ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
26-11-2018

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Depressie en angsten. Jaren lang. Is minder nu. Bijwerking is dat ik dikker ben geworden. Mogelijk door passieve houding mede door medicatie. Overall redelijk tevreden want de ernstige dalen en suïcidale momenten zijn zterk verminderd en daarmee draaglijk. Maar dysthymia blijft. Zal ook niet verholpen worden.
14-05-2018

Obsessieve-compulsieve stoornis

met mijn vorige medicijn (fluoxetine) lukt het mij niet meer een orgasme te bereiken, daar heb ik met dit medicijn totaal geen last van. Om de verder werking te kunnen beoordelen, gebruik ik het nog iets te kort. Bijwerkingen op dit moment zijn vermoeidheid en slapeloosheid.
19-03-2018

Dwangstoornis

In gebruik voor dwangstoornis. In het begin zeer veel bijwerkingen, moeheid, slapheid, suf gevoel, vaak misselijk. Overwogen om met het middel te stoppen. Na 8 weken namen de bijwerkingen af. Misselijkheid slaat over in moeheid, iedere dag een dip van 2-3 uur. Dosering niet verhoogd in verband met hoeveelheid bijwerkingen. Dwangmatige klachten zijn significant verm[lees meer...]inderd bij behandeling icm cognitieve gedragstherapie. Wil op lange termijn wel stoppen met het medicijn om meer energie te krijgen.
01-02-2018

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Ik heb veel betere ervaring met deze fluvoxamine dan met de mirtazapine. Ik had niks anders helaas ernstig nachtmerries en rare dromen. Nu met deze medicatie fluvoxamine nergens last mee. Ik denk enorm positief
04-10-2017

Obsessieve-compulsieve stoornis

Ik kamp al mijn hele leven met dwangmatig nadenken over dingen die ik eng vind, voornamelijk voortkomend uit mijn traumatische jeugd. Heb voor deze trauma's verschillende therapieën gehad, tot ik eens een trigger had met een gebeurtenis en er iets in me knapte waardoor de OCD mijn leven overnam. Ik kamp met een PTSS, OCD en Depressie. Allen erg geschikt voor antidepressiva[lees meer...] (SSRI). Ik wou hier nooit aan omdat ik het rommel vind, ik ben hier deels op terug gekomen, want het kan wel effectief zijn. Icm dag therapieën in het AMC voor OCD heb ik leren omgaan met OCD. De medicatie helpt het angstgevoel te neutraliseren, OCD komt voort uit angst en daar controle op willen hebben. Het helpt mij zeker dit probleem beter aan te kunnen, echter niet klaar kunnen komen (alsnog beter dan geen erectie zoals ik had met lexapro) is vrij frustrerend, zeker op je 25e. Daarbij heb ik de kenmerkende bijwerkingen voor een SSRI, moe! Veel vermoeid, alsof er een constante helm over mn hoofd zit. Ben verder niet echt afgevlakt in mijn emoties, maar merk wel dat ik iets stabieler in 't leven sta. Ik mag twee jaar na mijn dag behandeling in het AMC starten met afbouwen, ik hoop dat het op 100 mg nog steeds effectief is met minder bijwerkingen. LET OP! je moet dit wel consistent slikken, ik heb het eens 1,5 niet kunnen slikken omdat ze op waren. Ik kreeg toen enorm vage afkickverschijnselen.
22-07-2017

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Ik heb last van een depressie en een angst/paniekstoornis. Ik slikte al langere tijd 50 mg maar toen ik overspannen en depressief werd heeft de huisarts het verhoogd naar 100 mg en de psychiater later naar 150 mg per dag. Mijn klachten zijn niet over, maar de paniekaanvallen zijn gelukkig wel een stuk minder.
30-06-2017

Obsessieve-compulsieve stoornis

Heb feverin 15 jaar gebruikt. In jan 2017 begonnen met afbouw. Uiteindelijk in maart 2017 gestopt. Ging in principe goed... maar door privé problemen en de verkoop van mijn huis, begon ik weer te malen in mijn hoofd en werd ik depressief. Nu sinds 3 dagen weer begonnen met 50 Mg in de morgen. Heb last van trillende benen en weet van ellende niet wat ik moet doen( lig op b[lees meer...]ed of op de bank) depressie lijkt nu heftiger. Zal nu gewoon moeten doorbijten.
31-05-2017

Fluvoxamine (fluvoxamine)

Meerdere middelen gebruikt. Dit werkte vrij snel al. Paar paniekaanvallen, daarna niet meer. Even wat heftig na 3 weken en daarna alsof het licht ineens aan ging! Ik kan nog somber zijn, maar dat heel zware is gelukkig weg.
Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!