Cilest

ethinylestradiol/norgestimaat

18-01-2019

Cilest (ethinylestradiol/norgestimaat)

Ik heb eerst een andere pil gehad heb deze 1,5 jaar geslikt nooit bijwerkingen gehad , tot dat deze niet meer leverbaar was, heb nu een andere cilest ben er totaal niet tevreden mee ergere bijwerkingen, ben continu misselijk en maag darm problemen verstoppingen . Assistente hierover gebeld zij zeggen dat het aan de hormen ligt en dit even de tijd nodig heeft om aan mijn li[lees meer...]chaam te wennen, ik zit wel mooi met gebakken peren ik ben continu misselijk en krijg geen ander pil moet 2 maanden wachten, en als het dan niet over is dan gaan ze kijken naar een andere pil ...pffffff
08-01-2017

Cilest (ethinylestradiol/norgestimaat)

Heb 15 jaar microgynon 30 geslikt. Nergens kast van gehad tot vorig jaar oktober. Stekende pijn rondom eileiders, het gevoel om dagelijks ongesteld te worden, buikpijn en pijnlijke borsten. In overleg met huisarts geswitcht van pil. Nu cilest. Slik de pil sinds 2 december. Heb als bijwerking pijnlijke en gespannen borsten.
29-01-2013

Cilest (ethinylestradiol/norgestimaat)

Altijd microgynon 30 geslikt, maar merkte dat ik een stuk beter in m'n vel zat tijdens mijn menstruatie/stopweek. Toch gevraagd om een andere pil en toen kreeg ik de Cilest. In het begin dacht ik dat alles goed ging, tot ik regelmatig tussentijds bloedverlies had en na een tijdje zelfs het idee had dat ik gek aan het worden was qua stemmingswisselingen. Voor mij en mijn om[lees meer...]geving echt verschrikkelijk!! Libido was wel goed, en verder ook geen andere bijwerkingen. Maar dat bedroefde depressie gevoel met zware gedachtes trek ik echt niet.. Nu een nieuwe poging met de Yasmin.. Ben benieuwd!
17-10-2012

Cilest (ethinylestradiol/norgestimaat)

slik de Cilest nu ongeveer 4 jaar mischien langer.. de eerste jaren zeer tevreden, kreeg daarna de goedkopere variant hierdoor kreeg ik stemmingswisselingen, huilbuien heb toen aangedrongen om de echte Cilest weer te slikken ging prima.. tot een paar maanden heb steeds doorbraakbloedingen en spotting. ben van de Cilest 4 kilo aangekomen. heb nu de Yasmin gekregen om te bek[lees meer...]ijken of het de spotting tegen gaat.
13-05-2008
Vrouw

Cilest (ethinylestradiol/norgestimaat)

Na langdurig gebruik kreeg ik enorme hoofdpijn. N.a.v. een tip om met de pil te stoppen is mijn hoofdpijn echt afgenomen. Ik gebruikte de pil al 16 jaar!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum