Ervaringen met Amlodipine

amlodipine

tandvleesproblemen rode uitslag in één gebied pijn in de beenspier gezwollen enkels buikkrampen

Hoge bloeddruk (298 meningen)
Angina pectoris (17 meningen)
Syndroom van Raynaud (3 meningen)

26-06-2023 | Man | 73
Hartritmestoornissen
Cardioloog vermoedde een verband tussen mijn klachten en het gebruik van Amlodipine. Liet mij switchen naar Isoptin 120. Klachten verdwenen.

10-05-2023 | Man | 66
Hoge bloeddruk
In verband met een verhoogde bloeddruk door stress en spanning , ongeveer 2 1/2 maand amlodipine 5 mg gebruikt , en kreeg na 2 maanden allerlei nare bijwerkingen. De bloeddruk ging trouwens wel omlaag , na een paar dagen gebruik al. Werd er ook rustig van. Lusteloos , geen energie , nergens zin meer in , onstoken binnenkant neus , pijn in bovenkaak , vreemd gevoel aa[lees meer...]n tandvlees. Problemen met het zien , niet dubbel , maar "flurry" en gevoeligheid voor licht. Dof afwezig gevoel in het hoofd. Opgeblazen gevoel , maag en darmproblemen , obstipatie. Soort van pijnscheuten in de benen. En maar koud hebben , terwijl ik het daar voor nooit koud had. Aangekomen in gewicht ook. Kortom dit middel veroorzaakt bij mij een algeheel gevoel van ziek zijn. Ben er mee gestopt. Dan maar een verhoogde bloeddruk Tzt maar eens met de huisarts gaan praten , maar dit gif komt er niet meer in.

20-04-2023 | Man | 76
Goed

07-04-2023 | Man | 75
Hoge bloeddruk
Sinds het gebruik zeer dikke pijnlijke enkels. Ook benen zijn vuurrood. Ook duizelig. Ik ga proberen of dit verbeterd als de medicijn voor het slapen ga innemen.

18-02-2023 | Man | 58
Hoge bloeddruk
Van amlodipine kreeg krampen en pijn in benen en enkels veel plassen, ik heb dit opgelost met elke dag groente smooties maken met fruit gemix, dat bracht me bloed druk om laag. gestopt met rijst en melk drinken.

17-02-2023 | Man | 71
geen

17-01-2023 | Man | 59
Hoge bloeddruk
Slechte medicijnen. Klachten worden alleen maar erger. Niet aan te raden. Puur vergif voor je lichaam

13-01-2023 | Man | 65

11-12-2022 | Man | 57
Hoge bloeddruk
Voel me wiebelig en onzeker in motoriek geen last van duizeligheid!bovendruk was 200 nu 148

10-12-2022 | Man | 67
Ademhalingsproblemen
Gebruik nu +- 10 jaar deze medicatie tevens atorvastine 15 mgr en ibersatan 150 mgr

05-11-2022 | Man | 79
Hoge bloeddruk
Geen effect en draaierig.

01-09-2022 | Man | 63

18-05-2022 | Man | 57

08-05-2022 | Man | 58
Hoge bloeddruk
Slecht ervaringen ik wist niet waar al die klachten die ik heb beschreven bij bijwerkingen vandaag komen tot dat ik mensen tegen kwam via internet en die ik prive kenden de zelfde klachten hadden toen wist ik dit is troep, ik ben er meteen mee gestop , en kreeg van iemand te horen moringa te gebruiken en dat helpt mij goed. mijn bloed druik is nou rond 140/90 som nog lager[lees meer...] zelfs

07-05-2022 | Man | 63
Hoge bloeddruk
Bloeddruk onder controle, Maar ik vind de bijwerkingen echt lastig! (Impotentie)***

24-02-2022 | Man | 72
Hoge bloeddruk
Als aanvulling enalapril tegen hoge bloeddruk. Alleen maar negatieve effecten. Vooral hoge mate van oorsuizen groot probleem waardoor vermoeidheid, slapeloosheid, angstaanvallen, depressieve gevoelens et. Na 3 maanden in overleg huisarts gestopt met innemen. Nu 3 dagen geleden en oorsuizen lijkt sterk afgenomen, hopelijk blijft dat zo. Wat een troep is dit want alleen maar[lees meer...] vergaande bijwerkingen en geen effect waar het voor bedoeld is.