Ervaringen met Grepid

clopidogrel

Beroerte (22 meningen)
Angina pectoris (4 meningen)
Hartinfarct (2 meningen)

Groot onderzoek naar connectie tussen corona en trombose

De Telegraaf - 03 mei 2020 in BINNENLAND (15-07-2020)

07-05-2023 | Vrouw | 61
Aderverkalking
Na een Tia in mijn oog en de daarop volgende carotis operatie kreeg ik dit middel voor geschreven .en voor 1 maand meegekregen vanuit het ziekenhuis . bij verlengging van mijn recept kreeg ik bij de apotheek Clopicodrel van Sandoz mee , eerst niet aan gedacht maar ik hoestte de hele dag en ook s,nachts 2 maanden aan een stuk , heb toen om een ander merk gevraagd , da[lees meer...]t was het zelfde alleen kreeg ik daar maagpijn bij . weer terug naar de apotheek en heb naar de medicatie gevraagd die ik in het ziekenhuis had gekregen daar had ik geen klachten bij . dat was allemaal moeilijk werd niet vergoed , dan weer geen medische noodzaak ,uiteindelijk via de specialist toch de Grepid voor geschreven gekregen en voor 1 jaar wordt het vergoed , ik ben blij na 3 dagen waren de klachten weg .

24-09-2022 | Man | 67
clopidogrel (75)
Aderverkalking
lopen ging moeilijker,vernauwing slagaders naar benen in buik....gedotterd rechts specialist zei medicijn is voor levenslang

22-11-2018 | Man | 59
Aderverkalking
In begin had ik Plavix was een wereld middel. Vanwege geen vergoeding moest ik naar Clopidogrel (moderne-gif) Nu van specialist tot specialist en ziekenhuis tot ziekenhuis. (Let wil dat ik nu zowat 6 jaar onafgebroken dit middel moet innemen,) geen resultaat. mijn kwalen worden alleen maar groter. Heb nu besloten om alle medicijnen te laten want er is maar één dood dus zon[lees meer...]der medicijnen. (gevoelsmatig heb ik dan ook het uiterste geprobeerd.

11-06-2018 | Man | 69
Aderverkalking
Ik ben niet blij met deze medicatie en ga met de huisarts opnieuw overleggen om wat anders voor te schrijven. Ik vindt dit troep hier wordt je niet blij van. Ben 14 dg gestopt en toen weer begonnen en nadien zijn de bijwerkingen steeds erger.

04-05-2018 | Man | 67
Aderverkalking
Eerder gebruikte ik Assasantin 2 maal daags. Na dotteren werd mij Grepid voorgeschreven. 1 maal daags. Bij Assasantin had ik geen bijwerkingen. Ook kreeg ik Simvastatine voorgeschreven tegen cholesterol. Voor het slapen gaan innemen wat ik normaal gesproken vergeet. Cholesterol niveau was laag bij eerdere onderzoeken dus neem het niet in. Eigen risico. Ouderen die het ook[lees meer...] gebruiken en die vallen breken vaak iets wat in verband staat met Simvastatine.

10-09-2017 | Vrouw | 61
Aderverkalking
Gebruik op advies specialist nav een wss TIA/ longembolie- bekend met artherosclerose.

31-07-2017 | Man | 66
Aderverkalking
Nam eerst Assasantin 2 x per dag. In het ziekenhuis kreeg ik Grepid. Een x per dag 1 pilletje.

18-04-2017 | Vrouw | 60
Aderverkalking
Deze bloedverdunners gekregen omdat de aorta voor 30% dicht zit. Na 7 dagen gestopt met dit vreselijke medicijn, met deze bijwerkingen valt niet te leven. Maagpijn, pijn achter het borstbeen, hartkloppingen, psychische problemen! Ik snap niet dat dit medicijn op de markt mag blijven!!!!

05-03-2017 | Vrouw | 69
Atherosclerose
Ik ben voornamelijk `s morgens na inname minstens 1 uur misselijk en duizelig. Dit neemt later af, maar blijft voelbaar.