ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

13-06-2018

Fraxiparine (nadroparine)

Na een kruisbandreconstructie dit middel meegekregen. Moet het 8 weken gaan gebruiken. Nu in de derde week breekt bij mij enorme jeuk uit. Geen zichtbare bultjes of rode huid. Alleen op de hoofdhuid veel puistachtige bultjes. Deze jeuken ook. Vandaag ga ik wederom een lauw bad nemen met haverzemelen. Dit helpt ongeveer 24 uur.
03-05-2018

Longembolie

Vanwege een ruiterembolie in 2014 moet ik nu tijdens mijn zwangerschap elke dag bloedverdunners injecteren gedurende de hele zwangerschap. Na 1 maand Fraxiparine gebruikt te hebben word ik nu overgezet op Fragmin vanwege de bijwerkingen/allergische reacties die ik heb op Fraxiparine. De bijwerkingen zijn: ontzettende jeuk op de injectieplekken, ook vaak bloeduitstortin[lees meer...]gen en harde schijven/bulten
23-04-2018

Zwangerschap

Op mijn 24e een longembolie gehad, na verder onderzoek blijkt een afwijking in het bloedstollingsproces. Vanaf week 6 tot 26 elke dag in mijn buik geprikt. Vanaf week 26 tot 6 weken na de bevalling elke dag in een van mijn benen. Heb geen last van bijwerkingen. Enige nadeel is de onderhuidse schijven, soms duurt het iets langer om een goede plek te vinden om te prikken.
15-12-2017

Fraxiparine (nadroparine)

Dit is de derde maal dat ik na een operatie aan mijn knie( megaknieprothese) dit middel 6 weken moet inspuiten. Ik kan mij niet herinneren, buiten dat het gewoon heel vervelend is om te spuiten, dat ik hinder heb gehad van bijwerkingen zoal nu. Vooral de jeuk is erg hinderlijk omdat je dan best even wil krabben en dat is wel weer voor een buitenstaander natuurlijk een er[lees meer...]g raar gezicht als jij op je buik, 5 tot 10 cm rond je navel, steeds wil krabben. Verder is het jammer van de blauwe plekken maar die trekken natuurlijk ook wel weg. Gelukkig is het nu winter en kan ik het goed verbergen. De harde schijven op de prikplekken zijn wat vervelend maar heb ik verder geen last van in het dagelijkse leven.
04-11-2017

Longembolie

02-08-2017

Botbreuk

Dit middel is mij voorgeschreven naar aanleiding van een middenvoetsbeenbreuk. Het inspuiten gaat probleemloos, wat ik wel merk is dat hoe langer ik het product gebruik hoe meer lusteloos ik mij voel, tevens heb ik tijdens het gebruik last van een lichte hoofdpijn.
22-04-2017

Botbreuk

Mijn gebroken middenvoetsbeen moet genezen in het gips. Ik kan lopen met krukken en dit doe ik dan ook veel. De kans op trombose lijkt mij nihil. Het middel maakt mij misselijk, heel erg misselijk. Verder voel ik de effecten van het middel in mijn vingertoppen. Ik ben jong en gezond heb ik dit middel echt nodig?
25-01-2017

Fraxiparine (nadroparine)

Het toedienen is simpel en kan redelijk snel gebeuren. De bijwerking zorgen ervoor dat je er niet staat om te springen. De hele dag door jeuk en de overgevoeligheid van de harde schijven zijn soms heel vervelend.
Pagina 1 van 2

Mirena (2050) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (450) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!