Grepid

clopidogrel

Beroerte (13 meningen)
Hartinfarct (1 mening)
Angina pectoris (1 mening)

18-06-2018

Herseninfarct

Grepid als eerste in combinatie met accetylzuur. Later meerdere fabrikanten (zorgverzekeraar!) Clopidogrel. Geen bijwerkingen! Alleen langdurig bloeden bij verwondingen, blauwe plekken en dunnere huid.
08-01-2018

Herseninfarct

Ik gebruik dit medicijn nu bijna vier maanden en heb geen bijwerkingen.
11-04-2018

Herseninfarct

Heb na een herseninfarct Grepid voorgeschreven gekregen door de neuroloog en kreeg binnen enkele dagen een zeer hardnekkige, ontsierende uitslag in mijn hals die niet meer verdwijnt. Over drie jaar word ik 50. De tijd van jeugdpuistjes ligt al lang achter me. Ik ga aan de neuroloog een ander middel vragen.
14-11-2017

CVA (cerebrovasculair accident)

Ben er nog maar twee dagen mee bezig, twee jaar acenocoumarol gehad en nu op advies van neuroloog overgestapt hierop, gelijk na 1 dag extreem veel lichamelijke klachten. Pijn in spieren, vooral in de benen, heftige darmkrampen, maagproblemen en misselijk. Ben nu in afwachting van een reactie van de neuroloog, want deze pijnen trek ik niet.
27-10-2017

Herseninfarct

ik slik sinds 2014 de grepid 75 mg en pantoprazol 20 mg erbij voorgeschreven door specialist. ik heb er geen bijwerkingen van en voel me verder goed.
22-04-2018

Psoriasis

Ik heb psoriasis en daardoor gaat mijn huid nog wel eens stuk, de wondjes bleven maar bloeden. Nu sinds paar dagen gebruik ik het middel op doktersadvies om de dag, even kijken hoe het gaat.
15-12-2017

Grepid (clopidogrel)

Continue kramp gevoel in benen met name linker been daar een kramp aanval gehad. 1 op de 1000 heeft spierproblemen dus zelden...... Nog 10 pillen en dan stoppen.
13-06-2017

Beroerte

mijn ervaring met deze troep is dat ik steeds meer krampen krijg in handen en voeten en vooral kuiten. Ik hoef mij maar even te bewegen en het gaat al mis, de nachtrust is verdwenen. Daarentegen ben ik saggerijnig geworden, de kwaliteit van het leven is slecht geworden, ik ben nu met dit middel gestopt en ik merk na 5 dagen dat de krampen bijna tot het verleden horen. zijn[lees meer...] er nog meer mensen die zich hierin herkennen??? dan hoor ik er graag van, b.v.d.
22-11-2018

Aderverkalking

In begin had ik Plavix was een wereld middel. Vanwege geen vergoeding moest ik naar Clopidogrel (moderne-gif) Nu van specialist tot specialist en ziekenhuis tot ziekenhuis. (Let wil dat ik nu zowat 6 jaar onafgebroken dit middel moet innemen,) geen resultaat. mijn kwalen worden alleen maar groter. Heb nu besloten om alle medicijnen te laten want er is maar één dood dus zon[lees meer...]der medicijnen. (gevoelsmatig heb ik dan ook het uiterste geprobeerd.
12-05-2017

Hartinfarct

Na een hartinfarct in 2007 ben ik goed hersteld dankzij een dotter behandeling. Na 10 jaar geen enkele klacht meer, nu door IZA (VGZ) over moeten stappen op Grepid, (na 10 jaar plavix). De Plavix wordt niet vergoed, met als gevolg weken ziek thuis. Duizelig (auto of fietsen lukt niet ivm de duizeligheid) Heel veel maag en darm problemen, onvoorstelbaar dat dit medicijn [lees meer...]ooit op de markt is gekomen. IZA weigert dit medicijn te vergoeden, dus nu maar zelf plavix betaald. Na 1 week plavix ben ik gelukkig weer instaat om aan het werk te gaan. Als het aan mij ligt nooit geen Grepid meer maar Plavix, en VGZ die gaat eruit eind van het jaar.
04-03-2018

TIA

Totale verwardheid, pas begonnen na 4 weken Tia vandaar dat ik weet dat dit medicijn slechte bijwerkingen heeft. Nee stop liever dan door te gaan met innemen. Word totaal genegeerd door de neuroloog .....Jammer
18-04-2017

Aderverkalking

Deze bloedverdunners gekregen omdat de aorta voor 30% dicht zit. Na 7 dagen gestopt met dit vreselijke medicijn, met deze bijwerkingen valt niet te leven. Maagpijn, pijn achter het borstbeen, hartkloppingen, psychische problemen! Ik snap niet dat dit medicijn op de markt mag blijven!!!!
20-02-2018

Hartklachten

Allergische reactie( die volgens de dokter niet voorkomt). Binnen half uur: totale zwakte in armen en benen, bloeddruk 200/100. verward in hoofd, niet op woorden kunnen komen. droge mond. zeer veel plassen en zeer emotioneel.
10-09-2017

Aderverkalking

Gebruik op advies specialist nav een wss TIA/ longembolie- bekend met artherosclerose.
12-02-2017

Beroerte

gebruik grepid pas, maar stop hier ook mee, wat 'n ............ nog nooit zoveel problemen gehad, hoofdpijn, futloos, slecht slapen, koorts enz.
19-09-2019

Perifeer arterieel vaatlijden