slaap ik weer minstens 6 uur! Hoewel een paar maanden redelijk klachtenvrij is de Lyme in alle hevigheid terug.