Ervaringen met Ultralan

Eczeem (2 meningen)
Huiduitslag (1 mening)

05-06-2015 | Vrouw | 44
Eczeem
Het werkte altijd heel goed en voor een paar jaar terug kon ik het zo in een keertje niet meer krijgen en nu heb ik andere en die helpt voor geen meter

19-05-2015 | Man | 64
fluocortolon (50mg/ml)
Eczeem
Ultrlan zalf/creme heb ik jaren gebruikt voor uitslag aan mijn handen. Een aandoening die ik heb overgehouden door met helikopter branstof in aanraking te zijn geweest in mijn diensttijd (peut). Als ik weer uitslag krijg van me opwinden o.i.d krijg ik een soort eczeem plekken op mijn vingers het zijn pijnlijke plekken. Het vervelende is dat het absoluut niet weggaat zonder[lees meer...] geneesmiddelen er op te smeren. Door Ultralan op deze plekken te smeren was het na twee dagen al zo goed genezen dat overbodig smeren niet meer nodig is. Binnen een week is het helemaal genezen. Ik heb vanwege het niet verkrijgbaar zijn van Ultralan een aantal andere cremes gekregen die niet, dan wel veel minder goed werken, de aandoening houd dan lange tijd aan. Het is een tijd lang niet te verkrijgen geweest tot mijn grote teleurstelling. Tot mijn verbazing door te zoeken op het internet omdat ik na lange tijd geen last van de aandoening heb gehad en er nu weer mee zit heb ik op de zalf naam gezocht omdat het ca het jaar 2000 alleen in De USA verkrijgbaar was heb ik destijds de moed opgegeven de huisarts deed er ook niets positiefs mee ik moest me maar behelpen met door het ziekenfonds voorgeschreven rommel te gebruiken!

13-01-2011 | Man | 65
Ontstoken huid door zeep
bij gevoelige huid door zeep bij anus en eikel snelle genezing met Ultralan-zalf.