mening

Psylliumvezels (43 meningen)

11-10-2014

Volcolon (plantago ovata)
PDS (prikkelbare darmsyndroom)

Ik heb al zeker 2 jaar echt erge buikkrampen, eerst was het dat ik dacht dat het kwam omdat ik prei gegeten had, echt niet goed werd ik daarvan, later bleek dat het veel meer soorten eten betrof. Na het eten van het minste geringste kreeg ik weer ontzettende pijn in mijn buik, met als gevolg urenlang met de ipad op de wc...gelukkig gaat die batterij lang mee.... ;-) Al[lees meer...]s ik mijn maandelijkse vrouwelijke ongemakken had, werd het meestal nog veel erger, dus ik , ik ben 43, dacht dat het mijn baarmoeder was die dit veroorzaakte, dus eruit met dat ding! Prima, dat werd gedaan, toen ik na de operatie wakker werd, ervaarde ik zoveel pijn in mijn buik dat ik mijn eigen morfinepomp mocht bedienen en dat ik continue aan de ketenine lag, wat een partycocktail zeg, ik ga zeker nooit aan de harddrugs, dat is echt niet mijn ding hoor...maar dat terzijde. Het hield niet op, ik mocht naar huis en ik had nog steeds heel veel pijn, na drie weken lijden, toch maar eens naar de huisarts gegaan.... Daar werd een spastische dikke darm geconstateerd...bah! Maar wel een antwoord op al die jaren pijn... Ik kreeg volcolon mee... Fijn er was een oplossing! De apotheker vertelde dat het wel een dag of twee kon duren voordat ik het zou merken, en inderdaad, dat klopte precies.... Nu heb ik nog steeds zeurpijn in mijn buik, maar de hele heftige krampen zijn weg...(die waren continue) ik ben zelfs al een hele ochtend pijnvrij geweest!! Ik kan me een eerder moment niet eens herinneren! Ik zie dat veel mensen schrijven dat het vies is, ik vind dat echt helemaal niet, ik zou bijna willen stellen dat ik het lekker vindt! Ik meng het in de vanille yoghurt en dat gaat prima! Misschien wel als je het in iets vloeibaarders mixt? Ik vind het lekker en ik hoop dat ik er nog lang baat bij heb. (Omdat ik een bakje yoghurt eet en daarna twee grote glazen water, ben ik ook nog eens ruim 4 kilo afgevallen yeay!!!) Succes to you all!

Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum