ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2
12-06-2018

Longembolie

Ik gebruik Eliquis nu een half jaar. Mijn longarts heeft dit medicijn aanbevolen, nadat mijn longembolie was verholpen. Ik merk geen opvallende bijverschijnselen. Ik werk als zzp-er 5 dagen per week en loop bijna dagelijks een rondje hard. Dat ik af en toe last heb van vermoeidheid was voor het medicijngebruik niet anders. Als dit medicijn me kan behoeden voor een 2e lon[lees meer...]gembolie ben ik heel gelukkig en dankbaar.
01-03-2018

Longembolie

Overgestapt van Xarelto naar Eliquis ivm bijwerkingen zoals benauwdheid, vermoeidheid, jeuk. Gebruik het nieuwe medicijn nog te kort om er een duidelijk beeld van te geven, maar lijkt een stuk minder bijwerkingen te hebben dan Xarelto
10-12-2017

Longembolie

Ik slik sinds 4 weken twee keer per dag een 5mg tablet Apixaban na een dubbele longembolie. Sindsdien heb ik geen enkele problemen meer. Mijn benen voelen rustiger aan en mijn bloeddruk is lager geworden en is nu normaal. Ik ben zelfs 1,5 week na de diagnose van de longembolie weer rustig aan het werk gegaan! Ik ervaar tot nu toe geen enkele bijwerkingen.
09-11-2017

Longembolie

Vanaf de dag van opname en conclusie longontsteking en longembolie dit middel voorgeschreven gekregen. Eerst 2 maal daags 2 tabletten van 5mg. Sinds vandaag 2 maal daags 1 tablet van 5mg. Het neemt makkelijk in. Mischien is de periode van gebruik te kort om nu al meldingen te doen van de bijwerkingen. Ik hoop dat ik er in januari vanaf ben.
27-06-2017

Longembolie

Ik kon al niet slapen in het ziekenhuis heb dat iedere dag gemeld aan de artsen bij hun ronde ze antwoorden niet en gingen gewoon weg!!!!! jeuk-pijn in onderbenen-niet meer kunnen slapen-lamlendig moe- IS HET SLECHTSTE MIDDEL MIJ OOIT VOORGESCHREVEN !!!!!!!
30-05-2017

Longembolie

Bijwerkingen: slecht/licht slapen, vermoeidheid gedurende de dag; soms tintelingen in armen.
24-04-2017

Longembolie

Na meervoudige longembolieen eerst acenocoumarol gebruikt en na overleg met de specialist Eliquis gaan gebruiken. Ben zwaar rugpatient en diverse keren geopereerd aan de rug. Na anderhalve dag begon de vermoeidheid en spierpijn, en juist die heftige spierpijn heeft mij doen besluiten om terug te gaan naar de Acenocoumarol want daar nagenoeg geen bijwerking. Dan maar weer n[lees meer...]aar de trombosedienst want die zere rug en bijna niet kunnen lopen hierdoor heb ik er niet voorover.
21-04-2017

Longembolie

heb ernstige jeuk en kan niet meer slapen.
Pagina 1 van 2

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!