Ervaringen met Montelukast

montelukast

Bij  AstmaX

07-03-2023 | Vrouw | 64
Astma
Ben zeer tevreden. Heb verschillende pompjes gebruikt 7 in totaal alleen maar bijwerkingen. Maar sinds mijn gebruik van Montelukast 10mg voel ik me goed. Gebruikte het eerst voor het slapen gaan maar werd wel af en toe er wakker van. Probeer nu overdag te slikken in overleg met longarts overdag ben je bezig en s'avonds kom je tot rust.

18-10-2022 | Vrouw | 67
Astma
Ik ook montelukast ik slaap heel onrustig nachtmerries en mijn benen doen erg pijn sinds ik ze slik.

16-10-2021 | Vrouw | 46
Astma
Sinds jaren gebruik ik montelukast. Sinds een half jaar geleden 3 maanden een andere montelukast genomen ivm niet beschikbaar. Nu heb ik Sinds 2 maanden de "echte" montelukast. Maar de bijwerkingen zijn enorm. Wie heeft dat ook?

25-07-2021 | Vrouw | 58
Astma
Ik. Ben daar zk 15 jaar goed mee en nu komt er plots een arts op tv vertellen dat dit geen goed product is... Stop ik daar nu mee of niet? Grts

26-04-2021 | Vrouw | 74
Astma
Eerste week was het prima.hoeste niet meer,nu weer t zelfde hoest weer dag en nacht.heb ook pufjes.

06-04-2021 | Vrouw | 58
Astma
Gebruik het medicijn al een aantal jaren, maar sinds een paar maanden slaap ik heel slecht elke twee uur wakker, veel hoesten.

23-03-2021 | Vrouw | 73
Astma
Hoest s,nachts niet meer.slaap weer beter daardoor.

28-04-2017 | Vrouw | 51
Astma
Na dat ik elke ochtend niesend en proestend wakker werd is enige tijd daarna astma bij mij gediagnosticeerd. Er is toen montulekast voorgeschreven. Idd is het hoesten proestend en niezen opgehouden. Ik neem het in voor het slapen en ik slaap er prima mee.

19-11-2015 | Vrouw | 74
montelukast (5mg)
Astma
ik gaf over en had ernstige diarree, hartkloppingen en duizelig.

08-09-2015 | Vrouw | 26
Astma
Door het gebruik van Montelukast heb ik minder last van astma, maar dit is ook het eerste middel dat bij mij helpt tegen hooikoorts. Ik merk wel dat ik er een droge en zere keel van krijg.

02-09-2015 | Vrouw | 67
Astma
Ik hoest al meer dan twee jaar, heb alle puf medicijnen en Montelukast langere tijd gebruikt, helaas zonder resultaat. Van de Montelukast heb ik slaapproblemen, nare dromen en het helpt niet. Het hoesten is s'nachts het ergste. Ben op alles getest. resultaat is hyperreactieve bronchiën. Tot nu toe werkt geen enkel medicijn, behalve codeïne, maar dat is geen optie voor lang[lees meer...]ere tijd.

11-05-2015 | Vrouw | 44
Astma
Na 2 jaar alvesco gebruikt te hebben, vond mijn longarts het tijd om iets anders te proberen. Helaas kreeg ik van montelukast benauwdheidsklachten. Daarnaast was ik erg misselijk en liep de hele dag te braken. Tevens had ik hallucinaties. Dit zou na 2 weken verdwijnen, maar na 4 weken werden de bij werkingen niet minder en ben ik gestopt met dit medicijn.

18-03-2015 | Vrouw | 49
Astma
ik moest s nacht vreselijk hoesten en hield daarbij zelfs de buren wakker. na 2 weken was het hoesten allemaal over.

09-03-2015 | Vrouw | 27
Astma
Ik gebruik al een aantal jaar montelukast en het helpt mijn astma onder controle te houden. Ik heb zelfs kunnen afbouwen met seretide. De Montelukast heeft ook geholpen met benauwdheid tijdens sport. De werking is niet heel groot, maar maakt alles wel stabieler. Minder aanvallen.

02-01-2023 | Man | 55
Astma
Ik begon een paar jaar geleden met montelukast na gediagnosticeerd te zijn met astma en enkele allergieën. Na een paar maanden vroeg mijn longarts of ik ook last had van bijwerkingen wat ik in eerste instantie ontkende. Toen hij vroeg of ik misschien wel eens last van van brandend maagzuur antwoordde ik bevestigend (ik dacht dat dat ergens anders aan lag). Hij schreef omep[lees meer...]razol voor en de klachten waren weg.

23-08-2021 | Man | 62