mening

Fluvoxamine

fluvoxamine

Obsessieve-compulsieve stoornis (10 meningen)
Postnatale depressie (2 meningen)
Dysthymie (2 meningen)
Stemmingswisselingen (2 meningen)

Fluvoxamine

13-03-2019 | Man | 54
fluvoxamine (50mg)
Borderline persoonlijkheidsstoornis
Ben al vanaf 1995 aan t klooien met mijn geestelijke gezondheid. hoeveel auto - intoxen ik gedaan heb, helaas ben ik de tel kwijt. Diverse opnames gehad vrijwillig / niet vrijwillig. sinds vorig jaar begonnen met 50 mg, opgebouwd naar 150 mg. Helaas ben ik bang dat medicatie schadelijk is op lange termijn, bijvoorbeeld osteoporose, CVA's Derhalve besloten te stoppen, g[lees meer...]a dit doen zonder afbouw. Of dit verstandig is, ik weet t niet. Wat ik wel weet is dat ik van deze medicatie af wil. Werk ondanks mijn beperking al 33 jaar in de gezondheidszorg.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum