nadroparine

Xarelto (167 meningen)
Pradaxa (127 meningen)
Clopidogrel (123 meningen)
Persantin (96 meningen)

Groot onderzoek naar connectie tussen corona en trombose

De Telegraaf - 03 mei 2020 in BINNENLAND (15-07-2020)

30-08-2021 | Vrouw | 61
Trombose
Deze medicatie gekregen na operatie totale heup prothese. In het begin geen problemen maar na ong 2 weken ongelooflijk veel jeuk en onderhuidse bulten die pijnlijk zijn en best wel grote omvang hebben. Ga per 31/8 over naar andere trombose medicatie weet alleen nog niet welke

09-08-2021 | Vrouw | 38
nadroparine (14000ie/ml)
Trombose
Voor ingreep bloedverdunners moeten laten staan en vit. K. gekregen. Ten tijde van gebruik Fraxiparine wordt been meestal dik en geeft precies dezelfde klachten als toen DVT's ontstonden. Dwz. ondragelijke pijnen in liezen, bijna niet op benen kunnen staan, pijn die uitstraalt tot in bil, maar ook door kuit. Ook zittend met golven extreem pijnlijk. Kortom om gek van t[lees meer...]e worden. Verder een gevoel van algehele malaise. Huisarts verwees dit echter naar land der fabelen! Heb inmiddels echter van Lareb begrepen dat toch vaker melding is gemaakt van (extreme) pijnen in benen m.b.t. dit middel. Soms is er ook sprake van hartkloppingen. Heb inmiddels 2x trombose gehad en o.a. liesader etc. zat beide keren volledig dicht. Die pijnen zijn niet van de lucht kan ik u zeggen. Ps. Moet effectiviteit aangeven, maar dat word zover ik weet niet gemeten. Weet het dus niet, maar ga ervan uit dat het doet wat het moet doen.

03-04-2021 | Vrouw | 33
Trombose
Eerder na zwangerschap tromboembolie gehad. Nu in het gips dus ter preventie van een nieuwe tromboembolie. Eerste keer tijdens 3e zwangerschap bijwerkingen gehad. Dit keer nog heftiger. Harde plakkaten van minimaal 6 cm doorsnede, grillige galbult rondom prikplek, toenemende benauwdheid, uitslag/eczeem rond mond, opgezwollen heet jeukend been/voet.

25-10-2018 | Vrouw | 74
Trombose
Mijn zuster was al jaren onder controle van de trombose dienst en slikte bloedverdunners. Maandags werd een trombose been geconstateerd , werd ze naar de spoedeisende hulp van ziekenhuis gebracht. Daar schreef de dienstdoende specialist injecties met Fraxiparine voor. Interne bloedingen waren het resultaat. Donderdag werd een zeer lage bloeddruk gemeten, lichaam in shock,[lees meer...] mijn zuster kwam niet meer bij en overleed op zaterdag!

29-09-2015 | Vrouw | 63
nadroparine (0,8ml)
Trombose
Vanwege een niet erkende trombosebeen moest ik 2 maal daags een spuit 0,8 ml injecteren. Van de eerst set spuiten had ik al grote pijnlijke bloeduitstortingen die heel pijnlijk waren. De 2 spuiten van het herhaal recept waren helemaal een ramp. Vreselijke jeuk dat het heftige pijn opleverde over heel mijn buik. Na de tweede spuit moest ik voor de trombosedienst bloe[lees meer...]dprikken in het ziekenhuis en zij schrokken vreselijk toen zij mijn rode buik zagen met grote bobbels van de bloeduitstortingen. Ik moest gelijk naar de huisarts die er ook van onder de indruk was. Gelukkig was mijn bloed heel dun en mocht ik er gelijk mee stoppen. Jammer dat er geen lab is om te kijken of er in deze spuiten iets verkeerd zat. Ik heb het gemeld bij Lareb maar er wordt niets mee gedaan helaas.

26-03-2015 | Vrouw | 24
Trombose
Trombosebeen in het eerste trimester van mijn zwangerschap, fraxiparine 0.6ml 1x dgs gespoten tot 6 weken na de bevalling. Bij 31 weken zwangerschap een onverklaarbare bloeding gehad, helderrood bloed. Mijn vermoeden is dat deze verergerd is door het gebruik van fraxiparine, maar dit is niet bevestigd door een specialist. Nu in mijn tweede zwangerschap met 8 wk gestary me[lees meer...]t het spuiten van 1x dgs 0.3ml fraxiparine.

05-03-2015 | Vrouw | 46
nadroparine (2850)
Trombose
ik heb gemerkt dat ik lichte hoofdpijn krijg een klein half uur na toediening.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum