Crestor

rosuvastatine

Hoog cholesterol (249 meningen)
Hartklachten (4 meningen)

Simvastatine (1125 meningen)
Lipitor (331 meningen)
Atorvastatine (269 meningen)
Ezetrol (139 meningen)
Pravastatine (135 meningen)

16-04-2018

Diabetes type 2

Crestor werkte perfect maar toen moest ik van apotheker een nieuw middel gebruiken ( rosuvastatine 10 mg ) centen kwestie zorgverzekeraar CZ !!!!! nou ben ik bang voor bijwerkingen niet de artsen bepalen het medicijn maar de zorgverzekeraar die gaan over lijken voor de winst!
02-12-2017

Diabetes type 2

Op mijn 3 maandelijkse controle bij de diabetesgeneeskundige was mijn cholesterol iets te hoog en wilde zij mij simvastine laten slikken, zelf had ik daar al problemen mee gehad zodoende crestor. Vandaag heb ik voor het laatst crestor ingenomen, ik stop per vandaag. Ik ga wel uitzoeken wat cholesterol verlagende voeding is, want nu voel ik mij echt niet goed in mijn vel, g[lees meer...]ewoon mijzelf niet. Spierpijn, slecht slapen, maagpijn, warrig, moe, geen eetlust etc. Ik ben echt blij dat ik deze site heb bezocht!
22-09-2014

Diabetes type 2

Nadat tabl als zocor mij niet genoeg hielpen,heb ik van de specialist crestor tabl gekregen. Mijn cholesterol daalde gelijk goed . Ik ben er dus heel tevreden over en heb totaal geen bijwerkingen tot nu toe.
07-11-2012

Diabetes type 2

Spoot ik voor ik crestor ging gebruiken 18 eenheden langwerkende insuline ( lantus ) i. v.m. m`n diabetes; in de loop van de weken moest ik de eenheden geleidelijk opvoeren om aan een redelijke curve te komen. Dat was de reden om met crestor te stoppen en ik moet nu 30 eenheden spuiten om aan een enigzins redelijke curve te komen. Voor mij dus nooit geen crestor mee[lees meer...]r, de combinatie suikerziekte en crestor was in mijn geval niet aanbevelingswaardig. Van andere statines kreeg ik spierpijn in armen en benen en dat was de reden waarom de overstap naar Crestor werdt gemaakt. Mijn Cholesterol moet dan maar zo blijven zoals het nu is, jammer maar helaas.

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum