Lipitor

atorvastatine

Bij  CholesterolX

Diabetes type 2 (6 meningen)
Diabetes type 1 (5 meningen)

Cholesterolverlager Lipitor met werkzame stof ator

Arjen Walstra (26-04-2013)

Cholesterolverlagers - nieuwe richtlijn

28-12-2013

Cholesterol

Sinds enkele weken gebruikte ik dit middel dat in België verkrijgbaar is,sindsdien loop ik rond met keelpijn sta op om 4 uur in de ochtend en kan moeilijk naar het toilet , na eens goed naar de bijsluiter te hebben gelezen ben ik er mee gestopt , ik zal onder de groep vallen die re net niet tegen kan ,en mij aan wenden tot natuurlijke middelen
01-12-2013

Hoog cholesterol

totale spierzwakte armen en benen, gevoelloze benen, blaaskanker, diabetes type 2, waarschijnlijk door zwakte van de rug spieren rug hernia.
28-11-2013

12-09-2013

Cholesterol

Met lipitor had ik geen problemen.
25-07-2013

Hoog cholesterol

Erfelijk belast. Enkele keren een periode andere, generische produkten genomen., o.a. simvastatine. Onlangs een stent moeten laten steken, een tweede volgt binnenkort. Cardioloog stelde voor om weer Lipitor te nemen; het is straffer zegt hij. Neem nu al 6 maanden Lipitor 40 en cholesterol staat goed. Heb ook al vele jaren last van hoge bloeddruk ( 2de cijfer) ook erfel[lees meer...]ijk belast. Neem nu de laatste jaren Logimat 10.
16-06-2013

Hoog cholesterol

Door de dag heen had ik heel veel spierpijn, tijdens het opstaan was het heel erg. ik had een uur nodig om op te starten en dat voor een vrouw van 35 jaar, ik heb daarvoor ook nog andere cholesterol verlagende middelen geslikt allemaal met de zelfde bijwerkingen.
10-06-2013

Hoog cholesterol

Sinds 3 maanden gebruik ik Atorvastatine Ranbaxy 40 mg 1xd. Het lijkt dat hierdoor mijn glucosewaarden daardoor zijn verhoogd tot 6.1. Dit ondanks een vetarm dieet. Ik vraag mij af wat daar tegen is te doen. Naast Atorvastatine gebruik ik bloedverdunners aspirine en pradugel en bloeddrukverlagende medicijnen.
27-05-2013

Veel buikklachten