Labetalol

labetalol

Hypertensie door zwangerschap (3 meningen)

07-06-2013

Labetalol (labetalol)

Voor mijn zwangerschap had ik al een hoge bloeddruk. Maar tijdens mijn zwangerschap had ik juist een goede bloeddruk, waar ik heel blij mee was. Maar bijna aan het einde van m'n zwangerschap kreeg ik een zwangerschapsvergifteging en dus daarbij ook een veel te hoge bloeddruk en toen moest ik er toch echt aan gaan geloven dat ik een medicijn moest gaan slikken. En moet zeg[lees meer...]gen dat ik er erg veel baat bij heb. Verder over de bijwerken... ik moet zeggen dat ik daar vrijwel weinig tot geen last van heb. Heb alleen af en toe dat ik duizelig ben maar dat trekt al gauw weer weg. Al met al, ben ik er tevreden over.
08-01-2012

Labetalol (labetalol)

gebruik medicijn middels een week, heb steeds een gek gevoel op mijn hoofdhuid, een soort van kippenvel, kan het gevoel niet helemaal omschrijven....hebben meerder mensen daar last van?kreeg het medicijn op voorschrift van arts in ziekehuis, gebruik normaal fosinopril, maar ivm zwangerschap wens nu dit.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum