ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
07-12-2018

Ziekte van Bechterew

Dit medicijn heeft mij zeer zeker geholpen bij mijn ziekte. Vooral de ochtendstijfheid werd verminderd. Ook had ik met Humira veel minder last van uitvalsverschijnselen van bv benen. Heb alleen eind september gehoord dat ik (uitgezaaide) borstkanker heb. Schrok mij naar toen ik op de bijsluiter las dat er een verhoogde kans op o.a. borstkanker kon ontstaan bij gebruik v[lees meer...]an Humira. Heb dit aangegeven bij mijn reumatoloog en apotheek, is bekend, maar er wordt niets mee gedaan en ook geen actie op ondernomen. Wil hier alleen mee zeggen dat, zeker de gebruikers waarbij borstkanker in de familie voorkomt, zich goed moeten laten voorlichten!!!
05-12-2018

Crohn

Gebruik het nu drie jaar en heb er erg goede ervaring mee.
30-11-2018

Crohn

sinds een paar maanden bezig met humira,na enkele weken gewrichtpijnen vooral in handen knie,schouders en armen.van de week afspraak maken met internist.
25-09-2018

Ziekte van Bechterew

Heb het gekregen voor mijn Bechterew en Colitis ulcerosa werkt echt perfect klinkt raar maar na 2 dagen werd het bij ij al veel beter. Heb de ziekte nu een jaar of 10 en ze zijn er ongeveer 4 jaar terug achtergekomen kom bijna niet meer lopen en opstaan . Nu kan ik bijna alles weer ben alleen soms heel moe. Maar dat is bij zaak als je het vergelijkt bij het beging kan [lees meer...]nu weer bijna alles. Bedankt Humira . P.s de beging datum van gebruik Humira weet ik niet meer dus heb maar wat ingevuld.
09-09-2018

Humira (adalimumab)

vandaag pijn in de hand morgen over, morgen pijn in de voet dag later over dan pijn in de kaak dag later over pijn in de knie dag later over en ga zo maar door helaas
07-08-2018

Ziekte van Crohn

03-05-2018

Psoriasis

Heb al 30 jaar psoriasis. Van alle orale medicatie bijwerkingen gehda met blijvende schade en lab afwijkingen. Enbrel gehad elke week sub cutaan werkte goed alleen plekken op mijn handen verder schoon. Wel paar dagen last van holtes. Sind een jaar over naar humura op verzoek arts ivm prijs/therapie verhouding. Maar psoriasis neemt nu weer sterk toe in Ernst en in freque[lees meer...]ntie van plekken. Dus in Juni arts vragen weer over te gaan op Enbrel. Fumaar zuur en Neoral werkte bij mij optimal maar bloed afwijking en hoge bloedruk, dus geen optie. Ook gewicht toename .
17-04-2018

Artritis psoriatica

Na heel veel zalfjes en andere medicijnen Humira voorgeschreven gekregen. Na vier weken waren alle plekken schoon. Ook mijn gewrichtspijnen, voornamelijk in de enkels, verdwenen.
Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!