evolocumab

Ezetrol (155 meningen)

Cholesterolverlagers - nieuwe richtlijn

24-02-2022 | Man | 70
Hoog cholesterol
zeer effectief middel, helaas treden er na tijdje bijwerkingen op die niet gering zijn. Elke dag behoorlijke bloedneus, pittige hoofdpijn, band om hoofd. Keel die in brandstaat etc

24-02-2022 | Man | 70
Cholesterol
eerste tijd ging goed, cholesterol heel erg mooi in cijfertjes. en toen na langdurig gebruik begon de ellende. Hoor van cardioloog dat ze genoemde klachten bijna dagelijks horen.

02-02-2022 | Man | 70
Hoog cholesterol
na alle statines geprobeerd te hebben ten einde raad aan de spuit. cijfertjes daalden geweldig. kwaliteit van leven ook. Uit eigen beweging 1 x overgeslagen met spuiten en wat een verschil van leven... Vanmorgen ter controle weer gespoten, nu eind avond zijn de meeste bijwerkingen weer terug. Kwaliteit van leven is voor mij belangrijker dan de cholesterol waarden. De kans[lees meer...] dat ik de andere spuiten nog gebruik is nihil.

21-01-2022 | Vrouw | 58
Hoog cholesterol
Ik gebruik sinds 2016 repatha injectie geen bijwerkingen maar sinds 1 jaar begon ik soms dubbel te zien.. ben na 5 mnd naar een optrimist geweest, daar heb ik niks aan gehad .heb nu een afspraak voor een oogarts in het ziekenhuis half februari 2022 .ik zie nu alles dubbel de hele dag.... wie herkent dit ook...

15-01-2022 | Man | 65
Hoog cholesterol
In verband met erfelijk hoog cholesterol heb dit medicijn 2 jaar zonder problemen gebruikt. Was zeer effectief. Na 2 jaar ernstige bijwerkingen.Na 2 jaar probleemloos gebruik, griepsymptomen zonder koorts. Lag te rillen in bed met skiondergoed aan. Uit contact met de behandelaar bleek dat het een nieuwe bijwerking betrof waar meer patiënten tegenaan liepen. Gebruik nu sed[lees meer...]ert 1 jaar Rosuvastatine. De bijwerkingen zijn inmiddels in de bijsluiter opgenomen. Bij de introductie werd verteld dat dit moderne en dure medicijn weinig bijwerkingen zou geven. De praktijk lijkt helaas anders.

12-01-2022 | Man | 70
Hoog cholesterol
steeds meer last van gierende hoofdpijn, zere rug en opgeblazen, pijnlijke buik en brandende pijnlijke .

07-01-2022 | Vrouw | 54
Hoog cholesterol
Zeer zware bijwerkingen in mijn lies/heup/bekken.Zelfs bij de huisarts geweest en tramedol gekregen en waarschijnlijk een slijmbeurs ontsteking niet wetend dat het van de repatha afkwam. Was ook bij de fysio geweeest. Mijn zelfde verhaal werd bevestigd doordat iemand in mijn kennissen kring ook repatha ging injecteren en heeft maar 3 spuiten gebruikt kreeg de zelfde klac[lees meer...]hten. Dit was duidelijk voor mij nu 5 weken gestopt en hopen dat die rotzooi snel uit mijn lichaam is heb nog steeds last van de klachten hoelang het herstel gaat duren weet ik niet.

25-12-2021 | Vrouw | 58
Hoog cholesterol
MIJN VRAAG IS OVER DE REPATHA INJECTIE IS ,IK SPUIT AL 6 JAAR GEEN BIJWERKINGEN MAAR SINDS EEN KLEIN JAAR ZIE IK ONTZETTEND DUBBEL. WIE HERKENT DIT OOK....

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (566) - Antibiotica - penicillines breedspectrum