Ervaringen met Prednison tabletten

prednison

abnormale huid depressief drang om te huilen moeite met slapen opgezwollen gezicht spierpijn

Spierreuma (21 meningen)
Astma (9 meningen)
Ziekte van Crohn (9 meningen)
COPD (7 meningen)
Longontsteking (6 meningen)
Sarcoïdose (6 meningen)
Gewrichtsontsteking (3 meningen)
Longkanker (1 mening)
Bronchitis (1 mening)
Netelroos (1 mening)
Peesontsteking been (1 mening)

Prednison

Bojan Nikolik (05-07-2015)

08-04-2024 | Vrouw | 31
prednison (5mg)
Reumatoïde artritis

depressief drang om te huilen moeite met slapen spierpijn opgezwollen gezicht abnormale huid

Artritis in bijna mijn hele lijf. Na start pillen namen de ontstekingen wat af. Enige nadeel zijn de bijwerkingen. Depressief en slecht slapen. Maar dit middel krijg je natuurlijk pas als er niks anders is. Dus er zit niets anders op dan het te ondergaan..

12-06-2014 | Man | 34
Reumatoïde artritis
Ben al ruim 2 weken met een stootkuur bezig, wat een wereldspul zeg!! Kon zowat niet meer lopen door het vocht in mijn knieën,paar keer een injectie gehad,maar dat werkte maar een week.Nu slik ik 60 mg in tabletvorm per dag en het vocht is en blijft ook weg. Wel een beetje last van een opgeblazen gezicht en af en toe opvliegers, maar dat is het zeker waard.

24-06-2012 | Vrouw | 59
Reumatoïde artritis
hoi hoi, ik slik sinds maart WEER prednison, omdat mn SLE na 10 jaar ernstig opvlamde. ik ben begonnen met 30mg en zit nu op en de ongemakken komen terug ik heb t vooral erg benauwd t is net of er n steen op mn borst ligt en er n strakke band om zit als bv. de trap oploop snak ik naar adem? wie heeft dit nog? ik gegbruik ook pufjes en plaquenil en n maagbeschermer.ik heb v[lees meer...]oorheen van mn 17de tot mn 48ste prednison gebruikt toen ben ik behandelsd voor kanker met chemo en bestralingen toen ik daar van qwas bekomen heb ik 10jaar geen last gehad van mn SLE stom he? meer dergelijke ervaringen? oja ik heb ook erg last van stemmingen grt, Riet

03-01-2012 | Vrouw | 62
Reumatoïde artritis
veel blijven bewegen eventueel met pijnstillers panadon.

13-04-2012 | Vrouw | 65
Reumatoïde artritis
zeer effectief voor de reumapijn maar zeer slecht voor het gewicht- 12 kilo aangekomen.

31-01-2022 | Man | 66
prednison (15)
Prednison gaf onvoldoende effect

07-11-2011 | Vrouw | 70
Reumatoïde artritis
ben aan 't afbouwen, beviel niet -> had geen haren op armen, nu wel, haren groeien had. dik gezicht, pijn niet afgenomen.

17-01-2012 | Man | 72
Reumatoïde artritis
slik het middel prednison nu 5 jaren tegen spierreuma. Al een paar keer afgebouwd van 15 mg naar 0 maar de spierreuma kwam weer terug. Slik op dit moment 2,5 mg per dag en op woensdag en zondag niets dus zit nu op een daggemiddelde van 1,8 mg. Moet zeggen dat de werking absoluut verbluffend is. In 2 dagen volledig pijnvrij na begin medicatie en dan zelfs lening en soepel m[lees meer...]et mijn 72 jaren nadat het was alsof mijn knie-en heupgewrichten op slot zaten. Slik wel Omeprazol als maagbescherming. Probeer uiteraard van de medicatie af te komen.