Persantin

Beroerte (49 meningen)
Bloedverdunnen (13 meningen)

06-04-2012

Hoog cholesterol

Na plotseling zichtverlies in linkeroog 36 uur aan hartmonitor, neuroloog, cardioloog, vaatonderzoek, hartslag, bloeddruk, alles bleek tiptop, alleen stolseltje in oogader. Nu na een week persantin, ascal en simvastatine nog geen enkele zichtverbetering in het linkeroog. wel een bijverschijnsel zoals bloed bij de ontlasting. Mijns inziens komt dit nooit meer goed, echter d[lees meer...]oor geen enkele arts gewezen op mogelijkheid van definitieve blindheid in linkeroog.
27-02-2012

Hoog cholesterol

het enige wat ik had was een beetje vreemd praten ik heb snachts een beet in mijn arm gehad later pas gezien het lek op een slangebeet 2 gele plekjes op mijn arm vlak naast elkaar ze zieden dat ik een tia had gehad ik gellof er nog steeds niet in maar ik slik nu wel verschillende medicijnen misschien nergens voor nodig , ik heb wel een verhoogde bloeddruk ,hoog cholestero[lees meer...]l ik rook nog steeds en dat is natuurlijk niet goed.
03-02-2012

Cholesterol

op advies van nuroloog s`morgens een tablet acetylsal plus een week dagelijks 1tablet. tweede week 2x .derde week 3x1tablet dit was de opbouw voor de persantin.2xmaal 1capsule van 200mg. toen ik daar mee begon,had ik daags nadien een vaginale bloeding en 3dagen bloed bij mijn ontlasting.op advies van dokter goed in de gaten gehouden.Daarna weer normaal.Alleen bij deze Tem[lees meer...]peratuur van min5gr.en snijdende wind last van duizeligheid.verder is alles goed.
22-01-2012

Cholesterol

Voorgeschreven n.a.v. Herseninfarct In combinatie met Simvastatine PCHH 40 mg , Persantin 200 mg Retard en Carbasalaat calcium. Sindsdien heb ik overal pijn en afname van de spierkracht, moeheid, nierfunctie gestoord, brandende/tranende rode ogen, nagelafwijkingen n.a.v. schimmelnagels die ik voor het gebruik niet had. Gewichtstoename en ondanks 1000 Ckal-diee[lees meer...]t niet afvallen . Persantin even lang gebruikt geeft vermindering van eetlust, gevoelvermindering in ledematen, hoofdpijn, vermoeidheid, hartkloppingen, rood gezicht, haaruitval, duizeligheid, wazig zicht en evenwichtstoornissen. Al met al een hele waslijst die mij heeft doen besluiten deze twee medicijnen te staken! Ik neem nu alleen de Carbasalaat-calcium in. Ik merk nu na 5 weken al enige verbetering....schoner en minder klachten! Kun je nagaan wat je je in de maag laat splitsen, waar dan ook in mijn geval, geen enkele controle op is! Voorlopig moet ik wel onder het mes voor mijn bijschildklier en bijnier en in april ook nog voor de nierstenen. Voor mijn CVA, heb ik in 1994 nierstenen gehad en spontaan uitgeplast. Verder nooit problemen gehad.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum