ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
08-02-2019

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Last van OCD en depressieve klachten. Op een gegeven moment heel erg somber met zelfs suicidegedachten. Voor mij een wondermiddel, want in lage dosering (ik reageer heel sterk op medicatie) is na een paar maanden de somberheid geheel weg en ben ik zelfs heel blij. Angsten zijn ook verminderd en dwanghandelingen ook. Ik baal alleen enorm van de seksuele bijwerkingen, waar[lees meer...]door ik de dosering iets ga verlagen
04-02-2019

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Tegen angst en paniek helpt fluvoxamine erg goed. Tegen depressie wat minder.
30-12-2018

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Op 32 jarige leeftijd begonnen met Fevarin. Werkte in het begin goed. Na enkele jaren werd de werking minder en moest ik ophogen tot 250 mg. Na ongeveer 3 maanden kon ik dan weer afbouwen. Dit is zo vele malen gegaan. Opbouwen helpt nu niet meer. Slik als proef nu weer de org Fevarin. Als dit ook niet werkt zal ik over moeten stappen op een andere ad. Ben constant misseli[lees meer...]jk,bloedspiegel vliegt op en neer bij gebruik zelfde dosering. Wellicht werkt het middel na 25 jaar niet meer. Iemand hier ervaring mee? Dna paspoort is aangevraagd om te bekijken welk middel zou kunnen passen. Uw tips zijn welkom.
16-12-2018

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Sinds twee weken begonnen met Fluvoxamine. Eerst 50 Mg, na week 100 mg. Lichamelijke bijwerkingen nog te doen maar sinds enkele dagen erg rusteloze voeten. Door er op te focussen het gevoel gekregen de controle te verliezen. En daardoor in neerwaartse spiraal terecht gekomen. Gevoel dat ik niet mezelf ben, onwerkelijk gevoel, afvlakking van gevoel, robotachtig, herinnering[lees meer...]en die niet echt lijken omdat ik het niet voel. Zijn er nog meer mensen die deze bijwerking hebben ervaren na ophoging/start? Mijn psych zegt dat ik moet doorzetten en dat het bijwerkingen zijn. Ik voel me erg bang. Het gevoel dat ik nooit meer mezelf word....
26-11-2018

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Depressie en angsten. Jaren lang. Is minder nu. Bijwerking is dat ik dikker ben geworden. Mogelijk door passieve houding mede door medicatie. Overall redelijk tevreden want de ernstige dalen en suïcidale momenten zijn zterk verminderd en daarmee draaglijk. Maar dysthymia blijft. Zal ook niet verholpen worden.
14-05-2018

Obsessieve-compulsieve stoornis

met mijn vorige medicijn (fluoxetine) lukt het mij niet meer een orgasme te bereiken, daar heb ik met dit medicijn totaal geen last van. Om de verder werking te kunnen beoordelen, gebruik ik het nog iets te kort. Bijwerkingen op dit moment zijn vermoeidheid en slapeloosheid.
19-03-2018

Dwangstoornis

In gebruik voor dwangstoornis. In het begin zeer veel bijwerkingen, moeheid, slapheid, suf gevoel, vaak misselijk. Overwogen om met het middel te stoppen. Na 8 weken namen de bijwerkingen af. Misselijkheid slaat over in moeheid, iedere dag een dip van 2-3 uur. Dosering niet verhoogd in verband met hoeveelheid bijwerkingen. Dwangmatige klachten zijn significant verm[lees meer...]inderd bij behandeling icm cognitieve gedragstherapie. Wil op lange termijn wel stoppen met het medicijn om meer energie te krijgen.
01-02-2018

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Ik heb veel betere ervaring met deze fluvoxamine dan met de mirtazapine. Ik had niks anders helaas ernstig nachtmerries en rare dromen. Nu met deze medicatie fluvoxamine nergens last mee. Ik denk enorm positief
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!