Ezetimib

Bij  CholesterolX

Cholesterolverlagers - nieuwe richtlijn

06-06-2019

Cholesterol

De hoofdpijn werd erger en verviel in wegvallen. Hierdoor bijna frontale botsing. Een keer ‘s nachts op achterhoofd gevallen, niets van gemerkt doch zichtbaar geworden door rode kussensloop. Gevolg: bloeduitstortingen onder schedeldak. Tweemaal geopereerd en thans 4 boorgaten in schedel. Periode van twee maanden kletste ik onzin en zijn geheel aan mij voorbij gegaan.
18-11-2018

Hoog cholesterol

Gebruik ezetimibe omdat ik statines niet kan verdragen. Ezetimibe doet slechts minimaal wat maar is beter dan niets
05-05-2019

01-02-2019

Cholesterol

06-11-2018

Hoog cholesterol

Ik heb last van Familiaire Hypercholesterolemie. Ik neem al jaren verschillende medicijnen maar geen enkel dat zwaar genoeg is om mijn waarden voldoende naar beneden te halen. Nu heeft mijn huisarts me Ezetimibe 10 mg voorgeschreven in combinatie met Atorvastatine 80 mg. Ik heb hier geen bijwerkingen van. Dit is een heel goed medicijn in combinatie met Atorvastatine.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum