Ervaringen met Coversyl

Rasilez (38 meningen)

05-10-2016 | Man | 67
perindopril (10mg)
Hoge bloeddruk
bloeddruk was te hoog en mijn endocrinoloog schreef me Coversyl voor; na enkele maanden kon ik mijn dagelijkse wandeling van 1 uur niet meer aan: knagende pijn in mijn bekken, mijn heupen en knieën. De pijn werd erger en echt stekend ook 's nachts. Ik raadpleegde de huisarts die voorstelde te stoppen met Coversyl, dat is nu een week geleden en ik voel me al VEEL beter!

25-07-2016 | Vrouw | 78
perindopril (7,5mg)
Hypertensie

04-07-2016 | Vrouw | 65
Hoge bloeddruk
Gebruikten het op aanraden huisdokter omdat onderdruk en bovendrijft bloed te weinig verschillend was. Had de bijsluiter niet gelezen omdat ik niet beïnvloedbaar wil zijn . Kreeg enorm veel jeuk en rode vlekken in gezicht en hals, ook last onder linker schouderblad. Wil dit absoluut niet meer gebruiken, teveel nevenwerkingen Gebruik ook cholesterolverlagers ook veel n[lees meer...]evenwerkingen met statines vooral stijfheid en artrose in vingers en voeten.mtegenwoordig Cholesfytol, ben benieuwd voorlopig erg goed.

24-04-2016 | Man | 66
Hoge bloeddruk
Opgezwollen gelaat, pijn in de borst. Ik heb moeten stoppen van huisarts. Nu amlor, na 18 d hevige buikpijn, moet nog naar de arts.

15-08-2015 | Vrouw | 44
Hoge bloeddruk
vraag me af of je er slaapstoornissen van kan krijgen? want sinds enige tijd slaap ik zeer slecht en die bloeddruk blijft hoog. door te weinig slaap voel ik me heel vermoeid.

19-10-2014 | Vrouw | 57
Hoge bloeddruk
Ik gebruik dit medicament nu bijna 5 maanden. Ik hoest erg veel, (kriebelhoest) erg hinderlijk, en heb s' morgen last van spierpijn. Dus ik ga opnieuw een afspraak maken met de huisarts voor een ander medicament

24-08-2013 | Man | 60
Hoge bloeddruk
Hallo ik neem al een paar maanden conversyl 5 mg bloeddruk nog altijd aan de hoge kant veel hoesten en spierpijn in de benen dat ik bijna niet meer kan stappen ga maandag terug naar de Dokter voor een ander medicijn

25-09-2012 | Vrouw | 42
Hoge bloeddruk
Gebruik het nog niet zo lang maar waar ik vooral last van heb is vermoeidheid. Ik ga dit melden aan de cardioloog want op deze manier kan ik het niet volhouden, ik sleur me door de dag.