Relvar

Trimbow (12 meningen)
Salmeterol/Fluticason (11 meningen)

23-10-2019

Ademhalingsproblemen

Mijn ervaring is zeer slecht er blijft zeer veel poeder na in de mond spoelen helpt niet , zeer veel schimmel tot einde van de slokdarm , het gepiep kwam na zekere tijd terug en ook de hoest hart terug longen werden er niet beter van iets wat wel niet veel , zo ben ik er dan maar mee gestopt wel voor betaald sta hier met nog 2 puffer nog niet gebruikt , Apotheek kan ze [lees meer...]niet meer terug nemen want ze zijn per 3 verpakt . Dit was het dan . André
30-01-2019

Astma

Lichte Astma met bronchitis. Met Relvar kreeg ik uitmuntende longcapaciteit. Met Relvar krijg ik ook veel hoest, droge plakkerige slijmen die er maar niet uitwillen. Veel schrapen van de keel, tot hinderlijk in gezelschap. Ik weet dit eerst aan achteruitgang van de luchtwegen. Omwille van de hinder laste ik een periode in zonder Relvar. De symptomen bleven weg. Na[lees meer...] een tijd ( 1 á 2 maand) neemt ook de kortademigheid weer toe, ik nam niks anders in de plaats. Ik probeer morgen terug Seritide, wat ik voordien nam. Misschien krijg ik daarmee deze symptomen niet. Ik krijg ook heel veel schimmel achteraan in de keel door Relvar. Ik ben van Lycomicil overgestapt naar Ehterische oliën. Ik volgde daar een opleiding voor. Met Niaouli verminder ik de slijmproductie. Maar ik neem dit middel alleen enkele dagen na elkaar wanneer ik veel slijmen aanmaak.
30-01-2019

Astma

Ik neem muffers voor mijn lichte astma. Als ik die lang ( enkele maanden) niet neem word ik weer kortademig. Ik bouwde mijn Relvar af. Want Nadat ik die genomen heb krijg ik hoestbuien en kleverige slijmen. Ik dacht eerst dat het goed was en de medicijn dit bovenhaalde. Maar wanneer ik Relvar niet neem hoest ik gewoonweg niet. Ik krijg er ook enorme keelschimmel van. Lyc[lees meer...]omicil bevordert ook de slijmen. Het kan zijn dat de longcapaciteit wat verminderd is, dat moet ik nog laten vaststellen. Ik ben een opleiding Aromatherapie gaan volgen ( genezen met essentiële oliën ) . Nu neem ik, wanneer ik de slijmen achteraan mijn keel naar de longen voel stromen, Niaouli druppels tegen de slijmen, dat helpt, er zijn nog andere EO die de slijmen verminderen. Ik neem de ervaringen ter harte op deze site. Ik ga even terug naar seritide overschakelen, wat ik vroeger nam, ter controle of dat me ook zo doet hoesten en taaie slijmen geeft. Ik dacht dat mij longen minder goed geworden waren maar ik begon te denken dat het misschien het geneesmiddel kon zijn. Daarom begon ik te zoeken.
03-11-2018

22-10-2018

Astma

Na 1,5 jaar foster gebruikt te hebben overgestapt naar relvar omdat ik van foster erg begon te trillen. Tijdens de periode dat ik foster gebruikte verder geen klachten. Nu gebruik ik relvar een maand en merk dat ik mijn spierkramp terug heb en daarnaast ook gewrichtsklachten. Ik heb destijds foster gekregen ook om mijn longontstekingen onder controle te krijgen. Met relvar[lees meer...] heb ik nu binnen een maand een longontsteking. Voor mij niet een passend medicijn.
29-08-2018

Hoest

Handig mee te nemen, goed in te nemen, werkt goed. Jammer van de heesheid.
18-12-2017

Astma

Eigenlijk tevreden over deze medicatie sindsdien altijd een longfunctie van 99% voorheen altijd problemen gehad met mijn luchtwegen, echter 1 nadeel het werkt tegen op je gewicht, ben erg veel toegenomen sindsdien. Maar dan word het prioriteiten stellen, astma onder controle of gewicht onder controle.
08-10-2017

Astma

Graag mening van anderen die in hetzelfde geval verkeren. Veelvuldige hoest om de gevormde slijmen op te halen. Eens de slijmen opgehoest kan ik soms 2 tot 3 dagen niets ervaren, tot er nieuwe harde slijmen gevormd worden, en dan is er terug een periode van hoesten.
25-07-2017

Bronchitis

Er blijft veel poeder achter in de mond.
26-02-2017

Astma

Met hoestklachten bij longarts gekomen. Relvar voorgeschreven maar veranderde niets aan de klachten. Bovendien twijfel ik aan de werkzaamheid van de poederinhalator gezien de hoeveelheid poeder die in de mond achterblijft.
24-01-2017

COPD

Deed niets voor mij.... Ook nog Multilucast geprobeerd, maar het is even zoeken op dit moment.
17-09-2015

Astma

De cortisonen deden mij daar de nek om, en hoesten zo erg dat mijn collegas zelf eens de ambulance wouden bellen. Huiduitslag die nu nog niet is verdwenen. Gewichtstoename. Slapeloos, ..

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum