budesonide

Collagene colitis (14 meningen)
Colitis ulcerosa (12 meningen)
Ziekte van Crohn (5 meningen)

11-10-2018 | Man | 60
budesonide (2mg/do)
hoi wij zoeken iemand met n POEPSTOMA en het gebruik van BUDESONIDE SCHUIM dus voor de ervaring ermee wij hebben dit vandaag van de specialist gekregen er bloed iets al 4 weken in het anus gebied vandaag is n scheurtje gezien bij de kring spier moet dit niet eerst worden dicht gemaakt t bloed stroomt er gewoon uit en de poep spieren SEINTJES zeggen dat er gepo[lees meer...]ept moet worden eerst was het van slijmproppen 6 tot 10 x in de ochtend daar komt nu het bloeden bij dus nu wel 15 x wc bezoek EN MEER hij houd zich op de been met ijzer tabletjes mijn man kan zich amper verplaatsen smorgens of naar zijn werk meestal rond n uuur of 5 in de middag zakt het af dus wie o wie heeft ook deze ervaringen MET N STOMA EN DIT MEDICIJN ps dit is n beginnent medicijn dus de grafiek hier boven klopt niet maar MOET worden ingevult omdat j anders de vraag niet stelllen

29-11-2016 | Man | 48
budesonide (3mg)
Colitis ulcerosa
Heb nu ongeveer 10 colitis ulcerosa en 10 jaar Budenofalk capsules en werken bij mij uitstekend. De internist wil graag dat ik andere medicijnen ga gebruiken, maar die helpen bij mij niet zo goed. Al een paar keer een ander medicijn gebruikt. Ik houd het lekker bij de Budenofalk.

30-08-2016 | Vrouw | 50
budesonide (9mg)
Colitis ulcerosa
Al 20 jaar colitus, met weinig opvlammingen die toen makkelijk onder controle waren te brengen. Behalve deze laatste. Vanaf februari klachten, eerst salofalk klysmas die matig werkte, na verergering budenofalk capsules voorgeschreven die snel verbetering gaven. Zit nu in afbouw, ben benieuwd of het wegblijft .

25-07-2016 | Vrouw | 64
budesonide (2,3mg)
Colitis ulcerosa
Al 48 jaar colitis. Vroeger ieder jaar 6 weken ziekenhuis. Nu 24 jaar niet meer, maar altijd die zetpillen of clysma. Vorige week de schuimclysma gekregen en voor mij is dat de hemel op aarde. Van veel medicijnen heb ik veel bijwerkingen en tot nu toe hier niets. Veel medicijnen allergisch dus ben vreselijk gevoelig. Echt voor mij de hemel op aarde

05-02-2014 | Man | 59
budesonide (3mg)
Collagene colitis
ik heb niet alleen collagenecollitus maar ook pds en daar door had ik erge pijn en wel 10x perdag diaree. sinds ik dit middel gebruik is het beter geworden.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (433) - Antibiotica - penicillines breedspectrum